نوشته شده توسط : ناوک

چطور پروفیل آلومینیومی بخرید؟

برای خرید پروفیل آلومینیومی می‌توانید به‌صورت حضوری و از طریق مراجعه به بنگاه‌ها، به‌صورت غیرحضوری، از طریق تماس با کارشناسان آسرون یا به‌طور مستقیم از کارخانه اقدام کنید. برای خرید حضوری می‌توانید سری به بازارهای آلومینیوم در شهر خود بزنید. به‌طور مثال بازارهای قلعه مرغی و شادآباد در تهران محل عرضه پروفیل آلومینیومی هستند؛ اما اگر حجم خرید شما بالا باشد به شما توصیه می‌کنیم یا به‌صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید یا از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام کنید. اغلب این شرکت‌های بازرگانی دارای سایت‌های فروشگاهی آنلاین هستند که کار را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

 

تولیدکنندگان پروفیل آلومینیوم در ایران

باوجوداینکه در حال حاضر حدود دوسوم نیاز پروفیل آلومینیومی در کشور از طریق واردات این محصول تأمین می‌شود؛ اما تولیدکنندگان پروفیل آلومینیومی در ایران کم نیستند و بر اساس چشم‌انداز برنامه پنجم توسعه باید تولید این محصول در 10 ساله آینده تا 1.5 میلیون تن افزایش داشته باشد. ازجمله کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل آلومینیومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کارخانه پروفیل ساوه

2. کارخانه نیکان پروفیل

3. کارخانه آلومینیوم پیمان

4. کارخانه پروفیل آلومینیوم آکپا

5. کارخانه صنایع آلومینیوم آبسکون

6. کارخانه رول نوین

 

سایزهای مختلف پروفیل آلومینیومی

استانداردهای پروفیل آلومینیوم

•    لوله 15 میل با ضخامت 75.2 میلی‌متر

•    لوله 16 میل با ضخامت 5.1 و 2 و 4 و 5 میلی‌متر

•    لوله 19 میل با ضخامت 2.1 و 5.1 میلی‌متر

•    لوله 20 میل با ضخامت 1.8 و 3 و 4 میلی‌متر

•    لوله 21 میل با ضخامت 5.4 میلی‌متر

•    لوله 22 میل با ضخامت 2.1 و 5.1 و 5.2 و 5 میلی‌متر

•    لوله 24 میل با ضخامت 75.3 و 5 میلی‌متر

•    لوله 25 میل با ضخامت 5.1 و 25.3 و 25.8 میلی‌متر

•    لوله 26 میل با ضخامت 2 میلی‌متر

•    لوله 28 میل با ضخامت 8.2 و 7.4 میلی‌متر

•    لوله 30 میل با ضخامت 3 و 75.3 و 4 و 10 میلی‌متر

 

پروفیل آلومینیوم به وسیله اکستروژن آلومینیوم بدست می آید. اکستروژن آلومینیوم روشی است که برای تبدیل آلیاژ آلومینیوم به اشیاء با اندازه مشخص برای طیف گسترده ای از مصارف استفاده می شود. فرآیند اکستروژن بیشترین استفاده را از خصوصیات بدنی آلومینیوم می کند. قابلیت چسبندگی آن باعث می شود تا به راحتی ماشینکاری و ریخته گری شود، همچنین آلومینیوم یک سوم چگالی و سفتی فولاد را دارد. بنابراین پروفیل آلومینیوم حاصل از مقاومت و پایداری خوبی برخوردار است.

 

پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم به دستهای گفته می شود که در ان محصولات آلومینیوم را از طریق فرآیند اکستروژن آلومینیوم تشکیل می شود. از شمش آلومینیوم خام ، پس از ذوب داغ ، شمش های آلومینیومی را دریافت کرده و سپس فرآیند اکستروژن آلومینیوم را از طریق سنگ مایع یا قالب مسطح به پایان می رسد. با این فرآیند می توان محصولات آلومینیومی را به شکل های مختلفی بدست آورد.در واقع فرآیند تشکیل پروفیل آلومینیوم یک فرآیند تغییر شکل است.

ابتدا ، یک تکه آلومینیوم در دمای مشخصی گرم می شود که هنوز به راحتی در زیر نقطه ذوب مواد قرار دارد تا بتواند جریان پلاستیک مواد را تسهیل کند. سپس شمش گرم شده از طریق قالب ابزاری ساخته می شود که برای شکل دادن و شکل دادن شمش به بخش مقطع نمایه مربوطه ساخته شده است. 

 

ویژگیهایی پروفیل آلومینیوم

100% قابل بازیافت و غیر سمی است

طیف گسترده ای از مصارف صنعتی و ساختمانی را در بر می گیرد.

انعطاف پذیر و بسیار انعکاس پذیر است

در برابر خوردگی مقاومت می کند

هدایت الکتریکی و حرارتی بالا

ساخت اشکال پیچیده و متنوع امکان پذیر است

افزایش مقاومت در محیط های سرد

کیفیت یکنواخت

هزینه های ساخت کم است

غیر درخشان، غیر مغناطیسی

غیر قابل احتراق

نسبت مقاومت به وزن خوب

ظاهر جذاب

تقریبا بدون درز

ساخت آسان

تولید مقرون به صرفه

 

مزایایی پروفیل آلومینیوم

آلومینیوم یک ماده بسیار متداول برای استفاده در اکستروژن ها و پروفیل ها است زیرا دارای خصوصیات مکانیکی است که باعث می شود در شکل گیری و تشکیل فلز از بخش های مختلف, ایده آل باشد. قابلیت انعطاف پذیری بالای آلومینیوم بدین معنی است که این فلز را می توان به آسانی در بخشهای مختلفی شکل داد بدون آنکه انرژی قابل توجهی در فرآیند ابزار سازی یا تشکیل, ایجاد شود.

همچنین نقطه ذوب آلومینیوم نیز به طور کلی به ترتیب نیمی از فولاد معمولی است. هر دوی این واقعیت ها بدان معنی است که فرایند اکستروژن آلومینیوم دارای میزان مصرف انرژی نسبتا کم است که به هزینه های کمکی برای ابزارآلات و ساخت تبدیل می شود. در آخر نیز آلومینیوم نیز از استحکام بالا نسبت به وزن برخوردار است و این یک انتخاب عالی برای کاربردهای صنعتی است.

 

نسبت استحکام به وزن بالا

تنوع در شکل و طرح

قیمت مناسب و استفاده‌ی راحت

ضد زنگ‌ بودن

قابلیت پذیرش روکش‌ها (coatings) با کارایی بالا

قابل بازیافت بودن

پروفیل آلومینیوم

 

کاربردهای پروفیل آلومینیوم

از پروفیل آلومینیوم در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صنعتی که از پروفیل آلومینیوم استفاده می‌کند، صنعت ساختمانی است. ساختمان سازی بازار مهمی برای آلومینیوم به حساب می‌آید. مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث استفاده از آلومینیوم در این صنعت شود، وزن کم، شکل پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، هزینه کم برای نگهداری، عمرطولانی و عدم‌نیاز به رنگ‌کردن می‌باشد. آمریکا بزرگترین مصرف کننده آلومینیوم در ساختمان‌سازی است. سایر کاربردهای پروفیل آلومینیوم به ترتیب زیر است:

 

 قوطی‌سازی و بسته‌بندی

آلومینیوم به صورت گسترده برای تولید لوازم بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ماده برای ساخت بدنه قوطی‌های کنسرو، سر و ته قوطی‌های کنسرو، حلقه‌ها و تسمه‌ها، فویل، بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر و بسته‌بندی‌های نیمه مقاوم غذا استفاده می‌شود.

 

پزشکی و داروسازی

در دوران باستان از عنصر آلومینیوم برای بند آوردن خون در هنگام خونریزی بهره می‌بردند. هنوز هم در بعضی مناطق از Alum یا همان زاج سفید به عنوان بند آوردن خون استفاده می کنند. ابوریحان بیرونی در کتاب الجماهیر درباره خواص این ماده عنوان کرده، که یاقوت شادی‌آور است و یاقوت سفید، ضد مرض‌های وبا و طاعون می‌باشد. همچنین از پودر اکسید آلومینیوم مصنوعی و پودر پومیس برای برداشتن پوست‌های مشکل‌دار استفاده می‌شود. همچنین آلومینیوم به عنوان پودرهای دندانی برای تمیز کردن دندان به کار می‌رود.

 

صنعت برق

از دهه 1920 میلادی تا کنون، از آلومینیوم برای قسمت بالایی دکل‌های انتقال برق فشار قوی استفاده می‌شود. استحکام بالا و وزن کم آلومینیوم، باعث می‌شود که امکان ساخت دکل‌های بلند و مستحکم فرآهم شود. این موضوع باعث کاهش قیمت در سیستم انتقال نیرو می‌شود. البته رساناهای تولیدی از جنس آلومینیوم، نسبت به انواع مسی آن‌ها 28 درصد بزرگتر می‌باشد. قیمت پروفیل آلومینیوم

 

ساخت لوازم بادوام

کولرها، یخچال‌ها و فریزرها، 34 درصد از کل تقاضای آلومینیوم را در این بخش ساخت لوازم بادوام تشکیل می‌دهند. در سال‌های اخیر استفاده از آلومینیوم در این سه صنعت دو برابر شده است. البته استفاده از آلومینیوم به دلیل احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر در وسایل پخت وپز مثل اجاق گاز، رو به کاهش است. از آلومینیوم در تولید ماشین لباسشویی نیز استفاده می شود.

 

ماشین‌ها و تجهیزات

از آلومینیوم و آلیاژهای آن برای ساخت وسایل مهندسی مختلف استفاده می‌شود. این بخش شامل صنایع کشاورزی، ساختمان سازی و تجهیزات کارخانه‌هامی‌باشد. این موارد شامل لوله‌های آبیاری، نردبان‌ها، داربست‌ها، وسایل اتصالات و سخت افزارهای دیگر است.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

میزان ماندگاری مژه ها

به‌صورت میانگین، ماندگاری اکستنشن مژه 2 هفته است. هرچند روتین زندگی افراد و میزان مواظبت آن‌ها از مژه‌ها، می‌تواند ماندگاری آن‌ها را کاهش یا افزایش دهد. تعریق زیاد و یا شست‌وشوی بیش ازحد، استفاده از لوازم آرایشی بر پایه روغن، شانه نکردن روزانه مژه‌ها و سایر موارد مشابه دیگر، میزان ماندگار مژه‌ها را به‌شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد. برخی افراد با مراقبت درست و اصولی از مژه‌ها، می‌توانند زمان ماندگاری مژه‌ها را تا بیش از 3 و یا 4 هفته نیز افزایش دهند.

تاریخچه اکستنشن مژه به اوایل قرن 20 بازمی‌گردد. در بیش از یک قرن، این فرآیند با تغییرات بسیاری مواجه شده و در حال حاضر، یک کار ساده، بی‌خطر و جذاب است. در این نوشتار، 10 نکته مهم اکستنشن مژه را با هم بررسی کردیم. با توجه به این نکته‌ها، می‌توانید با دید بازتری برای انجام یا عدم انجام اکستنشن مژه تصمیم‌گیری کنید. آیا تجربه اکستنشن مژه را دارید؟ از تجربیات خود برای ما و خوانندگان‌مان بگویید.

 

در مورد اکستنشن مژه چه چیزهایی نمی دانید؟

اما موضوع بسیار مهمی که سلبریتی‌ها هرگز درباره آن صحبت نمی‌کنند، اهمیت مراقبت از اکستنشن‌ها است! اگرچه اکستنشن‌ها به خاطر جلوه زیبایی که به چشم و مژه‌ها می‌بخشند مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌اند، اما باید توجه داشت که مهم‌ترین بخش کاشت مژه، مراقبت صحیح از آن است. اگر به خوبی از اکستنشن‌ها مراقبت نشود، نه تنها بعد از مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست می‌دهند، بلکه ممکن است خطراتی برای سلامت چشم و مژه‌های طبیعی شما نیز به دنبال داشته باشند.

 

اکستنشن چیست؟

اکستنشن مژه ، الیاف‌های بسیار ظریفی هستند که با استفاده از چسب‌های مخصوص و نیمه دائمی، توسط تکنسین متخصص روی مژه‌های اصلی شما چسبانده می‌شوند. این الیاف در انواع و اقسام متفاوتی تولید می‌شوند و از نظر جنس، قیمت، اندازه و ..  تنوع گسترده‌ای دارند.

 

راهنمای انتخاب اکستنشن‌های مژه

اگر قصد اکستنشن کردن مژه‌های خود را دارید، خوب است بدانید انتخاب اکستنشن مناسب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، اکستنشن مژه از نظر جنس، طول، حجم و میزان فر انواع متفاوتی دارد و توجه به هرکدام از این ویژگی‌ها برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن ضروری است. بنابراین هنگام انتخاب اکستنشن این نکته را در نظر داشته باشید که اکستنشن نامناسب می‌تواند سلامت مژه و چشمان شما را به خطر بیندازد.

 

اکستنشن طبیعی

این اکستنشن معمولا از جنس موی راسو است و شباهت بسیاری به مژه‌های طبیعی شما دارد. بنابراین اگر می‌خواهید اکستنشن طبیعی داشته باشید، بهترین گزینه برای شما استفاده از اکستنشن‌های طبیعی است.

 

اکستنشن نیمه مصنوعی

اکستنشن‌های نیمه مصنوعی عموما از جنس ابریشم هستند و ظرافت خاصی دارند. این جنس اکستنشن می‌تواند انتخاب خوبی برای کاشت‌های نیمه پر و روسی باشند.

 

اکستنشن مصنوعی

اکستنشن‌های مصنوعی بیشتر از جنس پلی استر هستند و ضخامت بیشتری نسبت به انواع دیگر اکستنشن دارند. استفاده از این جنس اکستنشن، بیشتر برای مدل‌های کلاسیک کاشت کاربرد دارد. اکستنشن مصنوعی به خاطر ضخامت بالا و قطر زیاد خود، باعث می‌شود مژه‌ها بسیار پر و مشکی به نظر برسند.

 

اندازه اکستنشن

اکستنشن‌ها از نظر طول و اندازه نیز تنوع بسیار بالایی دارند و در بازه 5 میلیمتر تا 18 میلیمتر موجود هستند. اما دقت داشته باشید که اندازه اکستنشن باید با اندازه چشم و مژه شما هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت اکستنشن‌ها می‌توانند به مژه‌های طبیعی شما آسیب بزنند و زیبایی چهره‌تان را تحت تاثیر قرار دهند.

 

حجم اکستنشن

اکستنشن‌ها از نظر حجم، به صورت تکی و دسته‌ای موجود هستند. اکستنشن‌های تکی برای کاشت‌های ظریف و طبیعی کاربرد دارند و می‌توانند ظاهری جذاب را به چشمانتان هدیه دهند.

اکستنشن‌های دسته‌ای یا حجم دهنده از سال 2010 محبوبیت خود را به دست آوردند. اکستنشن‌های دسته‌ای بیشتر برای کاشت‌های هیبریدی و سه بعدی استفاده می‌شوند و می‌توانند حجم مژه‌های طبیعی را تا چندین برابر افزایش دهند.

 

رنگ اکستنشن

اکستنشن مژه معمولا به رنگ مشکی هستند. اما امروزه اکستنشن‌ها با تنوع رنگی بسیار بالایی تولید می‌شوند و از آنها به عنوان آمبره اکستنشن استفاده می‌شود. استفاده از اکستنشن‌های رنگی در قسمت انتهایی مژه‌ها یکی از پرطرفدارترین موارد استفاده از اکستنشن‌های رنگی است.

اگر به دنبال اکستنشن‌های باکیفیت و مناسبی برای کاشت مژه هستید، محصول برند آرت دکو برای شماست! این اکستنشن به صورت دسته‌ای تولید شده و جلوه‌ای کاملا طبیعی دارد، بنابراین گزینه مناسبی برای کاشت‌های کلاسیک و پرپشت محسوب می‌شود.

اکستنشن آرت دکو می‌تواند به راحتی حجم مژه‌هایتان را چند برابر کند و برای هفته‌های طولانی مژه‌های بلند، مشکی، پر و جذابی را به شما هدیه دهد.

 

نکات مهم برای انتخاب اکستنشن

هنگام انتخاب اکستنشن مژه قانون و قاعده کلی این است که طول اکستنشن‌ها باید 3 تا 5 میلی متر بلندتر از مژه‌های طبیعی شما باشند. اکستنشن‌های نامناسب می‌توانند باعث ایجاد سنگینی زیادی روی پلک و مژه‌های طبیعی شما شوند. بنابراین از رشد مژه‌های طبیعی جلوگیری می‌کنند و سلامت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

جنس اکستنشن‌هایی که انتخاب می‌کنید، تاثیر بسیاری بر سلامت چشمان شما دارد. چنانچه اکستنشن از مواد بی‌کیفیتی تولید شده باشد، می‌تواند سلامت چشمانتان را تهدید کند و باعث درگیر شدن با عوارضی همچون بلفاریت، التهاب و عفونت چشمی شود. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انجام کاشت مژه، از کیفیت و اصالت اکستنشن انتخابی خود اطمینان حاصل نمایید.

ضخامت اکستنشن باید تا حد امکان با ضخامت مژه‌های طبیعی شما هماهنگی داشته باشد. به همین دلیل، اگر مژه‌های نازک و ظریفی دارید، توصیه می‌شود از اکستنشن‌های طبیعی یا ابریشمی استفاده کنید که ضخامت کمتری دارند. همچنین اگر مژه‌های ضخیم و فری دارید، اکستنشن‌های مصنوعی و نیمه مصنوعی می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

 

مراقبت از اکستنشن‌ها را جدی بگیرید

مراقبت از اکستنشن‌ها برای حفظ زیبایی و سلامت چشم و مژه‌ها امری ضروری است. بنابراین از همان روز اول که اکستنشن مژه‌ انجام می‌دهید، توصیه می‌شود روتین مراقبتی مناسبی را برای شستشو و مراقبت از آنها در نظر بگیرید.

 

مراقبت‌های ابتدایی اکستنشن

مراقبت‌های اولیه باعث خشک شدن کامل چسب و فیکس شدن الیاف اکستنشن مژه روی مژه‌های طبیعی می‌شوند. بنابراین رعایت این نکات در دو روز اول بعد از کاشت مژه، تاثیر بسیاری در ماندگاری و طول عمر اکستنشن شما دارد.

حداقل 12 تا 48 ساعت بعد از انجام اکستنشن، از شستن چشم‌ها، دوش گرفتن، شنا کردن یا رفتن به سونا خودداری کنید.

تا 48 ساعت اول بعد از اکستنشن مژه، از بخور دادن صورت یا برنزه کردن پوست با استفاده از تخت برنزه بپرهیزید.

سعی کنید روی اکستنشن‌ها نخوابید.برای این کار می‌توانید از بالش‌های مخصوص استفاده کنید.

