نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم . اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار نیاوران در شمال تهران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند با ما تماس بگیرید. خدمات نقاشی هوم سرویز از سرویس های همراه در اثاث کشی و جا به جایی است. اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

نظافت منزل و تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان یک نکته مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود. قبل از نقل مکان به خانه جدید می بایست کف اتاق ها و آشپزخانه را تمیز کنید. در این صورت نگرانی برای کثیفی وسایل به منزل جدید را نخواهید داشت.

شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شمال تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اتوبار پاسداران و نیز اتوبار نیاوران از خدمات دیگر شریف بار هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شرق  هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شرق تهران، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند.

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

اگر شما هم در شرق تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار تهرانپارس  شریف بار تماس بگیرید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

در نگاه بسیاری از هنرجویان و طراحان مبتدی، طراحی پارچه و لباس و اکسسوری ها  کار بسیار دشواری است؛ در صورتی که این گونه نیست و شما با توجه کردن به نکات اصولی طراحی و آموزش طراحی لباس، می توانید طراحی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. اگرچه برای طراحی حرفه ای باید بارها و بارها تمرین کنید و از موانع و مشکلات بین راه خسته نشوید تا بتوانید روزی همچون طراحان حرفه ای در این زمینه بدرخشید و به هدف نهایی خود برسید. همچنین شما می توانید با گذراندن دوره طراحی لباس سریعتر به نتیجه دلخواه برسید و از دانش و تجربه افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.

تکنولوژی طراحی و دوخت لباس و آموزش الگو و دوخت در مقطع متوسطه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در گرایش های مختلف، هنرجویان خاص خودش را دارد. هنرجویان این رشته و گرایش های آن در این مقطع با طراحی لباس و اندام آشنا می شوند که این آشنایی اولیه به حساب می آید. در حیطه دوخت لباس، هنرجویان کار و دانش دوخت بیشتری نسبت به هنرجویان فنی و حرفه ای انجام می دهند.

وظایف طراح مد و لباس:

 تحلیل و پیش بینی علایق و سلایق آینده مردم در حوزه نوع پارچه ها، رنگ ها و اشکال

 کشیدن طرح های لباس ها، کفش ها و... به صورت دستی یا با کمک نرم افزارهای کامپیوتری

 انتخاب رنگ، پارچه، لوازم تزئینی و سبک مناسب برای هر طرح

 تهیه نمونه های اولیه

 تخمین هزینه مواد و تولید

 یافتن تامین کنندگان مواد اولیه

 نظارت بر تولید طرح ها

 ارائه نمونه ها به افراد و مراکز مرتبط مانند سرمایه گذاران، تولید کنندگان و...

هنرجویان در سال دوم متوسطه، واحدهایی مانند طراحی پایه، مبانی هنرهای تجسمی، دوخت و الگوی اولیه را می گذرانند و آشنایی نسبی با هنر به دست می آورند. آنها با گذراندن موفق این درس ها وارد پایه سوم می شوند و با گذراندن واحدهای درسی مانند طراحی اندام و لباس، الیاف نساجی، دوخت و الگوی ۲ و لباس کودک، تاریخ هنر ایران و جهان، قدم های ابتدایی را برای وارد شدن به دانشگاه و ادامه تحصیل برمی دارند. این رشته در دانشگاه در سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ارشد به نام هایی دیگر جذب دانشجو دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

لوازم‌التحریر از صنایع فعال کشور ماست و چندین شرکت‌ بزرگ تولیدی در ایران وجود دارد. لوازم التحریر از جمله صنایعی‌ست، که گستره‌‌ و تنوع محصولات در آن بسیار بالاست؛ و به جز این، برندهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور وجود دارند، که در عرصه‌ی تولید این محصولات فعالیت جدی دارند. برای فروشندگانی که حیطه‌ی کسب و کارشان لوازم التحریر است، و در صدد تامین نیازهای مشتریانشان هستند، امکان تهیه‌ی لیست کاملی از انواع مختلف محصولات نوشت‌افزاری، آن‌هم از برندهای متفاوت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

جهت تحقق این فرآیند، خرید عمده  لوازم التحریر ، یکی از مهم‌ترین روش‌ها جهت تامین و توزیع لوازم التحریر است. خرید عمده لوازم التحریر در گذشته معمولا با مراجعه به عمده ‌فروشی‌ لوازم التحریر، یا به کمک واسطه‌هایی از تولیدکنندگان صورت می‌گرفت. اما با توجه به تنوع برندها، مراجعه به تک تک تولیدکنندگان کاری بسیار دشوار و مستلزم صرف وقت و هزینه است. از این جهت استفاده از روش‌هایی مناسب‌تر جهت تسهیل فرآیند خرید عمده  لوازم التحریر، به یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه‌ی سورنا تحریرتبدیل شد.

میزان قیمت کالا و هزینه‌های ارسال نیز در خرید عمده لوازم التحریر، نسبت به خریدهای جزئی یا با واسطه تفاوت چشمگیری دارد. این لیست قیمت‌ها در فروش لوازم التحریر عمده معمولا بر اساس کیفیت و برند؛ و هزینه‌های ارسال به نسبت میزان سفارش تعیین می‌شوند. پخش لوازم التحریر تهران نیز، به نسبت میزان خرید، می‌تواند از طریق پیک در کمترین زمان ممکن میسر شود.

خرید عمده  کاغذ نیز  از این طریق، می‌تواند تضمین کننده‌‌ی سلامت محصولات طی فرآیند پخش عمده لوازم تحریر نیز باشد.

آیا به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید متنوع ترین برند های کاغذ A4 موجود در بازار را بدون واسطه و با قیمت مناسب دریافت نمایید؟

سایت اینترنتی سورنا تحریر یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در راستای تامین و پخش لوازم التحریر، کمک به فرآیند فروش عمده لوازم التحریر تعریف کرده است. صاحبان مغازه‌های نوشت افزاری، برای خرید ، به‌ویژه برای خرید عمده لوازم التحریر ، خرید عمده کاغذ و خرید عمده زونکن می‌توانند به سادگی از طریق مراجعه به سایت سورنا تحریر، تمام تنوع محصولات و برندها را پیش رو داشته، و با آگاهی و اطمینان به خرید عمده لوازم تحریر و نوشت افزار عمده بپردازند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()