 

مراقبت‌های ثانویه اکستنشن

بعد از گذشت 24 تا 48 ساعت از زمان کاشت، می‌توانید از فیکس شدن کامل اکستنشن‌های خود مطمئن باشید. اما نکته بسیار مهمی که از این به بعد باید در نظر داشته باشید، تمیز نگه داشتن آنهاست. اکستنشن‌ها می‌توانند سریعا به مکانی برای تجمع چربی، سبوم، باقی مانده محصولات آرایشی تبدیل شوند و خطرات جدی برای سلامت چشم و مژه‌ها به حساب بیایند.

بهترین راهکار برای جلوگیری از این اتفاق، تمیز نگه داشتن اکستنشن‌ها با در نظر گرفتن روتین مراقبتی مخصوص و روزانه آنهاست:

 

تمیز کردن اکستنشن‌ها

شستشوی روزانه یکی از ضروری‌ترین مراحل مراقبت از اکستنشن‌هاست. برای این کار می‌توانید از شوینده‌های مخصوص اکستنشن یا شامپو بچه استفاده کنید. هنگام شستشو، سعی کنید بدون ایجاد فشار و با ملایمت، تمام قسمت‌های اکستنشن را با شوینده بشویید.

بهترین زمان ممکن برای شستن اکستنشن‌ها، شب و قبل از خواب است. در این حالت اکستنشن در طول شب از چربی پوست، عرق و باقی مانده‌های مواد آرایشی پاکسازی می‌شود.با رعایت نکات ساده، می‌توان به راحتی از تجمع آلودگی‌ها و میکرو ارگانیسم‌ها در میان اکستنشن‌ جلوگیری کرد.

توجه داشته باشید که اکستنشن‌های مژه هر روز باید با استفاده از شوینده شسته و تمیز شوند. به علاوه اگر در طول روز آرایش چشم دارید یا پوست اطراف چشم‌تان زود چرب می‌شود، بهتر است دو بار در روز اکستنشن مژه خود را تمیز کنید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ماسک مو و فواید آن

ماسک مو خواص درمانی قابل توجهی دارد. در واقع بزرگ‌ترین مزیت آن در مقابل سایر محصولات آرایشی از جمله سرم مو، کرم مو و… این است که در درمان پوست و موهای آسیب‌دیده بسیار عالی عمل می‌کند. مهم‌ترین کارایی این محصول علاوه بر تغذیه کامل مو، از ‌بین‌بردن زبری و حالت ارتجاعی مو است. اگر بخواهیم انصاف را در نظر داشته باشیم، باید بگوییم ماسک مو تنها یک نرم‌کننده و حالت‌دهنده برای مو نیست؛ بلکه با تامین رطوبت مناسب باعث کاهش خشک‌شدن پوست سر، براقیت و صاف‌شدن موها و درمان شکنندگی و آسیب‌‌دیدگی موها می‌شود.

می‌توانید قبل از استحمام کمی از ماسک مو را روی سر خود استفاده کنید. به این صورت که چند دقیقه زمان بدهید تا جذب مو شود. سپس آن را با آب فراوان شسته و نرمی و لطافت بیشتری به موهایتان بدهید.

برای تاثیرگذاری کامل و احیای بافت ابریشمی موهای خود، می‌توانید هفته‌ای یک‌بار از ماسک مو استفاده کنید. با این حرکت ضمن بهره‌مندی از خواص بی‌نظیر این محصول در تغذیه موهایتان، از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری کنید. این محصول در بازسازی فوری چربی موها متخصص است و موهای خشک شما را تغذیه می‌کند. پس آن‌ها را در مقابل آسیب‌ها تنها نگذارید.

 

مزیت های ماسک مو

استفاده از ماسک مو به سبب خواص درمانی آن در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند. استفاده از سرم مو و کرم مو به صورت روزانه، زمان زیادی از شما می‌گیرد و نیز پس از هر‌بار شستشو تقریبا تمام خواص خود را از دست می‌دهد. (البته با مزیت فوری‌بودن کرم مو در تاثیر‌گذاری از زحمات ایشان هم نباید ساده رد شد.) کرم مو درخشش موقتی به موها می‌دهد؛ ولی ماسک مو بعد از چند بار استفاده این درخشش را دائمی می‌کند. در مقابل کرم مو که صافی کوتاه مدتی به موها می‌دهد، ماسک مو زمان بیشتری این صاف‌بودن را به موهایتان می‌دهد. ماسک مو برای تغذیه پوست سر خصوصا پوست‌های خشک و ملتهب مناسب است و چربی طبیعی پوست سر را بازیابی می‌کند. ماسک مو را می‌توانید روی موهای خشک استفاده کنید.

 

تفاوت ماسک مو و کرم مو

کرم مو بدون چرب‌کردن موهایتان، مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و سایر املاح مورد نیاز برای تغذیه و شادابی موها را تامین می‌کند. از آنجا‌ که روغن‌ها نیز همین کار را می‌کنند، نیاز به بیان تفاوت روغن مو و کرم مو است. در واقع چرب‌کردن بیش از حد مو و پوست سر، جذب گرد و غبار و نفوذش به درون بافت موها را سریع‌تر می‌کند؛ ولی استفاده از کرم مو همان کارایی روغن‌های مو را دارد. با این تفاوت که بیشتر از موها در مقابل عوامل گرد و غبار محافظت می‌کند. کرم مو حالت‌پذیری فوق‌العاده‌ای به موهایتان می‌دهد. به همین دلیل علاوه بر چسبندگی قابل قبول، نه تنها برای بافت مو مضر نیست، بلکه مواد لازم برای سلامت موها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و به رشد و بهبود موها کمک می‌کند. کرم مو می‌تواند ضعف و مشکلات موها مانند وز شدگی و عدم حالت‌پذیری را موقتا برطرف کند. همچنین اگر زمان مناسب برای درمان دائمی مو را ندارید، کرم مو بهترین انتخاب برای شماست؛ ولی ماسک مو مانند یک داروی تقویتی برای موهاست که تمام مشکلات ناشی از خشکی، وز شدگی، پوسته‌شدن سر، شوره و سایر مشکلات پوست و موهایتان را به طور دائمی برطرف می‌کند؛ ولی این درمان بعد از چند هفته استفاده از ماسک مو قابل رویت است.

کرم مو از آن واژه هایی است که خیلی ها با شنیدن نام آن، می گویند این دیگر چیست؟ این هم از آن سری محصولاتی است که برای خالی کردن جیب ما درست شده است. اگرچه نباید به این موضوع این گونه نگاه کرد. مراقبت از مو، علاوه بر دارا بودن روش و شرایط خاص، نیاز به محصولاتی که بتواند تاثیر مثبت و شگرفی بر روی موها بگذارد، دارد. در این راه شرکت‌های بزرگی مثل لورال، سیلکی، شوارتز کف و برند فرانسوی فیتو در سطح بین المللی به تولید این محصول با ارزش و با کیفیت پرداخته اند. از آنجا که، ماسک مو محصولی بسیار شناخته شده‌تر از کرم مو است. خیلی‌ها وقتی موهایشان خشک می‌شود و یا دچار شکنندگی موها می شوند، سریع به سراغ ماسک مو می‌روند؛ اما کرم مو چه فرقی با ماسک مو دارد؟

 

تفاوت ماسک مو با کرم مو در چیست؟

از گذشته تا به حال داشتن پوست و موی زیبا و شاداب دغدغه تمامی افراد بوده است و از روش های مختلفی برای این منظور استفاده می شود.

موها نیز مانند پوست صورت و بدن نیاز به رسیدگی دارند تا زیبایی خود را حفظ کنند و از بروز آسیب جلو گیری کرده و یا آسیب های به وجود آمده ترمیم شود.

استفاده از رنگ موی نا مرغوب ویا رنگ کردن مکرر مو و همچنین استفاده از شامپوی نا مناسب و محصولات مراقبتی نامناسب مو و استفاده ی زیاد از اتو و یا سشوار باعث آسیب دیدن ساختار مو می شود.

برای داشتن موهایی سالم و درخشان لازم است کهاز محصولات مراقبتی و آرایشی مرغوب و مناسب با جنس موهای خود استفاده کنید، برای این منظور محصولات مختلفی نظیر ماسک و یا کرم مو و همچنین روغن های تقویتی وجود دارد.

 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو یک محصول مراقبتی مو است که حاوی انواع ویتامین هاو پروتیین و مواد معدنی است که  باعث درخشان شدن، تقویت و همچنین درمان آسیب های مو می شود. ماسک مو ها معمولا حاوی عصاره روغن های جوجوبا، آرگان، زیتون و غیره هستند که باعث تقویت و ترمیم مو می شوند.

ماسک مو حاوی ذرات بسیار ریزی است که می تواند به ساختار تارهای مو نفوذ کند و باعث ترمیم و همچنین تغذیه و آبرسانی مو شود. این محصول معمولا بعد از شستن موها با شامپو استفاده می شوند و اکثرا حدود 3 تا 20 دقیقه باید روی مو بمانند و سپس آبکشی انجام شود، البته برخی از ماسک مو ها ممکن است که لازم باشد یک شب بروی مو بماند. نحوه مصرف ماسک و مدت زمان استفاده آن متفاوت است که بروی بسته بندی محصول مورد نظر نوشته شده است.

ماسک مو با توجه به ترکیباتی که در آن به کار رفته، دارای فواید متفاوت و بسیار زیادی از جمله محافظت و حفظت سلامت مو، تقویت و آبرسانی، کاهش آسیب و شکنندگی مو، افزایش درخشندگی و براقیت مو و همچنین کاهش وزی مو است.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

مزایای لوله جدار چاه چیست؟

اصلی‌ترین مزیت لوله جدار چاهی، مقاومت در برابر رطوبت، عدم فرسایش و زنگ‌زدگی است. البته این لوله فقط در جدار چاه به کار نمی‌رود و برای جدا کردن طبقات مختلف در مخازن صنعتی نیز از آن استفاده می‌شود. سایر مزایای لوله جدار چاه را در ادامه می‌بینید:

به حداقل رساندن هزینه لایروبی چاه

محافظت از ابزار درون‌چاهی مانند لوله مغزی

جلوگیری از نفوذ سیالات و اجرام به داخل چاه

 

مشخصات فنی لوله جدار چاه

بهترین لوله هایی که به عنوان جدار چاه از آن ها یاد می شود هم می تواند از جنس فولاد باشد و هم پلیمر. از جمله لوله هایی که بعنوان لوله چاه عمیق استفاده می شوند شامل لوله فولادی بدون درز یا مانیسمان، لوله درزمستقیم، لوله اسپیرال و لوله های پلیمری همچون PVC می باشد. این لوله چاه عمیق، به وسیله اتصالات پیچی یا از طریق اتصالات نر و مادگی به یکدیگر متصل می شوند. استفاده از لوله جدار چاه فولادی از دیرباز تاکنون مورد توجه کشاورزان و صنایع بوده است.

با توجه به اینکه قیمت لوله فولادی بدون درز بالاتر از لوله فولادی درزدار می باشد در نتیجه انتخاب این نوع از لوله برای جدار چاه مقرون به صرفه نمی باشد و اکثرا از لوله های فولادی درز مستقیم و یا لوله PVC برای این کار استفاده می کنند. هر چه ضخامت لوله جدار چاه بیشتر باشد، استحکام آن بیشتر می شود و در نتیجه در مقابل عوامل خارجی همچون زمین لرزه و یا نشست زمین مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

 

لوله جدار چاه

جهت استفاده از آب های زیر زمینی در داخل چاه روی دیواره لوله، شیار هایی با اندازه و سایز مشخص به دو صورت دستی و دستگاهی (ماشینی) ایجاد می کنند. در روش دستی شیار ها توسط دستگاه هوا برش ایجاد می شوند و دقت لازم را ندارند اما در روش دستگاهی می توان از نقشه و استاندارد های خاص مربوط به آن برای ایجاد شیار های دقیق و منظم استفاده کرد. بنابراین تنها تفاوت آنها تمیزی و منظم بودن شیار دستگاهی می باشد ولی از نظر عملکردی تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

انواع لوله جدار چاه

لوله جدار چاهی از نظر جنس ماده به دو بخش زیر تقسیم می شود:

لوله جدار چاه فولادی

لوله جدار چاه PVC

 

روش تولید لوله جدار چاه فولادی

روش اول: از طریق میان تهی کردن شمش توپر فلزی می باشد. در این روش لوله بدون هیچ گونه درزی تولید می شود.

روش دوم: با خمکاری و استوانه ای کردن ورق فولادی برش خورده در دستگاه و سپس جوشکاری درز دو ورق تولید می شود.

روش سوم: توسط رول ورق فولادی و مارپیچی کردن آن در دستگاه و سپس جوشکاری به صورت اسپیرال می باشد.

روش تولید لوله جدار چاه PVC

لوله جدار چاه PVC از پودر پلیمری خام در قالب اکستروژن با سطح مقطع استوانه ای شکل و با گرما و فشار تولید می شود.

 

مزایای لوله جدار چاه PVC

وزن سبک

مقاومت در برابر خوردگی

حمل و نصب آسان

قیمت مناسب

طول عمر بالا

عدم ایجاد آلودگی

مقاوم در برابر مواد اسیدی و بازی و نمک ها

کنترل بخش های کم فشار و پر فشار چاه

 

 

لوله مانیسمان چگونه تولید می‌شود؟

همان‌طور که در بالا ذکر شد برای تولید لوله مانیسمان بدون درز روش‌های مختلفی وجود دارد. به طور کلی تولید یک لوله بدون درز نیازمند فرآیندی است که در آن شمش فولادی که عموما به هدف کاهش هزینه‌ها به صورت گرد است، تبدیل به لوله شود. در رایج‌ترین روشی که برای تولید لوله بدون درز وجود دارد، یعنی روش سنبه‌کاری چرخشی، فرآیند تولید لوله مانیسمان شامل مراحل زیر است:

برش: در ابتدا شمش فولادی بنا به درخواست مشتری به ابعاد مورد تقاضا برش داده می‌شود.

مرحله حرارت‌دهی: در این مرحله توسط کوره قوسی که از سوخت گاز بهره می‌برد به شمش تا مرحله گداختن حرارت داده می‌شود.

دستگاه لخ پرس: با استفاده از این دستگاه شمش از مرکز سوراخ می‌شود.

دستگاه النگیتور: سطح مقطع شمش توسط این دستگاه گرد می‌شود.

مرحله شلیک سنبه: در این مرحله سنبه‌ای به طول 12 متر داخل شمش فولادی شلیک می‌شود.

تاب‌گیری: در صورتی که در لوله تاب وجود داشته باشد در این مرحله از بین می‌رود و صاف و یکدست می‌شود.

جدا کردن سنبه: سنبه از داخل لوله جدا می‌شود.

کروی‌سازی: در این مرحله، سر و ته لوله که تیز و برنده است به حالت گرد درمی‌آید.

کشش: لوله با اندازه‌های مختلف تا 24 متر کشیده می‌شود.

سرد کردن: لوله به کمک آب و با فرآیندی خاص خنک می‌شود.

آزمایش: لوله تست مورد تست آزمایشگاهی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود عیب از بقیه لوله‌ها جدا شود.

پولیش‌کاری: لوله به وسیله روغن مخصوص برای جلوگیری از خوردگی پولیش می‌شود.

بسته‌بندی: لوله‌ها معمولا به شکل شش ضلعی و با تسمه بسته‌بندی و آماده بارگیری می‌شوند.

 

لوله مانیسمان چیست؟

لوله مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته می شوند و در اصطلاح علمی به آنها سیمی لس گفته می شود، از طریق سوراخ کردن شمش فولادی استوانه ای تولید می شوند.

لوله های مانیسمان به آن دسته از لوله های فولادی گفته می شود که در فرآیند تولید آنها از مقاطع فولادی به شکل شمش و از طریق حرارت و کشش و غلطک و عبور از زره و همچنین نیروهای گریز از مرکز استفاده می گردد که به لحاظ مواد اولیه سازنده آن، کیفیت بهتر، یکنواختی بیشتر و نیز عدم جوش و آسیب پذیری و تحمل فشار بیشتر، در صنایع مختلف مورد استفاده بیشتری قرار می گیرند.

 

روش های تولید لوله مانیسمان

برای ساخت لوله مانیسمان سه روش وجود دارد.

 

سنبه کاری چرخشی

در این روش شمش را حرارت میدهند تا گرم شود. سپس به کمک یک سنبه (Mandrel) داخل آن ها را خالی می کنند. پس از رفع نواقص، لوله های تولید شده را به اندازه دلخواه برش میزنند. بیلت (شمش حرارت دیده) را به کمک کشش و نورد تولید می کنند. لوله هایی که با این روش تولید می شوند ضخیم و بلند هستند

 

 تنظیم ضخامت لوله

ضخامت لوله مانیسمان در حال تولید با کمک روش نورد کردن کاهش داده می شود. این کار به دو شیوه انجام می شود. در روش اول از ماندرل داخلی و در روش دوم از غلتک پیلگر در کنار ماندرل داخلی استفاده می شود. به این فرایند نورد کردن میگویند.

 

 نورد کردن به کمک غلتک پیلگر (Pilger Mill)

این روش نورد کردن به این صورت است که غلتک پیلگر در کنار ماندرل داخلی هر دو با هم ضخامت لوله را تنظیم می کنند. لوله ای که ماندرل در داخل آن قرار دارد را روی صفحه ای قرار خواهند داد که یک حرکت رفت و برگشت غلتک را در آن حرکت میدهد. این نوع از غلتک ها شکل خاصی دارند و به طور مداوم در حرکتند. با عقب رفتن غلتک ها لوله ها در مسیر به جلو حرکت می کنند و میچرخند و سپس غلطک باز میگردد، تکرار این کار قطر لوله را کاهش میدهد.

 

ریخته گری به کمک نیروی گریز از مرکز

 این روش تولید به این صورت است که مواد مذاب را داخل قالب های استوانه ای شکل میریزند و سپس آن را با سرعت بسیار زیاد به چرخش در می آورند. این روش معمولا برای تولید لوله های کوتاه و ضخیم کاربرد دارد

 

ریخته گری پاششی

یکی از روشهای تولید لوله های بدون درز روش ریختگری پاششی است. به طور کلی از این روش بسیار کم استفاده می شود. اما در اینجا ما آن را ذکر می کنیم. برای تولید لوله در این روش، مواد مذاب را داخل محفظه ای میریزند. داخل محفظه را از گاز نیتروژن پر می کنند. سپس در حالیکه لوله میچرخد، یک نازل نیتروژن را روی میله میپاشد. قطر داخلی لولۀ تولیدی با قطر این میله برابر است. مواد مذاب به داخل پاشیده می شود و با کنترل مقدار آن میتوان ضخامت لوله را تنظیم کرد.

 

کاربرد لوله مانیسمان

از این لوله ها در مصارف و کارهای تاسیساتی استفاده می شود. لوله مانیسمان در منابع لوله های گازپالایشگاه ها, کارخانجات پتروشیمی و بسیاری ازصنایع کاربرد فراوان دارد.

حداکثر قطر لوله مانیسمان موجود در بازار ۲۴ اینچ است که بسته به فشار و نوع سیال دارای ضخامت های مختلفی می باشد. البته این نوع لوله قطرهای بالاتری نیز دارد که همۀ آنها استانداردهای بین المللی را نیز دریافت کرده اند و برای امور فنی مناسب اند اما ساخت لوله بدون درز در اندازه های بزرگ بسیار مشکل و هزینه بر است و برای سایزهای بالاتر از آن از لوله های درز مخفی استفاده می شود.

اگرچه با رشد تکنولوژی این کار نیز ساده تر می شود، به عنوان مثال کشور آمریکا موفق شده لوله مانیسمان با قطر ۴۲ اینچ نیز تولید کند. چند شرکت چینی نیز این فناوری را از آنها گرفته اند و امکان سفارش و خرید انها توسط شرکت پترو کاسپین فراهم می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

سرویس کولر گازی در تهران

اگر شما در غرب تهران سکونت دارید و کولرگازی تان دچار خرابی شده مهمترین عاملی که ذهن شما را درگیر میکند این است که آیا برای سرویس کولرگازی غرب تهران شرکتی وجود دارد تا سریعتر به سرویس کولرگازی شما بپردازد.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی با تیم مجرب خود آماده سرویس کولرگازی شما در غرب تهران و همچنین در تمام نقاط تهران میباشد. شما میتوانید با ما تماس بگیرید و برای سرویس کولر گازی خود در سریعترین زمان و بهترین کیفیت از تخصص ده ها سرویس کار کولر گازی ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.

 

بهترین زمان سرویس کولر گازی

همانطور که میدانید سرویس کولر گازی باید به صورت دوره ای انجام شود تا بتوان به صورت حداکثری از هزینه‌های زیادی که ممکن است برای تعویض قطعات داخلی کولر گازی شود جلوگیری کرد. اگر شما جزء افرادی هستید که سالی یکبار به کولرگازی خود سر می زنید و برای فصل گرما آن را سرویس می کنید باید به شما بگوییم که تنها با سالی یکبار سرویس کولر گازی نمی‌توانید عمر کولر گازی را طولانی تر کنید. بهترین زمان سرویس کولر گازی دوره ۶ ماه می باشد که بهتر است برای سرویس کولر گازی از متخصصین سرویس کار کولر گازی بهره ببرید زیرا هر گونه اشتباه در سرویس می‌تواند باعث هزینه بیشتری برای شما شود.

یک سری مشکلات رایج برای کولر گازی ممکن است رخ دهد که در این صورت باید به سرعت برای سرویس اقدام کنید. برای مثال خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، خاموش شدن کمپرسور، باد گرم زدن، ایجاد سر و صدا در حین کار کردن، یخ زدگی پنل داخلی کولر گازی، کار نکردن دکمه کنترل و ظاهر شدن ارور کولر گازی از مشکلاتی است که باید به سرعت برای سرویس تخصصی کولر گازی با بهترین نمایندگی سرویس انواع کولر گازی تماس بگیرید.

کولرگازی همانند سایر کالاها نیاز به سرویس و تعمیر دارد.سرویس کولر گازی باعث می شود که عمر کولر گازی شما طولانی تر شود و شما بتوانید برای مدت زمان بیشتری از یک کولر گازی با کیفیت استفاده کنید. با سرویس دوره ای کولر گازی می توان حداکثر کارایی را از کولر گازی بهره مند شد. یکی از مزیت های سرویس کولر گازی این است که شما می‌توانید از آسیب ها و خرابی های قطعات داخلی کولر گازی جلوگیری کنید و به این ترتیب از خسارتی که ممکن است در اثر خرابی یک قطعه به بار آید جلوگیری کنید.

شاید به نظر شما سرویس کولر گازی یک کاره اضافه و بیهوده باشد در حالیکه این کار باعث می شود شما از هزینه‌های بیشتری که در آینده ممکن است برای تعویض و یا تعمیر قطعات کولرگازی بپردازید صرفه جویی کنید. پس شما باید سرویس کولر گازی را امری مهم در نظر بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید. برای جلوگیری از هزینه های زیاد تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی سرویس دوره ای کولر گازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

چرخه سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت

سیکل خنک کاری به این صورت است که در قسمت کندانسور، گاز مبرد به وسیله لوله های مسی خنک شده و به سمت شیر انبساط هدایت می شود. سپس برای جذب گرمای محیط آماده می شود و به دستگاه تهویه مطبوع منتقل می شود. در یک تهویه مطبوع یا واحد داخلی، گرمای هوا توسط یک مبرد گاز گرفته شده و محیط خنک می شود. این هوای خنک توسط فناوری داخل یونیت داخلی به کانال های انشعاب که مسیر حرکت هوا هستند منتقل می شود. این کانال ها وظیفه ارسال هوای خنک را از طریق دریچه ها به فضای اتاق مورد نظر دارند.

عملکرد خنک کننده تعمیر داکت اسپلیت همانند اسپلیت یا کولر گازی است اما اثر گرمایشی آن به روش دیگری انجام می شود. به این ترتیب که مبرد گازی این بار در کندانسور گرم می شود و مانند سیکل قبل از طریق لوله های مسی به یونیت داخلی و کویل های موجود در آن هدایت می شود و هوایی که از محیط اتاق وارد یونیت داخلی می شود را گرم می کند. این هوا که قبلاً پردازش شده و دما افزایش یافته است از طریق کانال و فن به اتاق باز می گردد.

شکل دیگری از چرخه داکت اسپلیت مانند کویل آب گرم است. به این ترتیب آب گرم از پکیج و موتورخانه وارد یونیت داخلی می شود، هوای یونیت داخلی در تماس با این کویل گرم باعث افزایش دما شده و سپس از طریق کانال و شیر وارد اتاق می شود.

 

انواع داکت اسپلیت از نظر مصرف انرژی کدامند؟

دو نوع داکت اسپلیت وجود دارد:نوع معمولی یا مصرف انرژی با درجه B.داکت اسپلیت اینورتر یا مصرف برق با گرید A.در نوع A از کمپرسورهای دور متغیر استفاده می شود و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. در این شکل از کمپرسورها با کاهش دما سرعت کمپرسور به صورت خودکار کاهش می یابد و با افزایش آن سرعت کمپرسور افزایش می یابد. در واقع کمپرسور اینورتر یک کمپرسور تا حدودی هوشمند به حساب می آید و متناسب با ظرفیت و نیاز کاربر و دمای مورد نظر او کار خواهد کرد. در مقابل، کمپرسورهای معمولی نوع B بدون در نظر گرفتن نیاز یا ظرفیت، به هر حال با سرعت و سرعت ثابت کار می کنند. نتیجه افزایش مصرف برق است.

 

نحوه نصب داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت نیز همانند هر دستگاهی نیاز به دانش فنی دارد و نمی‌توان بدون تخصص آن را نصب کرد. اما بطور کلی ابتدا باید فرایند کانال‌کشی انجام شود. معمولاً برای تولید هوای گرم، یک بخشی به نام کویل، در جلو و یا پشت دستگاه قرار می‌گیرد که آب گرم درون لوله‌های مسی جریان می‌یابد و فن موجود در دستگاه، هوا را در اتاق به چرخش وا می‌دارد. البته این موضوع در رابطه با هوای سرد نیز صادق است و به همین شکل مراحل آن پیاده‌سازی می‌شود. بطور کلی، توصیه می‌شود از یک متخصص برای نصب داکت اسپلیت استفاده شود.

با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا میکند. این امر سبب میشود که بسیاری از افراد از داکت اسپیلت های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تأمین دمای مورد نیاز منزلشان استفاده کنند. بنا بر تنوع داکت اسپیلت ها ارائه شده امکانات عرضه شده در آنها تقریباً یکسان است. هر داکت اسپیلتی دارای یک دو شاخه جهت اتصال به برق، یک پنل جهت نمایش دمای دستگاه و یک ریموت کنترل است. سرمایش یا گرمایشی که توسط این وسیله تأمین میشود نسبت به سایر وسایل بسیار مناسبتر است. به عنوان مثال کافی است جهت تأمین برودت منازلتان دمای داکت اسپلیت را روی مقدار مورد نظرتان قرار دهید و در کمتر از چند ثانیه از میزان خنکی جاری شده در فضا لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

باربری تهران به شهرستان

همواره در سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد از تهران به شهرستان ها مهاجرت می‌کنند. این بدان دلیل است که افراد زیادی به دلیل مسائل مالی، و بدی آب و هوا تصمیم به رفتن از کلان شهر هایی همچون تهران را می‌کنند.

حال مسئله مهم در باربری مسافت‌های طولانی این است که برای حمل بار خود از ماشین مناسب استفاده نماییم.

ماشین های متناسب با اندازه بار و شرایط آب و هوایی. باربری فدک بار، تمامی ماشین های باربری و تجهیزات لازم را جهت حمل اثاثیه به شهرستانها را داراست.

 

باربری تهران به شهرستان؛ اتوبار تهران به شهرستان

اتوبار تهران به شهرستان فدک بار تمامی خدمات زیر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد:

مشاوره 24 ساعته با کارشناسان جهت انتخاب ماشین مناسب و زمان مناسب

بسته بندی اثاثیه منزل و ادارسی توسط کارگران خبره و متخصص

کرایه کارگران متخصص و نیرومند جهت حمل اثاثیه منزل

کرایه ماشین های مجهز و مسقف – انواع ماشین حمل بار مانند وانت بار، خاور، کامیونت، نیسان بار و …

تخلیه بار و چیدمان در محل مقصد

فروش لوازم بسته بندی همچون بابل رپ، سلفون

بیمه حمل اثاثیه و باربری

باربری تهران به شهرستان؛ باربری و اسباب کشی از تهران به شهرستان

اسباب کشی از تهران به شهرستان ها توسط برخی از باربری های موجود در سطح شهر تهران انجام می‌شود که خوشبختانه باربری و اتوبار فدک بار یکی از آنهاست.

چنانچه قصد اسباب کشی از تهران به سایر شهرهای کشور را دارید و دنبال کرایه خاور و یا حمل بار با کامیون ، نیسان باربری، برای این کار هستید با ما تماس بگیرید.

 

باربری تهران به شهرستان؛ حمل بار به شهرستان

گاهی ممکن است هدف شما از کرایه ماشین باربری حمل بار هایی به جز اسباب و اثاثیه از تهران به شهرستان باشد.

در این شرایط نیز باربری جابه جا بار ماشین های مجزا در اختیار داشته و درصورت درخواست شما برای حمل بار به شهرستان ها باربری به شهرستان ما بارتان را جابه جا خواهد کرد.

 

باربری تهران به شهرستان؛ باربری تهران به شمال ایران

یکی از بیشترین درخواست‌های باربری به شهرستان مربوط به باربری به شمال ایران می‌باشد. اکثریت افراد تهرانی به دلیل شرایط آب وهوایی برای تعطیلات اخر هفته خود شمال ایران را انتخاب می‌نمایند.

از این رو تعداد درخواست های قیمت باربری به شهرستان های شمال ایران بسیار است. جابه جا بار با داشتن رانندگان متخصص و مسلط به مسیرهای شمال ایرانن در این بین همراه شما مشتریان عزیز است.

 

باربری تهران به شهرستان؛ باربری ارزان به شهرستان

نکته مهمی که در خصوص باربری تهران به شهرستان جابه جا بار باید بدانید، این است که کلیه خدمات ما با قیمت منصفانه زیر نظر اتحادیه باربری تهران می‌باشد.

تمامی تعرفه و قیمت باربری تهران به شهرستان مشخص و طبق مصوبه‌های اتحادیه باربری است.

 

باربری تهران به شهرستان؛ حمل خرده بار به شهرستان

اتوبار تهران فدک بار برای حمل خرده بارهای شما نیز ماشین های ویژه ای را در نظر گرفته که می‌توانید با تماس با شماره چهار رقمی 1770 آنها را رزرو کنید.

 

باربری شهرستان

باربری بین شهری؛ نام دیگر باربری هایی است که خدمات حمل بار را از تهران به شهرستان انجام می‌دهند.

باربری تهران به شهرستان جابه جا بار، خدماتی از جمله: ارسال انواع بار و کالا، اسباب و اثاثیه خانه را به دیگر نقاط کشور انجام می‌دهد. خدمات حمل بار و باربری از تهران به شهرستان با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

 

باربری شهرستان؛ وانت بار تهران به شهرستان

اگر قصد رفتن از تهران را دارید و برای این‌کار نیاز به باربری تهران به شهرستان را دارید، ابتدا باید مشخص نمایید بار شما چه مقدار است.

در صورتی‌که بار شما دارای وسایل سنگین نمی‌باشد، می‌توانید با وانت بار تهران به شهرستان برای حمل اثاث منزل خود استفاده نمایید.

اتوبار فدک بار با داشتن وانت های مسقف و غیر مسقف با رانندگان خبره و مسلط به مسیر شما مشتریان عزیز را همراهی می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

کاغذهای کپی مکس از الیاف سلولزی ساخته میشود که پس از برش لیزری در سایزهای مختلف A4 و A3 و A5 و در وزن 80 گرم خالص با طول 29.7 سانتی متر و عرض 21 سانتی متر تولید میشود که سایز استاندارد کاغد A4 میباشد. کاغذهای آچار کپی مکس در بسته بندی 500 عددی و دو رنگ بسته بندی آبی و قرمز، در بازار عرضه می گردد.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان کاغذی نسبتا قدیمی و شناخته شده بازار است که مشتریان خاص و پر طرفداری دارد که حاضر به جایگزینی آن با کاغذ دیگری نیستند. نقطه قوت کاغذ آ4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان، کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن است. کاغذ A4 COPIMAX هشتاد گرمی اصفهان ابعاد استاندارد را رعایت کرده و از سفیدی و تراکم بسیار خوبی برخوردار است. این کاغذ در بسته بندی با کاغذ روغنی به رنگ آبی تولید می شود که زیبا بوده و کاغذ در بسته بندی محکم و استوار می ایستد. نقطه قوت دیگر کاغذ کپی مکس A4 80 گرمی اصفهان، قیمت مناسب آن است. جمیع ویژگیهای کاغذ COPIMAX A4 80 گرمی اصفهان باعث شده که مشتریان پر و پا قرصی برای خود داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال کاغذی با برش لیزری، سفیدی و تراکم بسیار خوب و وزن استادارد برای پرینت، کپی و تحریر هستید و در عین حال نمی خواهید قیمت بالایی پرداخت کنید، کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان گزینه بسیار خوبی است.

 

 

کاربرد کاغذ آچار کپی مکس

کاغذ آچار کپی مکس در به دلیل وزن 80 گرمی خالصی که دارد برای انپرینت و چاپ مناسب است و در تقریبا تمامی اداراه ها  یافت میشود.

از کاغذ های A4 کپی مکس در انواع پرینتر ها مانند جوهر افشان و لیزری میتوان استفاده کرد و به دلیل کیفیت بالایی که دارند کاغذ در پرینتر چروک نمیشود و این ویژگی ها باعث شده که اولین انتخاب برای مراکز کپی و پیرینت کاغذ آچار کپی مکس باشد.

 

کاغذ A4 کپی مکس را از کجا تهیه کنیم؟

کاغذ A4 کپی مکس با تبدیل شدن به پر مصرفت ترین کاغذ کشور راه خود را به تمامی لوازم التحریری ها و حتی کسب و کار های دیگر باز کرده است.

کاغذ دبل a4

کاغذ A4 دبل آ 80 گرم بسته 500 عددی یکی از کاغذهای با درجه کیفی بالا در بازار است که برای استفاده در همه‌ی فضاهای آموزشی، اداری و فرهنگی و …. کاربرد دارد. این کاغذ با وجود بسته 500 برگی تا مدت زیادی شما را از خرید کاغذ بی نیاز خواهد کرد. ابعاد این کاغذ مطابق سازمان جهانی استاندارد(ISO) A4 است. کاغذ A4 دابل a در یک بسته که شامل 500 عدد برگه آ4 است به بازار عرضه شده. برش این کاغذ به صورتی دقیق بوده و همین باعث شده تا پرینتر در زمان چاپ به خوبی لبه‌های کاغذ را تشخیص دهد.

درباره برند Double A از قدیمی ترین و پرفروش ترین کاغذ ها در ایران میباشد. خصوصیات این برگه شامل جذب حداقلی گردو غبار و تغییر شکل ندادن آن میباشد همین ویژگی های مهم باعث محبوبیت این نوع کاغذ شده.

کاغذ های دبل آ خیلی مناسب برای انواع پرینتر ها میباشد. ساخت این کاغذ در کشور تایلند انجام میشود  و هر جعبه از کاغذ دبل A، دارای ۵ بسته با تعداد ۵۰۰ عدد برگه است. اکثر افرادی که از این برند استفاده میکنند بانک های خصوصی میباشند.

کاغذ های برند دابل a از درختان اکالیپتوس ساخته شده که این درختان در تایلند و استرالیا کاشته میشود.

کاغذ A4 دابل آ یکی از کاغذهای با درجه کیفی بالا در بازار است که برای استفاده در همه‌ی فضاهای آموزشی، اداری و فرهنگی و .... کاربرد دارد. این کاغذ با وجود بسته 2500 برگی تا مدت زیادی ما را از خرید کاغذ بی نیاز خواهد کرد. ابعاد این کاغذ مطابق سازمان جهانی استاندارد(ISO) A4 است. کاغذ A4 دابل آ کد 005 در یک بسته بزرگ که شامل 5 بسته 500 عددی است به بازار عرضه شده و مجموعا 2500 عدد کاغذ درون بسته بندی آن وجود دارد. با توجه به حجم بالای این کاغذ، ممکن است مدت طولانی تا اتمام آن زمان ببرد و برای مدارس و موسسات فرهنگی برای چاپ جزوات آموزشی بسیار مناسب است. برش این کاغذ به صورتی دقیق بوده و همین باعث شده تا پرینتر در زمان چاپ به خوبی لبه‌های کاغذ را تشخیص دهد.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

روان نویس یونی بال مدل چشمی جزء محصولات پر فروش و محبوب در عرصه لوازم التحریر بوده که همواره نیاز مخاطبانی که عادت به تند نوشتن دارند را به راحتی برآورده می نماید.

این محصول ساخت کشور ژاپن بوده و بیش از 15 سال در سراسر جهان مورد پسند واقع شده است.

سیستم جریان جوهر یونی نوشتاری مداوم و یکنواخت را تا آخرین قطره جوهر تضمین می کند و دارای رنگ های شاد و متنوع می باشد.

نوک ساچمه ای این روان نویس از استیل ضد زنگ ساخته شده که حتی با وارد شدن فشار کم همچنان روان می نویسد.

یک نکته قابل توجه در این روان نویس طراحی درب می باشد که با توجه به این مسئله که در عرصه لوازم التحریر کودکان یکی از مخاطبین اصلی به شمار می آیند ، طراحان توجه خاصی به خرده شدن ناآگاهانه درب روان نویس توسط کودکان کرده و سوراخی در روی درب این روان نویس تعبیه نموده که هیچ آسیبی به فرزند شما نرسد که در زمان بستن درب، سوراخ به وسیله نوک روان نویس پوشانده شده تا از خشک شدن آن جلو گیری به عمل آید.

روان نویس یونی بال چشمی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت یونی بال می باشد که در بین علاقه مندان به نوشتن با روان نویس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

 

روان نویس یا خودکار

نوشتن در گذشته یکی از کارهای مهم روزمره برخی از افراد محسوب می شده است ولی امروزه کمی متفاوت است زیرا کاغذ و قلم جای خود را به سیستم های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی داده اند اما هنوز افرادی هستند که همچنان به نوشتن علاقه دارند و در مکاتبات روزمره خود از ارسال نامه استفاده می کنند.

مثلاً مدیرانی که زیاد چک می نویسند یا اسناد و مدارک مهمی را امضا می کنند حتماً به یک روان نویس خوب و ضد جعل نیاز دارند که با گذشت زمان رنگ خود را از دست ندهد، بعد از نوشتن به سرعت جوهر آن خشک شود و در مجاورت آب و رطوبت هم پاک نشود.

این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین و تنهاترین تولید کننده خودکار با برند ایرانی است. با عرضه خودکار کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برندهای معروف تبدیل شده است.

تولید کننده خودکار کیان در گفتگو با شبکه ایران گفت: از سال ۱۳۹۲ تولید محصولات ایرانی را شروع کردیم. و در حال حاضر ۱۰ میلیون خودکار و یک ونیم میلیون ماژیک تولید داریم.

وی افزود: برای تولید خودکار کیان از بهترین نمونه های داخل بازار الگوبرداری کرده ایم و تولید محصول با کیفیت را در دستور کار قرار داریم. و با توجه به استقبال کشورهای دیگر از این خودکار به کشورهایی مثل ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، قطر ، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشته ایم.

تولید کننده شرکت قلم خودکار صفا تصریح کرد: با توجه به حضور برندهای خارجی زیادی که در امارات هست. ولی از برند کیان استقبال خوبی شده است و سفارشات زیادی از این کشور دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: تمام تولید کننده ها به دلیل افزایش نرخ ارز و واردات مواد اولیه دچار مشکلات بسیار زیادی هستند که ما از این قائده مستثنی نیستیم.

 

کیفیت خودکار کیان

خودکار کیان با نوشتار نسبتاً نازک ، مقاومت در برابر ضربه خوش دست و روان بودن قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث شده. در اکثر ادارات و مکانهایی که نیاز به استفاده زیاد از خودکار باشد، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خودکارهای کیان به صورت یکی و همچنین بسته بندی (از بسته های ۲ عددی گرفته تا۵۰ عددی) عرضه می شوند. و ما به شما بسته های ۵۰ عددی را که مقرون به صرفه تر هستند را پیشنهاد می کنیم.

چرا خودکار کیان بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال می‌توان سه جواب مطرح کرد:

 

1- کیفیت:

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در خرید خودکار به آن توجه کنید، بی‌خطر بودن آن برای سلامتی است. باید به این مسئله فکر کنید که خودکاری که از یک کشور خارجی وارد می‌شود، آیا جوهر آن از مواد مضر برای سلامتی انسان تأمین شده و حتی ماده‌های سمی در آن وجود دارد یا خیر؟ این مسئله زمانی مهم‌تر می‌شود که براثر دم و بازدم تنفس هر انسان، ممکن است جوهری که با آن در حال نوشتن هستید، وارد دستگاه تنفسی شما شود و در آینده سلامتی‌تان را به خطر بیندازد.

بعلاوه اینکه خود جنس خودکار کیان و بدنه آن هم مسئله مهمی است که آیا مواد به‌کاررفته در آن از جنس مرغوب تولید شده یا بازیافت زباله‌های بیمارستانی و صنعتی است؟ در نظر گرفتن این دو مورد بخصوص برای خانواده‌هایی که به‌دنبال خرید لوازم‌التحریر برای کودکانشان هستند مسئله‌ای مهم و حیاتی است.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

برخلاف محصولات فرعی کپی مکس (COPIMAX) که به آنها اشاره شد ، این محصول به دلیل مرغوبیت بسیار خوبی که دارند در ایران بسیار محبوب و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و جز کاغذهای پرمصرف در ایران محصوب می شوند.

 

به دلیل قیمت پایین این کاغذ A4 کپی مکس و جنس بسیار عالی که دارند در بازار کاغذ ایران از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است و بسیاری از سازمان و نهادهای بزرگ و کوچک چندین سال است که از این نوع برند برای مصارف چاپی و کاغذی خود استفاده می کنند.

 

برخی مزیت های کاغذ کپی مکس (COPIMAX)

 

این نوع کاغذ بیشتر برای پرینترهای لیزری و در حجم بالا طراحی شده است.

کنتراس رنگی تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار بالایی بر روی این کاغذها به چاپ می رسند.

از سفیدی بسیار بالای و فوق العاده ای برخوردار است و برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب می باشد.

سرعت چاپ و کپی بسیار بالا هم در پرینترهای لیزری و هم جوهر افشان و نیز به دلیل ضخامت و کیفیت بسیار بالای آن قابلیت چاپ دو طرف بر روی هر برگ از کاغذ وجود دارد.

خرید کاغذ a4 کپی مکس ۸۰ گرمی کارتن ۵ بسته ای

پس از استقبال بی نظیر از کاغذ های a4 کپی مکس, کارشناسان ماچو پیچو برای راحتی شما خریدارن عزیز این بار کاغذ a4 کپی مکس را در یک باکس ۵ بسته ای به شما عرضه می کنند. خرید کاغذ a4 کپی مکس را با ضمانت اصالت کالا در ماچو پیچو انجام دهیم و کارتن ۵ بسته ای کاغذ a4 را خیلی راحت و بدون پرداخت هزینه ای زیاد درب منزل تحویل بگیرید.

 

چرا خرید کاغذ a4 کپی مکس کارتن ۵ بسته ای به صرفه و اقتصادی است؟

اگر شما در ارگان و سازمان خاصی مشغول به کار هستید و یا مصرف کاغذ a4 شما بالا است, به جای اینکه بخواهید کاغذ a4 کپی مکس را به صورت بسته ای خریداری کنید و هزینه ی بیشتری پرداخت کنید, تنها کافیست کارتن ۵ بسته ای کاغذ a4 کپی مکس ۸۰ گرمی را با هزینه کم تری خریداری کنید.

کاغذ های a4 کپی مکس رنگ سفیدی را دارد و هنگام پرینت گرفتن رنگ واقعی را به شما تحویل می دهد. کاغذ های تقلبی موجود در بازار پس از پرینت گرفتن رنگ سفید خود را از دست می دهند و به سمت رنگ زرد میروند در نتیجه این تغییر رنگ , کیفیت پرینت شما را کاهش می دهد.

داخل هر بسته کاغذ a4 کپی مکس ۵۰۰ تا کاغذ وجود دارد و کارتن ۵ بسته ای هم موجود است.

ویژگی های کاغذ a4 کپی مکس

تمامی کاغذ های a4 کپی مکس ۸۰ گرمی هستند که بسیار کاغذ مناسبی برای پرینت گرفتن به شمار می آید و هیچ گونه آسیبی به پرینتر شما نمی رسانند.

بسته بندی کاغذ کپی مکس ضد آب و ضد گرد و غبار است و اگر بسته ی کاغذ را در محیط بیرون قرار دهید هیچ گونه آسیبی به کاغذ نمی رساند.

کـاغذ تحریر

کاغذ، محصولی است که از الیاف گیاهی شکل می گیرد و مرغوبیت آن به شدت به مواد اولیه و چگونگی عمل آوری آن بستگی دارد.

از نظر کیفیت، بهترین کاغذها، از الیاف کتان و پنبه بدست می آیند ،کاغذ ساخته شده از چوب کاج در جایگاه دوم وکاغذ نیشکر پس از آن قرار می گیرد. کاغذهای مرغوب تر دارای مواد سلولزی بیشتری هستند و سفیدترند.کاغذ های نا مرغوب مواد چربی بیشتری دارند و زردترند.

 

کاغذ کپی مکس (Copimax)

کاغذ کپی مکس ؛در پرینترهای لیزری و جوهرافشان هم عملکرد خوبی دارد جزو معتبرترین برندهای کاغذ تحریر است.

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در ادارات، کارخانجات،موسسات،سازمان ها ،شرکت ها مدارس و حتی منازل است.

داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی، پرینت، فکس و … جزو مواردی است که موردتوجه اکثریت قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذ (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ ۸۰ و در سایزهای A4, A5  به بازار عرضه می‌شود.

 

از کاغذ کپی مکس برای انجام کارهای اداری و نوشتاری میتوان استفاده کرد و البته  در پرینترهای لیزری و جوهرافشان هم عملکرد خوبی داردو مطالب به بهترین شکل ممکن روی آن چاپ خواهند شد.

این کاغذ از الیاف سلولزی ساخته شده که به صورت برگه های سفید کاغذی درآمده است و سپس به وسیله برش لیزری در سایز A4 و وزن ۸۰ گرم واقعی تولید می گردد



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

«کپی مکس» (Copimax) جزو معروفترین برندهای کاغذ تحریر است. کاغذ کپی مکس قبلا از کشور پرتقال وارد کشور ایران میشد ولی در گذر زمان تجار کاغذ کپی مکس فقط رول کاغذ کپی مکس را به ایران آوردند و برش و بسته بندی را در ایران انجام دادند و نا گفته نماند دوباره در گذر زمان امکان واردات رول کاغذ کپی مکس از کشور پرتقال میسر نشد و تجار از رول کاغذهای کشور مختلف مثل هند و اندونزدی وارد کردند در حال حاضر کاغذ کپی مکس در چند شهر ایران تولید میشود ( برش و بسته بندی ) مثل کاغذ کپی مکس تبریز - کپی مکس اصفهان - کپی مکس زنجان - کپی مکس تهران -کپی مکس شیراز - کپی مکس قزوین .

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در اداره‌جات ، مدارس و حتی منازل است . داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی ، پرینت ، فکس و ... جزو مواردی است که مورد توجه اکثریت افراد قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذهای «کپی مکس» (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها در بازار باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ 80 و در سایزهای A4, A5 و A3 به بازار عرضه می‌شود.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی شناخته شده ترین نوع کاغذ در بازار لوازم التحریر ایران می باشد. و سال ها است که یکه تاز، در میان برندهای مختلف و مطرح خودنمایی می کند. البته در زمان خرید کاغذ A4 کپی مکس (Copimax) باید به این موضوع توجه داشته باشید. به دلیل تولید این محصول در کارخانه های مختلف دارای تنوع بالا در نوع بسته بندی می باشند. که به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در حین برش و بسته بندی ممکن است باعث آسیب رسیدن به قطعات مختلف دستگاه کپی یا پرینتر شما شود. این محصول معمولاً به صورت رول های بزرگ از کشورهایی مانند پرتغال، چین، برزیل و اندونزی وارد کشور می شود. و تولید کنندگان کوچک و بزرگ در سراسر ایران بعد از برش با بسته بندی های مختلف محصول نهایی را وارد بازار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

مزایای استفاده از اتوبار

اتوبار ها امروزه در تمام نقاط ایران در حال خدمات رسانی هستند. استقبال خوب افراد از این باربری ها، صرفه جویی در زمان و تامین امنیت بیشتر را برای ارسال کالاهایشان فراهم می کند.

استفاده از اتوبارها به شما کمک می کند تا کالاهایتان با سرعت و دقت بیشتری بسته بندی شوند، کارگرهای قوی آن ها را بار می زنند و نهایتا در مقصد به شما تحویل داده می شود. به طور مثال در منطقه غربی برای این جا به جایی، اتوبار غرب تهران شریف بار، از صفر تا صد کارهای شما را انجام می دهد و کالایتان را بیمه هم می نماید.

انواع فعالیت های شرکت های باربری

بیشتر شرکت های اتوبار غرب شریف بار که در تهران فعالیت می کنند، عمده کارشان در زمینه بسته بندی و حمل اسباب و اثاث منزل و یا شرکت هاست.  البته بعضی دیگر از اتوبار در زمینه های دیگری فعالیت دارند. مثلا جا به جایی مواد غذایی و یا حمل شن و ماسه و سایر مصالح ساختمانی. بعضی از شرکت های باربری تهران و یا شهرستان ها همچین خدماتی به مشتریان خود ارائه می دهند. چون چنین حمل و نقل هایی معمولا توسط شرکت های باربری صورت می گیرد که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارند.

بنابراین برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی که باید تحت شرایط خاصی جا به جا شوند و جا به جایی، اسباب و اثاثیه منزل یا حتی جا به جایی شن و ماسه و مصالح ساختمانی، به یک شیوه عمل کرد و با یک وسیله باربری، آنها را جا به جا نمود.

بودن شما در این صفحه نشان می دهد که شما هم در مناطق غربی تهران ساکن هستید و به دنبال یک اتوبار معتمد می گردید. چون سلامت کالای ارسالیتان به مقصد از جمله درگیری های فکری شماست.

 

مردم معمولا از چه طریقی یک اتوبار پیدا می کنند

امروزه خیلی ها برای سریع رسیدن به یک نتیجه عالی در زمینه پیدا کردن اتوباری خوب در منطقه خود، در جستجوگرهای گوگل از عباراتی مانند اتوبار  یا مثلا اتوبار غرب تهران استفاده می کنند تا بتوانند بهترین را برای خود، پیدا کنند. مخصوصا در بخش اتوبار که فکر میکنم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید، با سرچ کلمه اتوبار، خیلی سریع یک شرکت درجه یک را در محله خودتان پیدا کنید.

 

تمام مواردی که اتوبارها جا به جا می کنند

همه اتوبارها تنها برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل نیست. بعضی از آن ها  مانند اتوبار غرب شریف بار، کالاهای تجاری را هم جا بجا می کنند. بعضی مواد غذایی و حتی بعضی از باربری ها مخصوص جا به جایی لوازم ساخت و ساز ساختمانی می باشند.

بسته به این که چه کالایی قرار است جا به جا شود، از وسایل نقیله متفاوتی استفاده می گردد. بنابراین به نوع کالایی که جا به جا  می کنید، دقت بفرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

انتظار مشتریان از اتوبارها

همه کسانی که به اتوبارها مراجعه می کنند از آن ها انتظار داردند که حمل بارهای ارزشمندشان، به گونه ایی مطمئن صورت بگیرد. بعضی مراجعه کنندگان، بارهای تجاری با ارزش مالی به اندازه ی 1.000.000.000 دارند و همچنین در بخش خانگی افرادی هستند که دارای برخی لوازم ارزشمند مانند عتیقه جات و یا اجناس مورثی با همین ارزش، می باشند. برای همین مشتریان اتوبار شرق تهران شریف بار انتظار یک باربری بسیار مطمئن دارند.

اتوبارهای محدوده شرق

در این سامانه، حمل و نقل تمامی مناطق شرق تهران انجام می شود. اگر ساکن  هر یک از مناطق شرقی هستید، می توانید تنها با یک تماس یا مراجعه اینترنتی از خدمات اتوبار در شرق استفاده نمایید.

باربری شرق تهران شریف بار بخشی از خدمات شرکت اتوبار شرق است. این منطقه از دهه ها پیش رشد و توسعه یافته و امروزه بسیاری از شرکت های اتوبار در شرق تهران را در این زمینه فراهم کرده اند. تمام نیروهای کار از کارگران حمل و نقل گرفته تا مشاوران تلفنی و آنلاین از متخصصین انتخاب شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان رائه دهند. قطعا یکی از دلایلی که باعث شده اتوبار شرق تهران تا این حد معتبر باشد همین متخصصین مجموعه می باشد.

 

تاثیر حمل کالاها بر کیفیت باربری

استفاده از ماشین های حمل و نقلی که از نظر فنی مشکلی ندارند و مرتب معاینه می شوند و همچنین دارای رانندگانی، بسیار کارآزموده و به اصلاح عامیانه با دست فرمانی عالی هستند، افراد را در جا به جایی سالم کالاهایشان مطمئن می کند. اطمینان از اینکه آنچه به اتوبار شرق تهران  شریف بار سپرده اند، به سلامت به مقصد خواهد رسید.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ویژگی های خودکار کیان

 

از ویژگی های خوب خودکار کیان می توان به نوع طراحی این خودکار با کیفیت و روان اشاره کرد.

تولید کنندگان خودکار صفا مدل کیان با استفاده از استعداد ایرانی توانسته اند بدنه خودکار کیان را بسیار شیک و کریستالی طراحی کنند.

از ویژگی های دیگر خودکار کیان می توان به طراحی محل اتصال انگشت با بدنه کریستالی این خودکار اشاره کرد که باعث می شود تا در زمان نوشتن، خودکار از دستان شما لیز نخورد تا نوشتاری آسان را تجربه کنید.

ویژگی خوب خودکار کیان می توان به همرنگ بودن درب این خودکار با جوهر درون و در اصل یکی بودن رنگ درب خودکار با رنگ نوشتاری خودکار کیان اشاره کرد.

به گفته تولید کنندگان این خودکار، خودکار کیان تا 800 متر را بدون قطع و تا آخرین قطره می نویسد.

خودکار کیان دارای بدنه شفاف بوده که باعث می شود تا شما از میزان جوهر خودکار خود قبل از اتمام آگاه شوید تا بتوانید بدون استرس کار خود را انجام داده و در زمان نیاز خودکاری را جایگزین آن نمایید.

شرکت قلم خودکار صفا یا همان خودکار کیان پس از حدود ۵۰ سال همکاری با بیک فرانسه و مونتاژ خودکارهای بیک در سال ۱۳۸۹ باتوجه به شرایط تحریمی و زیاده خواهی های شرکت فرانسوی و در نتیجه پایان همکاری این شرکت با بیک فرانسه اقدام به ساخت خودکار ایرانی با برند کیان نموده است.

شرکت کیان ماهانه ۸ میلیون خودکار تولید و به ۵ کشور همسایه صادر می کند.

شرکت صنعتی صفا در حال حاضر با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و پرسنل کارآزموده و آزمایشگاه کنترل کیفی با اخذ گواهینامه کیفیت سیستم مدیریت ISO آمادگی تولید بیش از 120 میلیون عدد خودکار با کیفیت عالی را دارد.

این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین و تنهاترین تولید کننده خودکار با برند ایرانی است. با عرضه خودکار کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برندهای معروف تبدیل شده است.

تولید کننده خودکار کیان در گفتگو با شبکه ایران گفت: از سال ۱۳۹۲ تولید محصولات ایرانی را شروع کردیم. و در حال حاضر ۱۰ میلیون خودکار و یک ونیم میلیون ماژیک تولید داریم.

وی افزود: برای تولید خودکار کیان از بهترین نمونه های داخل بازار الگوبرداری کرده ایم و تولید محصول با کیفیت را در دستور کار قرار داریم. و با توجه به استقبال کشورهای دیگر از این خودکار به کشورهایی مثل ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، قطر ، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشته ایم.

تولید کننده شرکت قلم خودکار صفا تصریح کرد: با توجه به حضور برندهای خارجی زیادی که در امارات هست. ولی از برند کیان استقبال خوبی شده است و سفارشات زیادی از این کشور دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: تمام تولید کننده ها به دلیل افزایش نرخ ارز و واردات مواد اولیه دچار مشکلات بسیار زیادی هستند که ما از این قائده مستثنی نیستیم.

 

کیفیت خودکار کیان

خودکار کیان با نوشتار نسبتاً نازک ، مقاومت در برابر ضربه خوش دست و روان بودن قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث شده. در اکثر ادارات و مکانهایی که نیاز به استفاده زیاد از خودکار باشد، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خودکارهای کیان به صورت یکی و همچنین بسته بندی (از بسته های ۲ عددی گرفته تا۵۰ عددی) عرضه می شوند. و ما به شما بسته های ۵۰ عددی را که مقرون به صرفه تر هستند را پیشنهاد می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

انواع کازیه اداری چیست؟(دسته بندی انواع کازیو یا کازیه کاغذ)

انواع کازیه اداری را می توان از جنبه های مختلفی دسته بندی کرد. کازیه و جامجله ای ها عموما با توجه به جنس کازیه، تعداد طبقه ها، سبک طراحی، برند کازیه،  و … دسته بندی می شوند. به عنوان مثال:

انواع جنس کازیه:

کازیه فلزی

کازیه پلاستیکی

کازیه چوبی

کازیه فلزی چوبی ترکیبی

تعداد طبقات:

یک طبقه

دو طبقه

سه طبقه

چهار طبقه

سبک طراحی:

کازیه کشویی و کشودار

کازیه ایستاده یا کازیه عمودی

کازیه با طرح های ترکیبی

انتخاب بهترین کازیه اداری متناسب با فضای کاری شما

برای انتخاب بهترین نوع کازیه اداری حرفه ای بهتر است مراحل زیر را طی کنیم:

اگر قصد خرید ست رومیزی اداری را دارید، یک ست کازیه دار را انتخاب کنید. این کار علاوه بر  آراستگی و هماهنگی بیشتر میز کار شما موجب صرفه جویی در هزینه هایتان هم می شود.

اگر سایر لوازم اداری را تهیه کرده اید، قبل از خرید کازیه، بهتر است سبک طراحی، رنگبندی و جنس آن ها را در نظر داشته باشید تا بهترین کازیه متناسب با دیگر لوازم میزکار خود را انتخاب کنید.

اگر میزان کاغذها و اسنادی که در طول روی با آن ها سروکار دارید کم است، کازیه یک طبقه یا کازیه دوطبقه برای شما کفایت می کند. اما اگر تعداد برگه های پراکنده در روی میزکار شما زیاد است، برای طبقه بندی و نظم دهی بهتر به شما کازیه سه طبقه را پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد خرید کازیه با قیمت مناسب را دارید، اغلب کازیه های پلاستیکی نسبت به سایر کازیو ها قیمت مناسب تری دارند.

 

ویژگی های کازیه پلاستیکی

کازیو یا کازیه پلاستیکی رایج ترین نوع از انواع جامجله ای و جای اسناد است. ویژگی های مثبت کازیه پلاستیکی عبارتند از:

وزن کمتر و سبک بودن

فضای بیشتر و جادار بودن

قیمت ارزان تر و مناسب تر



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

هنگام خرید منگنه رومیزی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

گزینه های زیادی برای کسانی که می خواهند منگنه رومیزی بخرند وجود دارد. برای انتخاب راحت تر و دقیق تر از بین گزینه های محصول باید معیارهایی در نظر گرفته شود.

تفاوت های زیادی بین مدل های منگنه رومیزی وجود دارد. مدلی که به صورت تصادفی خریداری می شود ممکن است برای هدف شما مناسب نباشد. بنابراین هنگام انتخاب از بین انواع منگنه ها باید محل استفاده خود را مشخص کرده و بر اساس آن مدل را انتخاب کنید.

از سوی دیگر ، موارد استفاده در دستگاه های پانچ نیز متفاوت است. هنگام تصمیم گیری در مورد دستگاه منگنه ، توجه به ویژگی های دستگاه ضروری است. مدل های بزرگ تر منگنه ها ظرفیت منگنه کردن محصولات بیشتری را دارند.

                                                            

شما می توانید از منگنه رومیزی های کوچک روی کاغذهای کمتری استفاده کنید. اگر بخواهید محصولاتی بیشتر از ظرفیت منگنه استفاده نمایید ، ممکن است به دستگاه آسیب برسانید.حصول می توانید از سوزن منگنه در سایزهای   23/6 ، 23/17  استفاده نمایید . این دستگاه  قابلیت قفل شدن محل قرار گیری کاغذ، جهت جلوگیری از جابجایی را دارد این محصول مناسب برای ادارات ، شرکت ها ، خانه و ... مناسب می باشد.

محصولات منگنه کانگرو ساخت کشور هند میباشد که یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای محصولات ادارای دنیاست دستگاه منگنه کانگرو مدل No.10 ساخت شرکت با سابقه و مطرح کانگرو هندوستان می باشد، این محصول بدنه ای از جنس فلز دارد که بسیار مقاوم است .منگنه کانگرو مدل10 از ظرفیت دوخت 20 برگ کاغذ برخوردار است و سوزن دوخت شماره 10 در آن قابل استفاده می باشند که در هر بارگیری 50 عدد سوزن درون خود جای می دهد. همچنین عمق ورود کاغذ در این منگنه 52 میلیمتر می باشد. این محصول به صورت دستی عمل می کند و از ابعاد کوچکی برخوردار است که کار با آن را بسیار راحت تر می کند، این منگنه برای کار های روزمره بسیار مناسب می باشد و نسبت به قیمت خود کارایی و کیفیت بالایی دارد.

با یکی دیگر از دستگاه های منگنه کانگورو قدرتی با شما همراه هستیم، منگنه کانگورو 23l17 ساخت هند بوده و مانند سایر محصولات کمپانی کانگورو بسیار خوش دست و با دوام می باشد. در ادامه توضیحات این محصول با ما همراه باشید تا به همه جزئیات این محصول اشاره و به شما در خریدی بهتر کمک کنیم .

 

ماشین دوخت کانگرو مدل فلزی کد 23L17 ، در رنگ مشکی موجود است. جنس بدنه این محصول تماما فلزی می باشد. پایه ی منگنه کانگرو طوری طراحی شده است که از خط افتادن روی میز کار جلوگیری میکند. در این محصول می توانید از سوزن منگنه در سایزهای   23/6 ، 23/17  استفاده نمایید . این دستگاه  قابلیت قفل شدن محل قرار گیری کاغذ، جهت جلوگیری از جابجایی را دارد این محصول مناسب برای ادارات ، شرکت ها ، خانه و ... مناسب می باشد.

ماشین دوخت کانگرو مدل فلزی کد 23L17 ، در رنگ مشکی موجود است. جنس بدنه این محصول تماما فلزی می باشد. پایه ی منگنه کانگرو طوری طراحی شده است که از خط افتادن روی میز کار جلوگیری میکند. در این مصنعت نوشت افزار دارای طیف گسترده ای از محصولات است. در میان لوازم التحریر ، بسیاری از محصولات مورد نیاز شما مانند خودکار ، دفتر ، مداد و … وجود دارد. لوازم التحریر علاوه بر دانش آموزان ، برای استفاده در اداره جات و دفاتر نیز مورد نیاز است. یکی از لوازم التحریر مورد نیاز منگنه رومیزی است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 

بررسی جزئیات منگنه کانگورو 23l17

جنس بدنه این دستگاه کاملا فلزی بوده و خیال شما بابت دوام و ماندگاری راحت می کند،این نکته به این دلیل اهمیت دارد زیرا این منگنه به دلیل ظرفیت بالا بیشتر در دفاتر فنی و چاپ مورد استفاده قرار میگیرد و اگر هر کدام از بخش های این دستگاه ضعیف باشد بعد از مدت کمی به مشکل خواهید خورد. ظرفیت منگنه کانگورو ۱۴۰ برگ بوده و همزمان می تواند ۲۰۰ برگه ۸۰۰ گرمی را منگنه کند.

سایز سوزن های مورد استفاده ۱۲٫۱۰ الی ۲۴٫۶ می باشد و یکی از نقاط قوت آن به اصطلاح عمق زیاد گلو  و یا عمق منگنه زنی است که تا ۲۵ سانتی‌متراست.

در قسمت کف منگنه کانگرو راهنمای تنظیم کاغذ قرار داده شده که امکان قفل کردن را دارد و در دقت بالای دوخت تاثیر زیادی خواهد داشت. بخش زیرین دستگاه نیز پایه های قار داده شده که ضد لغزش بوده و از سر خوردن روی میز و در حین انجام کار و همچنین از ایجاد خط و خش روی میز کار شما نیز جلوگیری می کند. خشاب این منگنه ظرفیت بالای ۲۰۰ سوزن را دارد و از عوض کردن و تغذیه مداوم سوزن که باعث اتلاف وقت نیز می گردد جلوگیری کرده است.

 

 

ویژگی‌های دستگاه منگنه کانگرو

دستگاه منگنه کانگرو دارای منگنه کش در انتهای آن بوده و همین امر آن را از محصولات مشابه متمایز کرده است. شما می‌توانید تا 15 برگ را به وسیله این دستگاه منگنه کنید. بدنه این محصول از جنس پلاستیک بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه نخواهد شکست. این محصول از برند کانگرو و ساخت کشور کره است. کشور کره در سال‌های اخیر، توانمندی‌های زیادی را در زمینه تولید انواع نوشت‌افزار از خود به جهانیان نشان داده است. اکثر لوازم‌تحریر ساخت این کشور، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و توانسته‌اند توجه مشتریان و رضایت آن‌ها را جلب کنند. همچنین ابعاد این منگنه کاربردی 10 * 5 *2.5 سانتی‌متر است.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

امروزه با توجه به افزایش آلاینده‌ها و همچنین وارد شدن مواد شیمیایی در زندگی روزمره‌ ما، سلامت بدن به خصوص سلامت موها در معرض خطرات جدی قرار گرفته‌اند؛ از این رو در حال حاضر استفاده و همچنین توجه به انواع ماسک مو بیش از پیش مورد توجه خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. در این بین کمپانی‌های مختلف در راستای ترغیب و تشویق افراد به خرید محصولاتشان، اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای برطرف کردن عارضه‌ پیش آمده برای موهایتان از محصولات گیاهی و طبیعی که بهترین گزینه برای شما خواهند بود، استفاده کنید. 

گاهی اوقات می‌بینید که موهایتان از حالت عادی و نرمی خود خارج شده‌اند. اگر شاهد چنین اتفاقی برای موهایتان بودید، بدانید که موهای شما دچار  آسیب‌دیدگی شده‌اند و در چنین شرایطی سریعا باید درصدد رفع مشکلات پیش آمده برآیید. در این مواقع استفاده از ماسک مو بهترین گزینه است. برای درک بهتر موضوع خوب است کمی راجع به ماسک مو صحبت کنیم. ماسک مو از ترکیب و تلفیق چند نوع ماده‌ مغذی برای درمان و کمک به موهای آسیب دیده بوجود می‌آید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر از موهای پریشان و آشفته‌ خود رنج می‌برید به ماسک مو روی آورید تا بار دیگر شاهد نرمی، لطافت و سلامت موهای خود باشید.

 

بنظر شما بهترین ماسک موی خانگی کدام است؟

این خواص، برای ترمیم موهای آسیب دیده که در اثر رنگ، دکلره و یا شیوه‌های نادرست شست‌و‌شو دچار وز ، موخوره و مشکلاتی از این دست شده‌اند و دیگر آن لطافت، درخشش و سلامت اولیه خود را ندارند حیاتی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید که زیبایی، نرمی و شادابی موهایتان را حفظ کنید، استفاده از ماسک های مو یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است.

 

گاهی اوقات از ماسک برای مو به‌عنوان یک نرم‌کننده‌ عمیق یا فوری هم استفاده می‌کنند؛ اما باید بدانید که اساساً ماسک نرم کننده مو با نرم‌کننده‌های فوری مو از نظر کاربرد، میزان غلظت مواد مؤثره و مدتی که از آن روی موها استفاده می‌کنید، متفاوت است.

زیبایی، نرمی و شادابی موهایتان را حفظ کنید، استفاده از ماسک های مو یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است.

شما چه ماسک موی خانگی برای رشد استفاده میکنید؟

 شاید با خود فکر کنید که استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی به هزینه بالا یا صرف وقت زیادی نیاز دارد، اما خوب است بدانید که شما می‌توانید به‌راحتی در خانه و با خوراکی‌های موجود در آشپزخانه ماسک مو خانگی تهیه کنید. طبق تحقیقات انجام شده در سال 2011 و 2015 موز و روغن نارگیل از جمله مواد طبیعی مفید برای مو هستند.

 

فواید ماسک‌ مو چیست؟

در خصوص فواید استفاده از این محصول، موارد زیادی را می‌توان نام برد. این موارد با توجه به ترکیبات ماسک و نوع موی شما، با هم تفاوت دارند.

به‌طور کلی از جمله فایده‌های استفاده از ماسک‌مو، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

درخشندگی، براق شدن مو و نرم کنندگی

کاهش آسیب و شکنندگی موها

رطوبت‌رسانی

کاهش وز شدن مو

بهبود سلامتی پوست سر

تقویت موی سر

کاهش آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های محیطی

همچنین ماسک موی خانگی برای رشد مو نیز استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در روند رشد دارد.

مضرات ماسک مو

ماسک‌ مو در کنار تمام مزایای خارق العاده‌ای که برای موها به همراه دارد، استفاده‌ی مداوم و پیوسته از آن می‌تواند عوارضی را برای موهای شما در پی داشته باشد. از این رو ما به شما توصیه می‌کنیم موهای خود را به طور مداوم و پیوسته به استفاده از ماسک‌مو عادت ندهید، تا زمانی که مواد لازم برای تغذیه‌ موهایتان از طریق ماسک مو تامین می‌شود از آن استفاده کنید از آن پس استفاده‌ مکرر از ماسک مو می‌تواند آسیب‌هایی را به موهای شما وارد کند. از مضرات ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  استفاده‌ طولانی مدت از ماسک مو می‌تواند باعث ریزش مو شود.
  • حساس و شکننده شدن مو
  • عدم حالت پذیری و زیبایی

بهترین ماسک مو

ماسک مو یک گزینه‌ مناسب برای بهبود وضعیت موهای پریشان است. در حال حاضر روش‌های روتین ترمیم مو هزینه‌های گزافی را برای افراد در پی دارد. با توجه به این مسئله ماسک مو خانگی جایگزین مناسبی برای چنین روش‌هایی می‌باشد. در زیر لیستی از بهترین ماسک موها را برای رشد و سلامت موهای شما آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید به آسانی و به کمک موادی که در خانه دارید جانی دوباره به موهای آسیب دیده‌ی خود بدهید.

  •       ماسک سرکه سیب
  •       ماسک عسل و روغن نارگیل
  •       ماسک پروتئین موز برای مو
  •       ماسک مرطوب کننده مو با میوه آووکادو
  •       ماسک شیر نارگیل برای موهای خشک

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

اگر فقط یک محصول مختص به مو باشد که ما نتوانیم از صحبت در مورد آن چشم پوشی کنیم، آن محصولی نیست جز ماسک مو... به هر حال کدام محصولی بجز بهترین ماسک موی خانگی می‌تواند موهای خشک و آسیب دیده را مثل روز اول سالم بکند؟

ماسک مو را نوعی نرم کنندۀ موی خیلی قوی در نظر بگیرید. آنها فواید و تأثیرات یکسانی، مانند تقویت کنندگی و مقاوم سازیِ بسیار زیادی دارند. ولی ماسک‌های مو قوی تر بوده و تأثیرگذاری آن‌ها بیشتر است. ماسک مو همچنین می تواند بسیاری از مشکلات سلامتیِ موی شما را نیز از بین ببرد. آیا می‌خواهید تأثیر ماسک های نرم کنندۀ مو و طرز استفاده از آنها را بدانید؟ آنها را به مراقبت های روزانۀ موی خود اضافه کنید و بعد از آن متوجه می شوید که نتیجه ای که بدست می آورید (موهایی با ظاهر براق و درخشان تر، محکم تر و نرم تر) ارزش صرف زمان بیشتر را خواهد داشت.

 

چه کسانی می توانند از ماسک مو استفاده کنند؟

بهترین امتیاز ماسک مو این است که همۀ افراد با هر نوع و هر جنس مویی می توانند از آن استفاده کنند. مهم نیست موهای شما چه مشکلی دارند یا از چه جنسی هستند، حتی اگر فکر می کنید موهای بسیار سالمی دارید، باز هم ماسک مویی وجود دارد که مناسب شخص خود شما بوده و بتوانید از آن برای داشتن موهایی سالم تر و زیباتر استفاده کنید. حتی اگر به دنبال رشد مو هستید باید بدانید ماسک موی خانگی برای رشد مو بهترین انتخاب است.

 

ماسک مو را در چه فواصل زمانی باید استفاده کرد؟

شما باید ماسک موی آبرسان را حداقل یکبار در هفته استفاده کنید. ولی اگر موهایتان خشک تر یا آسیب دیده تر از حالت عادی هستند، می توانید دوبار یا سه بار در هفته از ماسک مو استفاده کنید.

 

ماسک مو چیست ؟

ماسک های مو محصولات درمانی هستند که با روغن های حیوانی و گیاهی، چربی ها و عناصر تقویت کنندۀ دیگر درست می شوند. این ماسک های موی آبرسان نسبت به شامپو و نرم کننده های عادی زمان بیشتری در موها باقی مانده و آنها را تقویت می کنند، به همین دلیل با یک بار استفاده تأثیرات چشم گیری خواهند داشت.

موهای ما در معرض استرس و فشار زیادی قرار دارند، این فشار ممکن است بدلیل گرمای حاصل از دستگاه های حرارتی مثل اتومو یا سشوار باشد، یا بخاطر مدل موی جدید و یا به جهت مؤلفه های دیگر می تواند باشد، که می تواند آسیب های جدی به موها وارد سازد. ماسک های مو به کاهش شکنندگی و آسیب موها کمک شایانی کرده و سلامت موها را تضمین می کنند. و تمامی این روند در خانۀ شما صورت می گیرد.

بنظر شما ماسک موی خانگی برای رشد مو کدام است؟

 

 

انواع ماسک مو

§  ماسک‌ مو پروتئینی

یکی از انواع ماسک‌مو ، ماسک‌مو پروتئینی است. اگر مویتان سست، بی‌حالت و ارتجاعی است، احتمالاً نیاز به پروتئین دارد. ساختار اصلی موها از پروتئین تشکیل شده است و کمبود آن به مرور زمان باعث ضعیف شدن موها می‌شود. به همین خاطر درمان هر چند وقت یک بار مو با ماسک پروتئینی، سلامتی آن را حفظ می‌کند.

با این وجود، اگر موهایتان شرایط مطلوبی دارد، نیازی به درمان پروتئینی نیست؛ چون پروتئین بیش از حد، خود باعث خشکی و شکنندگی موها می‌شود.

§  ماسک مو آبرسان

تشخیص اینکه آیا موهایتان به رطوبت نیاز دارد یا نه، آسان است. اگر موهایتان خشک است، دچار موخوره و وز شده یا به آسانی می‌شکند و گره می‌خورد، وقت آبرسانی موها با استفاده از یک ماسک مو برای مو های خشک فرا رسیده است. توجه کنید که حتی اگر موهای کاملاً سالمی دارید، باز هم استفاده از ماسک آبرسان مو برای موهایتان مفید است.

§  ماسک مو با پایه روغنی

این نوع از ماسک‌های مو زمانی مؤثر هستند که به جای ماسک‌‌موی آب‌رسان استفاده شوند. از ماسک‌هایی که پایه روغنی دارند برای حفظ رطوبت موها و مرطوب نگه داشتن آن‌ها در طولانی‌مدت استفاده می‌شود. روغن‌های موجود در این ماسک‌ها علاوه بر آب‌رسانی، موها را نیز تغذیه می‌کنند.

روغن نارگیل ، روغن زیتون ، روغن بادام و روغن آرگان از جمله روغن‌هایی هستند که معمولاً در این نوع ماسک‌ها استفاده می‌شوند.

§  ماسک موی ترمیم کننده (BOND-BUILDING)

این ماسک‌ مو برای مو های رنگ شده ‌ و فر به طور اختصاصی طراحی شده‌ا‌ند. حتماً در سالن‌های زیبایی دیده‌اید که آرایشگران، موها را با استفاده از محصولات تقویتی درمان کرده و حالت می‌دهند. این روش واقعاً در کاهش آسیب‌های مو مؤثر است.

اگر به تازگی موهایتان را با استفاده از مواد شیمیایی فر و یا حالت‌دار کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که ماسک مو ترمیم کننده را برای موهایتان خریداری و استفاده کنید؛ چرا که این نوع ماسک، با ترمیم و بازیابی پروتئینی در ساقه موهایتان، باعث بهبود آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود

همچنین می‌توانید از ماسک موهای رنگ شده که در خانه و با مواد طبیعی تهیه می‌شوند، استفاده کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

آسان کردن اسباب کشی و جا به جایی مهم ترین فعالیت یک باربری خوش نام است.  یک باربری حرفه ایی کادری دوره دیده دارد، اثاثيه شما را بسته بندي می کند، بار مي زند و در مقصد به شما تحويل مي دهد.

باربری هاي مسئول و با سابقه مانند شرکت باربری فدک بار، تمام تلاششان این است که وسايل را از آسيب احتمالی حفظ كنند.

 

داشتن یک برنامه ریزی حساب شده

 

اين که يک باربري داراي يک برنامه ريزي دقيق باشد، نشان دهنده آن قدرت مديريتي بالاي آن شرکت است. برنامه ريزي دقيق و هماهنگي اصولي باعث مي شود، وسايل طبق برنامه در مقصد به مشتري تحويل داده شود.

شرکت باربری فدک بار، با برنامه ريزي دقيق و قدرت هماهنگي بالا، بين پرسنلش، جزو باربري هاي حرفه ايي در غرب تهران شناخته شده است.

 

اجرای هماهنگی بین پرسنل

اين که يک اتوبار داراي يک برنامه ريزي دقيق باشد، نشان مي دهد آن شرکت باربري  قدرت مديريتي بالايي دارد. برنامه ريزي دقيق و هماهنگي اصولي باعث مي شود، وسايل طبق برنامه در مقصد به مشتري تحويل داده شوند.

شرکت فدک بار، با برنامه ريزي دقيق و قدرت هماهنگي بالا، بين پرسنلش، جزو باربري هاي حرفه ايي در تهران مي باشد.

 

چگونه بسته بندی کنیم

باربری های با دقت و حرفه ايي، از لوازم با كيفيت،  براي بسته بندي استفاده مي كنند. آن ها بايد وسايل را در نايلون هاي حبابدار پیچیده و جاهاي خالي در كارتن را با يونوليت پر كنند تا وسايل با حركت ماشين تكان نخورد و صدمه دیدن حفظ شوند. در نهایت براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را با چسب محكم  می كنند تا از امنيت بار مطمئن شوند.

شركت اتوبار فدک بار، جزو باربری هاي حرفه ايي در بسته بندي است كه نقش زيادي در اعتماد و رضايت مشتريانش، داشته است.

 

میزان کارآمدی یک وسیله نقلیه

 

باربري هاي حرفه ايي، به صورت شبانه روزي براي حمل و نقل آماده هستند و براي جا به جايي هاي درون شهری و برون شهري (ارسال بار به شهرستان ها)، انواع لوازم خانگي، اداري تجاري و جهزيه عروس، از کاميون ها، خاورهاي مسقف، موکت کاري شده، وانت و نيسان استفاده مي کنند.

شرکت باربری فدک بار مانند تمام باربري هاي حرفه ايي، از ماشين هاي مجهز و بسيار به روز استفاده مي کند. اين ماشين ها براي حمل و نقل، به صورت کامل موکت کاري شده تا جلوي ضربه هاي احتمالي را بگيرد.  باربري ها، باید از افراد و پرسنل، کارآزموده حرفه ایی استفاده نمایند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار به استرالیا نامیده میشود از رایج‌ ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا می‌باشد. معمولا مسافران باری که به استرالیا ارسال می کنند از وزن بار مجاز برای ارسال به استرالیا بیشتر می باشد. چنین شرایطی بهتر است افراد از  فریت بار برای ارسال بار خود استفاده نمایند.

فریت بار به استرالیا همراه با خدمات بسته بندی

یکی‌ از مهم ترین و حساس ترین مراحل پیش از فریت بار به استرالیا و همچنین حمل و جابجایی‌ هر نوع باری، بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حمل و نقل می باشد.

خدمات بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام فریت بار به استرالیا می شود.جدای از آسیب دیدگی، بسته‌بندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع میشود. شرکت های حمل و نقل بین المللی توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورند. شرکت های معتبر و خوش نام، امکان دسترسی به هر نوع کارتون با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می شود را برای مسافران مقدور میسازند.

نگران بردن حیوان خانگی به استرالیا نباشید

در صورتی که قصد دارید حیوان خانگی خود را به استرالیا بفرستید در تماس تلفنی با شرکت حمل و نقلی که انتخاب کرده اید، این موضوع را مطرح کنید. ما درک میکنیم که حیوان خانگی شما به چه میزان برای شما حساس و مهم است. یک شرکت تلاش میکنیم تا در صورت نیاز شما مراحل حمل حیوان را به سرعت و با بهترین هزینه انجام دهیم.

ممکن است در ایران نیاز به انبار داشته باشید

ممکن است پس از جمع آوری بار در ایران قصد داشته باشید که مثلا منزل خود را به فروش بگذارید و بارهای را در مکانی امن تا موعد ارسال نگهداری کنید. مجموعه انبار کانتینری ما در شهر تهران به شما این امکان را میدهد که بتوانید در صورت نیاز از خدمات انبارداری پیش از ارسال کالا به استرالیا استفاده کنید این هزینه بر روی قیمت فریت بار به استرالیا اضافه می کند ولی نسبت به گزینه های دیگر برتری های زیادی دارد. مهمترین آن ها امنیت بار است.

گاها بارهای شما متشکل از چند تکه بار جدا از هم است. در این صورت علاوه بر بسته بندی معمولی با جعبه چوبی میتوانید بارها را به صورت چیده شده و فیکس شده روی پالت نیز ارسال کنید.

تسویه حساب و ارسال بار به استرالیا

وقتی بارنامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد ؛ مشتری باید اقدام به تسویه حساب با شرکت کند . که با مدیریت در ارتباط است . بار بعد از مشخص شدن قیمت فریت بار به استرالیا،به مقصد مشتری ارسال می شود . هزینه ای که مشتری برای ارسال بار به استرالیا باید پرداخت کند بر اساس میزان وزنی است که در بارنامه نوشته شده است و هزینه ای که برای هر کیلو گرم بار قبلا از طرف شرکت اعلام شده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

در مورد اتوبار غرب کاملا بدیهی است که افراد توقع داشته باشند کالای ارسالیشان به سلامت به دست گیرندگان‌شان برسد. امروزه با سرچ کردن در گوگل می توان اتوبارهای مناسب را خیلی سریع پیدا کرد. جلب کردن اعتماد مشتریان در الویت کار اتوبارهایی مانند اتوبار غرب تهران می باشد. بودن شما در این صفحه نشان می دهد شما هم در مناطق غربی تهران ساکن هستید و به دنبال یک اتوبار معتمد می گردید. چون سلامت کالای ارسالیتان به مقصد از جمله درگیری های فکری شماست. البته حق هم دارید. بسیاری از افراد کالاهای گرانقیمتی را جا بجا می کنند که در صورت هرگونه آسیب، جبران ناپذیر خواهد بود. برای همین است که باز به جمله حق با مشتری می باشد می رسیم. این دلایل باعث می شود افراد انتظار یک بابری بسیار مطمئن را از اتوبار غرب داشته باشند.

خدمات رسانی اتوبار غرب تهران

سرعت خرید و یافتن یک اتوبار معتیر که بتواند کالای  شما را در مناطق غربی تضمین کند، عبارتند از؛

دیدن کردن از اتوبار غرب تهران و نحوه عملکردشان

به روش نوینو پرکاربردتر مانند استفاده از دنیای مجازی

با روش دوم می توانید به خواسته خودتان دست پیدا کنید و بهترین را پیدا نمایید.

با این حال پیشنهاد ما این است که بهتراست گزینه اول را انتخاب نمایید یعنی از اتوبار غرب  بازدید کرده و با خیالی راحت از حرفه ایی بودن شان، کالاهای خود را به آنها بسپارند.

سامانه اتوبار غرب، حمل و نقل در تمامی مناطق غربی تهران را انجام می دهد. اگر ساکن این مناطق هستید می توانید با روش هایی که گفته شد (تماس تلفنی یا یک مراجعه اینترنی)از خدمات اتوبار غرب استفاده نمایید.

اگر سوالی داشتیم چه کنیم؟

اگر در زمان جا به جایی (چه جا به جایی تجاری و چه جابجایی مسکونی) برایتان سولاتی پیش آمد می توانید از مشاوره هایی که در اتوبارهای غرب ارائه می شود استفاده نمایید. آنها در نحوه چیدن اسباب بسته بندی لوازم شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد.

 

مواد غذایی را چگونه در محدوده غرب جا بجا کنیم که آسیب نبینند؟

اتوباربری غرب تهران علاوه بر اسباب و لوازم تجاری و مسکونی، بارهایی که حامل مواد غذایی هستند را هم به عهده می گیرند. اتوبارهای غرب تهران قبیل جا به جایی ها را با ماشین های مخصوص انجام می دهند تا از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کنند.

مواد غذایی معمولا یا فاسد شدنی هستند یا فاسد نشدنی. علاوه بر این دسته بندی میزان مسافت هم مهم است اینکه مسافت جا به جایی دور است یا نزدیک.

تاثیر تخصص در باربری محدوده اتوبار غرب

جا به جایی کالاهای تجاری و خانگی آنقدرها هم که به نظر میرسد ساده نیست و به کارگرانی احتیاج است که ماهر و توانمند باشند بتوانند اجناسی سپرده شده به اتوبار را، سالم و بدون هیچگونه آسیبی به مقصد برسانند. این کار نیازمند کارگرانی ماهر و با سابقه می باشد تا در بسته بندی و جا به جایی اثاثیه، به صورت ایمن و مطئن عمل کنند. این موضوعی است که اتوبار غرب بسیار به آن توجه داشته و یکی از اهداف مهم در عملکردشان است.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

فریت بار هوایی به آلمان توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود و این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار هوایی شما را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به آلمان با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.

انجام تشریفات گمرکی

درترمینال خدمات بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل کالا تجارت اسکان برای فریت بار به آلمان  جهت ارسال بار شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه را به آلمان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدان های لوازم شخصی، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود.

صدور بارنامه و ارسال بار

بار شما توسط یکی از ایرلاین های معتبر جهانی و توسط یک  شرکت حمل و نقل هوایی انجام شده و با یک بارنامه رسمی تا مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید و در اولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام نمایید.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به آلمان

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به آلمان، میتوانید از سالها تجربه ی شرکت کالا تجارت در این زمینه یاری بجویید.

همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی ، توسط معتبرترین ایرلاینهای بین المللی و با بهترین و پایین ترین قیمت فریت بار به آلمان، محموله ی شما را به مقصد شما در آلمان بصورت زمینی و هوایی حمل می نمایند.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلمان کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها توسط فریت بار به آلمان ممنوع بوده و یا دارای محدودیت هایی می باشد. شما می بایست بطور دقیق از محتویات چمدان های خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به آلمان را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

•           کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آلمان

•           مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)

•           پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

•           اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، می توانید از باربری کالا تجارت اسکان کمک بگیریدتا  در امور صادرات بار، شما را راهنمایی کنند. آن ها کمک می کنند تا با مناسب ترین قیمت فریت بار به آلمان، بارتان را ارسال کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

1
کشور امارات، سالانه میزبان بسیاری از مهاجران به ویژه مهاجران ایرانی بوده لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان عزیز ما محسوب می گردد. علاوه بر تمام امتیازات مثبتی که این کشور دارد، چون به کشور ایران نزدیک است، انتخاب بسیاری از ایرانیان می باشد.
تمام این مسائل باعث شده که حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

2

قیمت حمل بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت است. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد.
گمرک دبی هیچ هزینه اضافی بابت اجناس خروجی از کشورش نمی گیرد لذا کالاها با قیمت اصلی خود وارد کشور می شوند.
باید برای مدیریت قیمت‌ حمل بار به امارات محموله‌ی خود را مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.
3
با افزایش سیل مهاجرت به امارات به صورت دائم یا موقت انتظار مردم از خدماتی که سیستم حمل و نقل هوایی ارائه می دهد افزایش می یابد.حمل بار به امارات، با هزینه های ارسال "اضافه بار مسافری" بسیار سنگین و هزینه بر است، لذا مسافران عزیز می بایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به این کشور از طریق فریت بار اقدام کنند.
4.
با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس حمل بار به امارات یا همان فریت کردن بار را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند فریت بار کالا تجارت اسکان انجام دهید
5.
مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای امارات آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
6.

حمل بار به امارات جهت کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند کالا تجارت اسکان انجام می شود که به آن فریت بار گفته می شود.
7.

حمل بار به امارات توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.
8

 

فریت بار مسافری به امارات

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، میوه و سبزیجات و خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

هزینه فریت بار به امارات
هزینه‌های فریت بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید قیمت ارسال بار به امارات را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.

تعرفه‌ی فریت بار به امارات به چه چیزهایی بستگی دارد؟
تعرفه‌ی ارسال بار به امارات به مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:
• هزینه بسته بندی بار فریت
• هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
• هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
• هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
• هزینه بارنامه‌ی هوایی
• هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف امارات

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای مختلف امارات با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای امارات مانند : دبی، ابوظبی و ... با یکدیگر متفاوت است. چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام میشوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.
برای مثال ممکن است قیمت ارسال بار هوایی به دبی با هواپیمایی امارات، با تعرفه‌ی فریت بار به همان شهر با هواپیمایی ماهان یا ایران ایر، متفاوت باشد. تماس با شرکت های حمل و نقل هوایی، به شما در خصوص این موضوع کمک کرده و در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می کند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به امارات

مدارکی که برای فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:
• یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
• اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به امارات را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

• کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به امارات
• مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
• اینوویس
برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

مراحل فریت بار مسافری به امارات
با اینکه شرکت پرشین کارگو، صفر تا صد حمل بار هوایی شما را بعهده میگیرد، اما برای آگاهی شما، تمامی
مراحل مختلف ارسال بار هوایی به شهرهای امارات را برای شما بیان میداریم:

1.تماس با شرکت پرشین کارگو پارسیان و مشاوره رایگان با متخصصین ما

2.بسته بندی تخصصی بار شما ؛ برای دانستن اهمیت این مورد، صفحه بسته بندی بار فریت را مشاهده نمایید.

3. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)

4.تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری

5.گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به امارات

6.انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به امارات

7.صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد امارات

8.الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین

9.تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب

10.پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور امارات


فریت بار به امارات

فریت بار به شهرهای امارات ازجمله: دبی، ابوظبی، شارجه و دیگر شهرهای آن، از جمله خدمات شرکت حمل و نقل کالا تجارت اسکان میباشد. تعهد ما ارسال خرده بار منزل شما، با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان میباشد.
کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و به مقصد مورد نظرتان در امارات ارسال میکنند.

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای آلمان ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای آلمان آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
فریت بار به جای اضافه بار
ارسال بار مسافری و لوازم منزل به فرانکفورت، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به فرانکفورت، تنها بخشی از خدمات شرکت حمل و نقل هوایی شرکت کالا تجارت اسکان می باشد. فریت بار به اندازه 3 برابر هزینه ها را کاهش می دهد. بهترین قیمت فریت بار به آلمان، آن هم در کمترین زمان ممکن از تخصص های این شرکت خوش نام می باشد.
ترخیص بار در گمرک فرودگاه های آلمان
در آلمان شما در داخل اتحادیه اروپا سفر می کنید لذا هیچ محدودتی در مقدار و یا ارزش کالاهایی که برای مصارف شخصی‌تان وارد میکنید وجود ندارد. کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند. اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما می بایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.
در مرحله ی آخر، بسته های شما که با فریت بار به آلمان ارسال شده اند، توسط دستگاه X-Rey بازرسی می شوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند
قیمت فریت بار به آلمان هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه می شود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد، حجم و وزن بار، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی، برای کسانی که قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.
تاثیر شهر مقصد بر روی قیمت فریت بار
فریت بار به آلمان برای هر شهر در مقصد دارای هزینه ایی متفاوت است اما کالا تجارت اسکان به شما کمک می کند تا بهترین ایرلاین، با مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب کنید.
به این ترتیب می توانید با دیدی باز و انتخابی درست، باکیفیت ترین شرکت هوایی را جهت ارسال بار با هواپیمایی مناشبنتخاب نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

این که مسئله هزینه و انتخاب یک باربری خوب، اولین و مهمترین چالش هایی است که افراد هنگام اسباب کشی با آن رو به رو می شوند، کاملا واضح وقابل در کرد است.

برای همه این که یک اسباب کشی، هم راحت باشد و هم هزینه آن مقرون به صرفه، بسیار اهمیت دارد. یک باربری با یک کادر خوب و دوره دیده می تواند تا حد زیادی در زمان و هزینه بسته بندی اسباب کشی منزل کمک حال باشد و کیفیت جا به جایی را تضمین نماید.

یک باربری خوب هزینه ها را کاهش می دهد

کمک گرفتن از یک باربری به صورت غیر مستقیم در هزینه های شما تاثیر می گذارد و باعث کم شدن آن می گردد. باربری با استفاده از تجهیزات مخصوص، بار شما را بسته بندی کرده و در ماشین مناسب بار، طوری میچیند که هنگام حرکت آسیبی نبیند.این کیفیت در کار خودش هزینه های جا به جایی را کاهش می دهد. چون اگر وسایل درست بسته بندی نشده و درست بار زده نشوند، وسایل آسیب دیده و خسارتی بیشتر از هزینه باربری برایتان پیش می آید.

دیگر مشتری نیازی به حمل وسایل سنگین نخواهد داشت

جا به جایی وسایل سنگین منزل، مانند یخچال، مبلمان، فریزر، تخت خواب و …. به تخصص نیاز دارد تا باعث آسیب به ستون فقرات و یا گرفتی عضلانی نگردد. باربری ها با فرستادن نیروهای دوره دیده و کارآزموده این کار را برای مشریان انجام می دهند و از سختی اسباب کشی کم می نمایند.

توانایی کنترل قیمت بسته بندی را دارد

باربری هاي مسئول و با سابقه، تمام تلاششان این است که وسايل را از آسيب احتمالی حفظ كنند و سالم رساندن بار برایشان بر هرمورد دیگری اولویت دارد. برای شناخت چنین باربری هایی باید به خدماتی که به مشتریانشان ارائه می دهند، دقت کنید.

 

در بالا بودن کیفیت لوازم بسته بندی دقت می کنند

باربری های حرفه ايي، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. آن ها وسايل را با دقت در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با يونوليت پر میكنند تا وسايل هنگام حركت ماشين تكان نخورده و آسيب نبيند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم كرده تا از امنيت بار مطمئن شوند.

 

در چیدمان وسایل در وسیله باربری حرفه ایی هستند

اگر با شیوه اصولی چیدمان در در یک وسیله باربری آشنا باشید، میتوانید طوری آن ها را بچینید که کمترین جا را اشغال کنند در نتیجه وسایل بیشتری در وسیله نقلیه جا شود. این از دفعات رفت و برگشت کم می کند. احتمال آسیب دیدن بار را کاهش می دهد و در نهایت اسباب کشی منزل سریع تر به پایان می رسد.

در باربری سرعت عمل را حفظ می کنند

باربری هایی که کارگران دوره دیده دارند، می دانند که سرعت عمل به اندازه کیفیت جا به جایی، برای مشتری اهمیت دارد. در این روزها اینکه اثاثیه در هنگام اسباب کشی، خیلی زودجمع، بسته بندی و بار زده شود، برای همه مهم است چون سرعت عمل باربری باعث میشود صاحب بار سریع تر در محل جدید مستقر شده و زندگی اش به روال قدیم بازگردد.

مشتري از باربري انتظار دارد بسته بندی از صفر تا صد اثاثیه منزل را انجام داده و در سلامت کامل در مقصد به او تحویل دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

امروزه خیلی ها برای سریع رسیدن به یک نتیجه عالی در زمینه پیدا کردن اتوباری خوب در منطقه خود، در جستجوگرهای گوگل از عباراتی مانند اتوبار  یا مثلا اتوبار غرب تهران استفاده می کنند تا بتوانند بهترین را برای خود، پیدا کنند. مخصوصا در بخش اتوبار که فکر میکنم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید، با سرچ کلمه اتوبار، خیلی سریع یک شرکت درجه یک را در محله خودتان پیدا کنید.

بودن شما در این صفحه نشان می دهد که شما هم در مناطق غربی تهران ساکن هستید و به دنبال یک اتوبار معتمد می گردید. چون سلامت کالای ارسالیتان به مقصد از جمله درگیری های فکری شماست.

تاثیر تخصص در باربری محدوده غرب تهران

برای خیلی از شما، جا به جایی و اسباب کشی چه اثاثیه خانگی و چه اسباب تجاری، سخت و اضطراب آور است. در واقع فرد می ترسد در هنگام جا به جایی، به کالایش آسیب برسد و یا صدمه ببیند. کارگران ماهر و توانمند در باربری فدک  بار، در چنین شرایطی امنیت مناسب را برای کالای شما فراهم کرده و کالایتان را سالم و بدون هیچ آسیبی به مقصد می رساند. از آنجا که این کارگران ماهر و با سابقه هستند به  بسته بندی و جا به جایی اثاثیه، تسلط کامل دارند بنابر این این خواسته دور از انتظار نیست.

بسته بندی و لوازم مرغوب برای امنیت بار

باربری هایی که یک تیم حرفه ایی دارند، مانند اتوبار  فدک  بار، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. باربری ها،  لوازم را در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با فوم یا کاغذ مچاله شده پر می كنند. این کار باعث می شود تا وسايل با حركت ماشين تكان نخورده و آسيب نبينند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم کرده، از امنيت بار مطمئن شوند.

حتی اگر شما بخواهید لوازمتان را مطابق نظر و میلتان در منزل جدید چیدمان کرده و وسایل سنگین را در جای مناسب خود قرار دهید. یک اتوبار حرفه ایی آمادگی ارسال اثاثیه منزل و هرگونه بار و کالا را به سراسر ایران و به هر شهرستانی در کشور دارد.

مشاوره با تیم مشاوران اتوبارهای حرفه ایی

تمام باربری های شناخته شده تهران، مشاوره های تلفنی رایگانی دارند که مشتریان را از هزینه بسته بندی اسباب کشی گرفته تا برآورد کلی تمام هزینه ها راهنمایی می نماید.  باربری  فدک بار،این مشاوران به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی مشتریان خود می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

همه از اتوبارها در شرق تهران نیز انتظار دارند جنسشان به سلامت به مقصد برسد. اولین ویژگی یک اتوبار برجسته، معتبر و متعهد بودن در قبال مشتری است. یکی از اتوبارهایی که مجوز اتحادیه باربری را دارد اتوبارحمل و نقل مستقر در شرق تهران می باشد. این مجوز به مرکز، اجازه صدور بارنامه معتبر، با کد رهگیری دولتی را میدهد که این موضوعی بسیار مهم است. به جرات می توان گفت تمام کسانی که در این صفحه هستند به دنبال یک اتوبار مناسب می گردند تا بار خود را به آن بسپارند و مطمئن باشند بارشان در سلامت کامل به مقصد می رسد.

دقت کنید در دسترس باشد   

عمدتا امروزه با سرچ کردن در گوگل می توان اتوبارهای مناسب را خیلی سریع پیدا کرد. به گمانم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید خیلی سریع به یک شرکت شماره یک در محله خودتان دست پیدا کنید. این روش روشی مناسب برای این منظور است و البته پرکاربردترین آنها. با این روش می توانید به خواسته خودتان دست پیدا کنید و بهترین را پیدا نمایید.

با این حال پیشنهاد ما این است که بهتر است از اتوبارها مانند اتوبار شرق  شریف بار بازدید کرده و با خیالی راحت از حرفه ایی بودن شان، کالاهای خود را به آنها بسپارند.

اتوباری انتخاب کنید که مسئولیت پذیر باشد

همه کسانی که به اتوبارها مراجعه می کنند از آن ها انتظار داردند که حمل بارهای ارزشمندشان، به گونه ایی مطمئن صورت بگیرد. بعضی مراجعه کنندگان، بارهای تجاری با ارزش مالی به اندازه ی 1.000.000.000 دارند و همچنین در بخش خانگی افرادی هستند که دارای برخی لوازم ارزشمند مانند عتیقه جات و یا اجناس مورثی با همین ارزش، می باشند. برای همین مشتریان اتوبار شرق تهران  شریف بار انتظار یک باربری بسیار مطمئن دارند.

نزدیک ترین اتوبار به شما باشد

استفاده از اتوبارهای محدوده باربری سرعت حمل و نقل را بیشتر می کند. در سامانه حمل و نقل شریف بار، جا به جایی به تمامی نقاط تهران انجام می شود. اگر ساکن  هر یک از مناطق شرقی هستید، می توانید تنها با یک تماس یا مراجعه اینترنتی از خدمات اتوبار در شرق استفاده نمایید.

درباره باربری و سوابق آن تحقیق کنید

باید تا حدودی با اطلاعات زمینه ایی در مورد گذشته و حال اتوباری که انتخاب می کنیم، آگاه باشیم. به طور مثال باربری شرق تهران شریف بار بخشی از خدمات شرکت اتوبار شرق  است. این منطقه از دهه ها پیش رشد و توسعه یافته و امروزه بسیاری از شرکت های اتوبار در شرق تهران را در این زمینه فراهم کرده اند. تمام نیروهای کار از کارگران حمل و نقل گرفته تا مشاوران تلفنی و آنلاین از متخصصین انتخاب شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان رائه دهند. قطعا یکی از دلایلی که باعث شده اتوبار شرق تهران تا این حد معتبر باشد همین متخصصین مجموعه می باشد.

از تاثیری که وسائل نقلیه بر روی سلامت کالاها در حین جا به جایی می گذارند غافل نشوید

استفاده از ماشین های حمل و نقلی که از نظر فنی مشکلی ندارند و مرتب معاینه می شوند و همچنین دارای رانندگانی، بسیار کارآزموده و به اصلاح عامیانه با دست فرمانی عالی هستند، افراد را در جا به جایی سالم کالاهایشان مطمئن می کند. اطمینان از اینکه آنچه به اتوبار شرق تهران  شریف بار سپرده اند، به سلامت به مقصد خواهد رسید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

یکی‌ از مهم ترین و حساس ترین مراحل، پیش از فریت بار انجام یک بسته بندی اصولی می باشد. خدمات بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام فریت کردن آن بار می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی کالا تجارت اسکان، توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان، آن هم با مقرون به صرفه ترین هزینه فریت بار، فراهم میاورد.

یک شرکت باربری معتبر مانند کالا تجارت اسکان، این امکان را برای مسافران خود فراهم  می کند که به هر نوع کارتونی با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می شود، دسترسی داشته باشند.

 

مراحل حمل بار  هوایی به سایر کشورها

مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس در زمان فریت بار به کانادا

بسته بندی کردن برای فریت بار (در صورت نیاز)

تهیه لیست بسته بندی قبل از فرستادن بار

انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو استرالیا (در صورت نیاز)

بارگیری و ارسال به گمرک یا فرودگاه برای حمل بار از ایران به سایر نقاط جهان

 

تسویه حساب و ارسال بار

وقتی بارنامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد ؛ مشتری باید اقدام به تسویه حساب با شرکت کند . که با مدیریت در ارتباط است . بار بعد از تسویه حساب به مقصد مشتری ارسال می شود . قیمت فریت بار به استرالیا بر اساس میزان وزنی که در بارنامه نوشته شده و هزینه ای که برای هر کیلو گرم بار قبلا از طرف شرکت اعلام شده است، می باشد

گاها بارهای شما متشکل از چند تکه بار جدا از هم هستند در چنین شرایطی از پالت چوبی  برای آن ها استفاده می شود. در این صورت علاوه بر بسته بندی معمولی یا جعبه چوبی میتوانید بارها را به صورت چیده شده و فیکس شده روی پالت نیز ارسال کنید.

 

تحویل بار به هواپیما

صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

پیگیری آنلاین پس از حمل بار هوایی

مشخص شدن قیمت فریت کردن بار به سایر کشورها

 

استفاده از انبار در ایران

ممکن است پس از جمع آوری بار در ایران قصد داشته باشید که مثلا منزل خود را به فروش بگذارید و بارهای را در مکانی امن تا موعد ارسال نگهداری کنید. مجموعه انبار کانتینری ما در شهر تهران به شما این امکان را میدهد که بتوانید در صورت نیاز از خدمات انبارداری پیش از ارسال کالا استفاده کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

جا به جایی اتفاقی است که معمولا برای همه پیش می آید. در این که اسباب کشی منزل، جزو سخت ترین مراحل یک جابجایی است، چه منزل چه دفتر تجاری و اداری، کاملا واضح است. اگر قصد جا به جایی به دارید ولی تنها هستید و نمی توانید روی کمک کسی حساب کنید ما به شما استفاده از شرکت های باربری را پیشنهاد می کنیم.

اتوبار شرق شریف بار، کار اسباب کشی را برای افراد آسان می کند. این شرکت های باربری، بسته بندی تمام لوازم منزل را انجام داده، بار می زنند و تا مقصد شما را همراهی می نمایند و در مقصد بار را به شما تحویل می دهند. حتی اگر بخواهید در چیدمان به شما کمک می نمایند.

 

سه فاکتور اصلی یک باربری

رعایت سرعت، دقت و کیفیت در باربری از جمله موارد مهمی است که یک باربری خوب،مانند اتوبار شرق، بسیار به آن اهمیت داده و از آن ها در زمان اسباب کشی استفاده می کنند

چون سرعت، جایگاهی همانند کیفیت دارد. بنابراین باربری که از سابقه ایی درخشان برخوردار باشد، بخوبی می دانند که مشتری می خواهد، خیلی سریع کار اسباب کشی را تمام کرده و به روال عادی زندگی باز گردند

 

برقراری تماس رایگان با مشتری

تمام باربری های شناخته شده تهران، مشاوره های تلفنی رایگانی دارند که مشتریان را از هزینه بسته بندی اسباب کشیگرفته تا برآورد کلی تمام هزینه ها راهنمایی می نماید.  اتوبار شرق تهران شریف بار،این مشاوران به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی مشتریان خود می باشند.

 

 بسته بندی و لوازم مرغوب برای امنیت بار

باربری هایی که یک تیم حرفه ایی دارند، مانند اتوبار شرق تهران شریف بار، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. باربری ها،  لوازم را در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با فوم یا کاغذ مچاله شده پر می كنند. این کار باعث می شود تا وسايل با حركت ماشين تكان نخورد و آسيب نبيند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم کرده، از امنيت بار مطمئن می شوند

 

توانایی جابه جایی مواد فاسد شدنی بدون آسیب

علاوه بر اسباب و لوازم تجاری و مسکونی، بسیاری از باربری ها، جا به جایی بارهایی که حامل مواد غذایی هستند، را نیز به عهده می گیرند.  یک باربری خوب، مانند اتوبار شرق شریف بار، این قبیل جا به جایی ها را، باید با یک سری ماشین های مخصوص انجام دهد، تا مواد غذایی فاسد نشوند.

 

تفاوت جا به جایی مواد فاسد شدنی با فاسد نشدنی

جا به جایی مواد غذایی به فاسد شدنی یا فاسد نشدنی بودن، آن ها بستگی دارد. اگر فاسد شدنی باشند، باید از ماشین های یخچال دار استفاده کنند تا خراب نشوند. یک فاکتور مهم دیگر، میزان مسافتی است که قرار است مواد غذایی جا به جا شود. باربری ها، برای این موضوع، باید بسته به نوع بار، از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

کارتریج وسیله ای است که رنگ اوراق چاپی را تآمین می کندو از قطعات اصلی و مهم پرینتر است. کارتریج ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

کارتریج جوهرافشان منبع تأمین رنگ در چاپگرهای جوهرافشان است. چاپگرهای جوهرافشان به وسیلهٔ پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحهٔ کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شود.

کارتریج تونر یا کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرف شدنی پرینتر لیزری است که شامل پودر تونر می‌باشد. تونر به وسیلهٔ شارژ الکترواستاتیک درام و گداختن آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان انجام پرینت، روی کاغذ چاپ می‌شود.

تفاوت کارتریج‌های اصل ( اورجینال ) و طرح اصلی ( غیر اصلی ) در چیست؟

اگرچه امروزه هولوگرامهای مشابهی روی جعبه کارتریجهای غیر اصلی قرار گرفته‌اند که با کیفیتی خیلی بالا نیز تولید شده‌اند، ولی همچنان با نمونه اصلی تفاوت‌های فراوانی دارند که بارزترین این تفاوت‌ها را می‌توان در ۳ بعدی بودن هولوگرام و نحوه حرکت لوگو و متن داخل هولوگرام هنگام حرکت دادن جعبه کارتریج دانست. این تفاوت در نمونه‌های مشابه و غیراصلی یافت نمی‌شود.

کاغذ از زمان اختراع آن تا به امروز قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر بوده‌ است و نقش مهمی در جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر که نتیجه‌ای از تجربیات و تفکرات اوست دارد و از این رو با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار این اندیشه بشری با ابزار نوین درآمیخت و به صورت یک پدیدهٔ مهم، امروزه با آن برخورد می‌گردد.

 بررسی‌ها حاکی از آن است که کیفیت بالای کاغذ با طول عمر دستگاه‌هایی که از کاغذ استفاده می‌کنند رابطه مستقیمی دارد، برای مثال می‌توان گفت که دستگاه کپی، دستگاه پرینتر و کارتریج، دستگاه فکس و سایر دستگاه‌هایی که ماده اصلی مصرفی آنها کاغذ است طول عمر مشخصی دارند، که قطعاً با استفاده از کاغذهای مناسب و با کیفیت بالا می‌توان بیشترین استفاده را از طول عمر مفید دستگاه داشت.

 

برای اطلاع از قیمت کاغذ A4  و قیمت کارتریج به وب سایت سورناتحریر مراجعه کنید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت کارتریج , قیمت کاغذ a4 ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 

در تاریخچه اختراع پانچ کاغذ مدرن، سه مخترع (دو آمریکایی و یک آلمانی) نقش بسزایی داشته‌اند که این سهم در سه پتنت جداگانه توصیف شده است. دستگاه پانچ دستی اصلی ترین وسیله صحافی کاغذ میباشد که بدون آن تقریبا زونکن ها به کار نمی آید، یک پانچ مناسب باید اهرم های قوی و تیز داشته باشد که بتواند همزمان کاغذهای دسته ای ، حدودا 50 برگه A4 را همزمان سوراخ نماید.  بنابراین قدرت و مقاومت پانچ ها مهمترین ویژگی این نوع دستگاه های آرشیوی در اداره میباشد. شرکت های تولید کننده لوازم اداری ، سعی می کنند برای حفظ برندهای خود در تولید این نوع ابزار که مصرفی محسوب نمیشوند ، نهایت دقت را به خرج دهند .

 فرانسه اولین کشوری بود که دستگاه منگنه جهان را اختراع نمود. با دستور پادشاه آن زمان لویی پانزدهم در قرن هجدهم میلادی اولین دستگاه منگنه از جنس طلا ساخته شد که با سنگ های قیمتی تزیین شده بود ، و علامت پادشاهی را بر روی کاغذ ثبت می کرد.
اما هزینه بسیار بالای سوزن های مصرفی آن باعث مقرون به صرفه نبودن این محصول می شد.
با رشد مصرف کاغذ در کشور و هزینه بسیار بالای سوزن منگنه ، آن ها به این فکر افتادند که برای چسباندن کاغذ ها از منگنه ارزانتری نسبت به قبل استفاده کنند.
بنابراین در سال 1866 جرج مک گیل اولین منگنه از جنس برنج که انعطاف بسیار بالایی نسبت به نمونه قبلی داشت را در نمایشگاه سالیانه عرضه نمود این انقلاب بزرگی در زمینه دستگاه منگنه بود که این منگنه ها می توانستند کاغذ را سوراخ کرده و آن را به هم بچسبانند. این ماشین 1 کیلو وزن و عمق سوزن های آن 1 سانتی متر بود.
انقلاب بعدی در تولید و ارتقاء این دستگاه منگنه در شرکت سوینگ لاین اتفاق افتاد و در سال 1937 این شرکت محصولی تولید کرد که سرعت رشد این محصول سه برابر دستگاه منگنه های قبلی بود.
در این دستگاه یک ردیف سوزن منگنه به راحتی وارد مخزن دستگاه می شد که بدون به کار گرفتن پیچ گوشتی و چکش کاغذها را سوراخ و سوزن را در داخل کاغذ فرو برده و آن ها را به هم می چسباند.
اما امروزه تولید دستگاه منگنه با پیشرفت زیادی همراه بوده است.

برای اطلاع از قیمت دستگاه منگنه و  قیمت دستگاه پانچ  کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت دستگاه پانچ , قیمت دستگاه منگنه , سورنا تحریر ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام اسباب کشی ما را درگیر خود می کند، نرخ باربری و هزینه اسباب کشی است . همه ما دوست داریم قبل از شروع از تمامی مخارج مطلع باشیم. برای اطلاع و برآورد هزینه می توانید با باربری پاسداران و یا باربری تهرانپارس شرکت بهار تماس گرفته و با به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از هزینه ها مطلع شوید. اما چند نکته وجود دارد که به کمک آنها می توانید هزینه ها را تاحدودی کاهش دهید. 

1 - زمان اسباب کشی ، مثلا می توانید در طول هفته این کار را انجام دهید . چون اکثرا برای اینکه آخر هفته ها زمان آزادتر دارند انتخابشان روزهای آخر هفته است و برای همین معمولا نرخ باربری در این روز افزایش می یابد

2 -  برنامه ریزی درست و بسته بندی اصولی  لوازم منزل : بسته بندی اصولی باعث می شود تا حجم لوازم کمتر و موقع بار زدن و چیدمان در کامیون از فضای کامیون استفاده بهینه شود

بهرحال انتخاب شرکت باربری و اتوبار هم می تواند نقش مهمی بازی کند . تمامی نرخ ها و تعرفه های باربری در اتوبار بهار براساس نرخ مصوبه اتحادیه تعیین شده و محاسبه می گردد. 

باربری بهار، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور ، تمامی نکات لازم برای رسیدن به سطح بهترین ها را در نظر گرفته تا هم از رضایت شما اطمینان حاصل کند و هم نام خود را در صدر بهترین اتوبار های کشور ثبت نماید.

باربری تهرانپارس  -  باربری پاسداران



:: برچسب‌ها: باربری تهرانپارس ، باربری پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ما همواره برای بهبود روابط در حال تلاش بوده ایم و همواره با این چالش دست به گریبان بوده و هستیم. حال چه این روابط خانوادگی باشد یا تحکیم دوستی و یا روابط دیگر در جامعه ، در کل هدف بهبود این روابط است. در هر صورت در هر برهه ای از مان که باشیم داشتن اطلاعاتی در مورد راهکارهای بهبود روابط می تواند به داشتن یه زندگی سالم تر و شادتر به ما کمک کند. برای کسب این اطلاعات بهترین مرجع برای همه ما کتاب است. کتاب های روانشناسی به جنبه های مختلف بهبود روابط بین انسان ها و در ابعاد مختلف پرداخته اند و در این زمینه نیز کتاب الکترونیکی روانشناسی زیادی گرد آمده است که برای شاغلین و افراد پرمشغله گزینه مناسبی هستند. همچنین خرید آنلاین کتاب روانشناسی نیز بسیاری از مشکلات افراد برای تهیه کتاب را حل کرده است و دیگر بهانه ای در باب تهیه کتاب وجود ندارد.

توجه به نیازهای عاطفی اعضای خانواده و به خصوص کودکان از مهم ترین رکن های روان شناختی اجتماعی و اولین قدم در روانشناسی ارتباط با کودک است. چگونه با کودک خود صمیمی باشیم؟ چگونه به نیازهایش پاسخ دهیم؟ و هزاران سوال والدین در باب چگونگی رفتار با کودک در علم روانشناسی پاسخ داده شده است که والدین می توانند به راختی با خرید آنلاین کتاب روانشناسی کودک به نیازهای و سوال های خود پاسخ دهند.

امروزه افراد با دسترسی آسان به نسخه های الکترونیکی کتاب ها برای خود فرصت مطالعه بیشتری را فراهم می کنند و حتی وقت و زحمت مراجعه حضوری به کتاب فروشی ها را به فرصت مطالعه تبدیل کرده اند و با خرید آنلاین کتاب های الکترونیکی روانشناسی کار خود را آسان کرده اند.

ویکتور هوگو می گوید :

خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد:

یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.

با مطالعه کتاب های مفید روانشناسی برای داشتن جامعه ای سالم تر و زندگی شادتر تلاش کنیم.



:: برچسب‌ها: خرید آنلاین کتاب روانشناسی , کتاب الکترونیکی روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. در این مواقع، به طور معمول اعضای یک خانواده دست به دست هم می دهند و وسایل را برای آغاز سفر آماده می کنند. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متععد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود.

یکی از خدمات شرکتهای معتبر اتوبار تهران، ارسال اسباب و اثاثیه مشتریان به شهرهای دیگر است. شریف بار نیز از این امر مستثنی نیست و با داشتن توانایی و پتانسیل های بالا در کلیه خدمات اسباب کشی و حمل بار توانسته در این راستا نیز با موفقیت گام بردارد. ما حمل و ارسال اثاثیه بسته بندی شده شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم و حجم بار شما هر چقدر هم که زیاد باشد، باز هم براحتی توسط همکاران ما به مقصد ارسال می گردد. اتوبار شرق شریف بار  نیز در این بخش از پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

خدمات  اتوبار شرق تهران و اتوبار تهرانپارس و سایر مناطق بخشی از خدمات اسباب کشی منزل است که در شریف بار انجام می شود.  کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.



:: برچسب‌ها: اتوبار تهرانپارس , اتوبار شرق تهران , اتوبار شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.



:: برچسب‌ها: اتوبار غرب تهران , اتوبار غرب , اتوبار مرکز تهران , اتوبار سعادت آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در این مناطق سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار نیاوران شریف بار تماس بگیرید.

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد.اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار پاسداران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ 

 



:: برچسب‌ها: اتوبار شمال تهران , اتوبار نیاوران , اتوبار پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

درزمانی که تصمیم به جابه جایی به منزل جدید را دارید باید قبل از هر چیزی به بهترین سرویس حمل اثاثیه منزل  که خوب و مطمئن باشد فکر کنید .برای اینکه اسباب کشی آسان تر و بی دردسر تر داشته باشید موسسه حمل بار بهار با ارائه بهترین خدمات  در زمینه باربری مطمئن و همچنین فعالیت در باربری شمیرانات – باربری پاسداران – باربری تهرانپارس – باربری نارمک در خدمت شما عزیزان می باشد. با چند نکته ی بسیار کاربردی و ویژه  با ما همراه باشید .

تمرکز کنید :  اولین کاری که باید انجام دهید اینه که قبل از اینکه بسته بندی وسایل را شروع کنید . اول اسباب و اثاثیه خود را در 4 گروه مختلف دسته بندی کنید .  دسته بندی گروه ها را اینگونه بیان میکنیم که نگه داشتنی ها در یک دسته / دور ریختنی ها در یک دسته / فروختنی ها هم در یک دسته بندی جدا و گروهی که برای قسمت انباری هست م در دسته بندی جدا قرار دهید

فراموش کنید : 

باید خوب به این نکته توجه کنیم که بسیاری از وسایل ما در خانه جدید خیلی به کار ما نمی آیند و شما صرفا آن ها را برای اینکه از آن وسایل خاطه دارید آن ا رار دور نمی اندازید . اما اگر به این مسئله بیشتر فکر کنید که شما وارد یک فصل جدیدی میشوید و با فضای جدید باید اتفاق های زیبای جدید را بسازید . در واقع این یک تصمیم شخصی است وزمانی که خاطرات قدیمی را رها کنید خاطره های جدید و قشنگی را رقم خواهید زد

کمی خرید کنید :

در اسباب کشی  و جابه جایی اشتباه اولی که هر فردی ممکن است مرتکب شود این است که لوازم های ضروری را در همان اول کار تهیه نمیکند و بعد که مشغول و درگیر بسته بندی لوازم است به مشکل میخورد . از جمله لوازمی که باید در ابتدا تهیه کنیم . لوازمی از قبیل :  روزنامه / ماژیک / نایلون حباب دار/ کیسه زباله / چسب پهن 5 یا 7 سانتی / و تعدادی جعبه با اندازه های مختلف البته اندازه ی کارتن ها و جعبه ها بستگی به میزان و حجم لوازم ما دارد. و همچنین درصورتی که اندازه جعبه ها کارتن ها با هم برابر باشند در زمان جابجایی بسیار راحت  خواهد بود .

 باربری نارمک



:: برچسب‌ها: باربری نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

طرز پوشش و لباس افراد جامعه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با فرهنگ آن جامعه دارد و از آنجا که طراحان لباس وظیفه طراحی یک لباس را به عهده دارند می توان گفت طراحان لباس بر فرهنگ یک جامعه تاثیرگذارند و باید طراحانی تربیت کرد که این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهند. پس برای داشتن یک جامعه با فرهنگ و سالم و به دور از ترویج فرهنگ بیگانه، دوره طراحی لباس و آموزش طراحی لباس از اولویت های یک جامعه باید باشند.

یکی از پرطرفدارترین صنعت ها و رشته های هنری ، رشته طراحی لباس می باشد. طراحی لباس در زمینه های گوناگون از جمله لباس کودک، لباس زنانه، لباس مردانه و لباس های مخصوص مراسم سنتی و جشن های خاص کاربرد دارد و مورد توجه می باشد. اولین عامل مهم در به وجود آمدن یک لباس، طراح آن است. از این رو طراح لباس باید مهارت بالایی در طراحی و ایده پردازی داشته باشد و بتواند به خوبی ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و به تمام اصول و فرهنگ جامعه نیز توجه داشته باشد. زمینه ای که طراح در آن به ایده پردازی و اجرا می پردازد نیز از عوامل مهم است. مثلا طراحی لباس عروس، کاملا با طراحی لباس ورزشی متفاوت است. پس یک طراح با درنظر گرفتن زمینه های مختلف و تفاوت هایشان باید اقدام به طراحی کند. کار طراحی لباس تا زمانی که طرح به مرحله دوخت و تولید برسد ادامه دارد و طراح در تمام این مراحل با تولید کننده همراه است.

اگر یک طراح لباس بخواهد لباسی را برای عرضه در بازار طراحی کند باید به نکاتی توجه کند. از جمله نکاتی که توجه به آن بسیار ضروری می باشد، فرهنگ غالب بر جامعه و نوع پوشش می باشد. همچنین تفاوت در زمینه های مختلف و سن افرادی که لباس برای آنها طراحی می شود نیز بسیار مهم است. برای مثال طراحی لباس کودک بسیار متفاوت از طراحی لباس زنانه و مردانه می باشد. طراح با در نظر گرفتن این نکات، ابتدا باید ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و ابعاد صحیح را محاسبه کند و سپس روی پارچه منتقل کرده و روی مانکن اجرا کرده و ایرادهای آن را برطرف کند.

مدرسه مد و لباس مهسا زارع با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس در خدمت هنرجویان و علاقمندان به صنعت مد و لباس بوده و آنها را قدم به قدم تا ورود به بازار کار همراهی می کند. برای اطلاع از دوره های آموزشی به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع رجوع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ترخیص کالا عبارت است از انجام کلیه مراحل گمرکی برای واردات و یا صادرات کالا  از و یا به گمرکات کشور.

مراحل گمرکی ترخیص کالا عبارتند از:

ثبت اطلاعات در سیستم گمرک کشور / احراز هویت و اظهار کالا / ارزیابی و کنترل کالا / اخذ مجوزهای لازم / بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس / پرداخت هزینه ها به حساب گمرک / صدور پروانه سبز گمرکی / صدور مجوز بارگیری 

اگر دانش و اطلاعات و تجربه کافی در زمینه ترخیص کالا ندارید، بهتر است از متخصصین این کار و شرکت های بازرگانی ترخیص کالا کمک  بگیرید. زیرا کلید موفقیت شما برای خروج کالاهایتان از گمرک، سپردن این مراحل به فردی مطمئن است تا در کمترین زمان ممکن کالا را از گمرک آزاد کند. 

سه ویژگی مهم در انتخاب یک شرکت برای انجام امور ترخیص کالا وجود دارد که می‌توانید با خیالی آسوده انجام امور بازرگانی خود را به آن بسپارید. مدیریت‌‌، ساختار سازمانی یکپارچه‌‌ و آموزش نیروی متخصص عناصری بسیار مهم هستند و در ماندگاری و رشد هر سازمانی تاثیر بی چون و چرا دارند‌‌. شرکت بازرگانی پیشرو ساعی پارسه با ده سال سابقه کار و حق العمل کار رسمی گمرک ایران، مفتخر است در زمینه ترخیص کالا ، واردات و صادرات ،  ثبت سفارش  و ... و کلیه خدمات گمرکی در خدمت تجار، بازرگانان گرامی باشد.

ترخیص کالا در تمامی گمرکات ایران مطابق با دستورالعمل کلی سیستم و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.  امّا گمرک بازرگان به عنوان یکی از نقاط خروجی ایران و ترکیه محسوب می شود و در آن  تجارت  و خرید و فروش های متعددی  بین ترکیه و ایران صورت می گیرد، این گمرک محل تردد و رفت آمد کامیون ها و تاجران زیادی است. گروه پیشرو ساعی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک بازرگان می باشد.

یکی از فعالیت هایی که امروزه در ترخیص کالا از گمرک رواج یافته است، ترخیص شیرآلات صنعتی می باشد. ترخیص شیرآلات صنعتی نیز مانند هر کالای دیگر در قوانین و مقررات خاصی انجام می شود و اگر قصد ترخیص این کالاها را دارید لازم است با قوانین مربوطه کاملا آشنایی داشته باشید. به دلیل پیچیدگی برخی از این قوانین و امکان تغییر برخی قوانین در گذر زمان لازم است اگر تخصص کافی در این امر را ندارید از افراد متخصص کمک بگیرید. همچنین فن و هواکش های صنعتی به دلیل کاربرد و مصرف زیاد در همه صنایع ، در لیست کالاهای وارداتی جایگاه نسبتا خوبی به خود اختصاص داده اند و انگیزه زیادی برای وارد کنندگان و تجار برای  ترخیص فن صنعتی از گمرک  ایجاد شده است.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود. اتوبار نارمک در منطقه شرق از جمله مناطق تحت پوشش فدک بار می باشد که کلیه خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. ​جوانان این دوره تجربه کافی رو ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که   اتوبار نارمک   که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید.

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ از جمله خدمات  اتوبار نارمک بسته بندی حرفه ای وسایل شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

مهمترین قسمت اسباب کشی بسته بندی لوازم و طرز صحیح چیدمان آن است . در هنگام بسته بندی شما به ندرت بتوانید یک جعبه که مناسب محصول شما هست را پیدا و از آن استفاده کنید. ما به نکته های اشاره میکنیم که شاید بتواند به شما کمک کند . برای محافظت از جعبه در بسته بندی تکنیک هایی وجود دارد که به سالم حمل شدن جعبه کمک میکند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاد باشد که در هنگام بسته بندی لوازم جعبه شما بسیار بزرگ تر از وسایل های شما است بنابراین اگر شی شکستنی در داخل آن ها قرار است حمل شود شما باید حتما فضای خالی آن را با لایه ضخیم نایلون های حباب دار بپوشانید . تا در هنگام حرکت و جابجایی، دچار شکستگی و جابجایی نشود. یا مثلا اگر هنوز کارتن شما جای خالی دارد و کناره های آن خالی است میتوانید از روزنامه یا کاغذ های مچاله شده یا پارچه ، قسمت های خالی آن را پر کنید.

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از وسایل و لوازم مناسب برای بسته بندی است . زیرا انتخاب مواد مناسب واستاندارد میتواند بسته شما با امنیت بیشتر و همچنین آسان تر حمل شود.حتما بعد از بسته بندی اطمینان پیدا کنید تا وزن جعبه با وزن وسایل داخل آن متناسب باشد و جعبه دارای ضخامت مناسبی نیز برای محافظت بیشتر شما باشد. زیرا اگر جعبه بیش از اندازه پر شده باشد ممکن است نتواند وزن وسایل را تحمل کند و دچار پارگی شود . پس برای امنیت بار خود حتما این نکات را به کار ببرید . راستی فراموش نکنید که روی جعبه ها رو با برچسب علامت گذاری کنید.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله باربری تهرانپارس و باربری نارمک – باربری پاسداران و باربری شمیرانات آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت باربری بهار موجود است تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

. هر ساله با فرارسیدن نوروز تب و تاب خانم‌ها برای خرید ظروف جدید خانه بیشتر می‌شود. یکی از چیزهایی که جزو اولویت‌ها در خرید نوروز است خرید سرویس پذیرایی کریستال می‌باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است.استفاده از طراحی جدید و شیک در ظروف کریستالی برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. ظروف‌های پذیرایی کریستالی در انواع مختلفی تولید می شوند که برخی به صورت ساده بوده و کاملاً کریستال هستند. اما در برخی دیگر با رنگ‌های متنوع، طراحی سه بعدی و سرویس پذیرایی کریستال خورشیدی و دودی مواجه هستیم. یکی از زیباترین و مقاوم ترین نمونه های بلور و کریستال، با نام بوهمیا چک مربوط به کشور چک است. 

برای آگاهی از قیمت کریستال چک ، قیمت ظروف کریستال طلاکوب، و دیگر ظروف چک و یا حتی بلوریجات ساخت کشور ایران و دیگر کشور ها می توانید به سایت های فروش و اراثه دهندگان این محصولات مراجعه نمایید و با مقایسه قیمت های موجود، مورد مناسب خود را انتخاب و خرید نمایید. بهتر است قبل از خرید نسبت به بلورهای چک آشنایی داشته باشید تا منجر به کلاه برداری از شما نگردد. بعلاوه از فروشگاه های معتبر در این زمینه که دارای نماد الکترونیکی می باشند، خرید نمایید.راه دیگری نیز برای خرید و آشنایی دیگر اینگونه محصولات وجود دارد،شما می توانید به صورت حضوری در سطح شهر خودت به دنبال نمایندگی های این محصول گران ولی پر فروش باشید،خرید از لحاظ حضوری شاید به آن صورت مقرون به صرفه نباشد ولی حتما با خیال راحت خرید خود را نهایی می کنید و از نزدیک به کیفیت محصول خریداری شده نظارت دارید و بهترین خرید را انجام می دهید.

فروشنده انواع مدل سرویس بلور و  سرویس کریستال خارجی تولید شده در کشور چک، بر این باور است که بلور و سرویس کریستال چک:

  • قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند
  • تحمل حرارت بسیار زیاد را دارند
  • در برابر حرارت بالا تغییر شکل نمی دهند
  • امکان استفاده از آن ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد
  • در برابر مواد شوینده مقاوم تر هستند
  • ابدا لک و خش دار نمی شوند
  • شفافیت بهتر و بالاتری را نسبت به مدل های مشابه دارند


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد