نوشته شده توسط : ناوک

باربری تهران به شهرستان

همواره در سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد از تهران به شهرستان ها مهاجرت می‌کنند. این بدان دلیل است که افراد زیادی به دلیل مسائل مالی، و بدی آب و هوا تصمیم به رفتن از کلان شهر هایی همچون تهران را می‌کنند.

حال مسئله مهم در باربری مسافت‌های طولانی این است که برای حمل بار خود از ماشین مناسب استفاده نماییم.

ماشین های متناسب با اندازه بار و شرایط آب و هوایی. باربری فدک بار، تمامی ماشین های باربری و تجهیزات لازم را جهت حمل اثاثیه به شهرستانها را داراست.

 

باربری تهران به شهرستان؛ اتوبار تهران به شهرستان

اتوبار تهران به شهرستان فدک بار تمامی خدمات زیر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد:

مشاوره 24 ساعته با کارشناسان جهت انتخاب ماشین مناسب و زمان مناسب

بسته بندی اثاثیه منزل و ادارسی توسط کارگران خبره و متخصص

کرایه کارگران متخصص و نیرومند جهت حمل اثاثیه منزل

کرایه ماشین های مجهز و مسقف – انواع ماشین حمل بار مانند وانت بار، خاور، کامیونت، نیسان بار و …

تخلیه بار و چیدمان در محل مقصد

فروش لوازم بسته بندی همچون بابل رپ، سلفون

بیمه حمل اثاثیه و باربری

باربری تهران به شهرستان؛ باربری و اسباب کشی از تهران به شهرستان

اسباب کشی از تهران به شهرستان ها توسط برخی از باربری های موجود در سطح شهر تهران انجام می‌شود که خوشبختانه باربری و اتوبار فدک بار یکی از آنهاست.

چنانچه قصد اسباب کشی از تهران به سایر شهرهای کشور را دارید و دنبال کرایه خاور و یا حمل بار با کامیون ، نیسان باربری، برای این کار هستید با ما تماس بگیرید.

 

باربری تهران به شهرستان؛ حمل بار به شهرستان

گاهی ممکن است هدف شما از کرایه ماشین باربری حمل بار هایی به جز اسباب و اثاثیه از تهران به شهرستان باشد.

در این شرایط نیز باربری جابه جا بار ماشین های مجزا در اختیار داشته و درصورت درخواست شما برای حمل بار به شهرستان ها باربری به شهرستان ما بارتان را جابه جا خواهد کرد.

 

باربری تهران به شهرستان؛ باربری تهران به شمال ایران

یکی از بیشترین درخواست‌های باربری به شهرستان مربوط به باربری به شمال ایران می‌باشد. اکثریت افراد تهرانی به دلیل شرایط آب وهوایی برای تعطیلات اخر هفته خود شمال ایران را انتخاب می‌نمایند.

از این رو تعداد درخواست های قیمت باربری به شهرستان های شمال ایران بسیار است. جابه جا بار با داشتن رانندگان متخصص و مسلط به مسیرهای شمال ایرانن در این بین همراه شما مشتریان عزیز است.

 

باربری تهران به شهرستان؛ باربری ارزان به شهرستان

نکته مهمی که در خصوص باربری تهران به شهرستان جابه جا بار باید بدانید، این است که کلیه خدمات ما با قیمت منصفانه زیر نظر اتحادیه باربری تهران می‌باشد.

تمامی تعرفه و قیمت باربری تهران به شهرستان مشخص و طبق مصوبه‌های اتحادیه باربری است.

 

باربری تهران به شهرستان؛ حمل خرده بار به شهرستان

اتوبار تهران فدک بار برای حمل خرده بارهای شما نیز ماشین های ویژه ای را در نظر گرفته که می‌توانید با تماس با شماره چهار رقمی 1770 آنها را رزرو کنید.

 

باربری شهرستان

باربری بین شهری؛ نام دیگر باربری هایی است که خدمات حمل بار را از تهران به شهرستان انجام می‌دهند.

باربری تهران به شهرستان جابه جا بار، خدماتی از جمله: ارسال انواع بار و کالا، اسباب و اثاثیه خانه را به دیگر نقاط کشور انجام می‌دهد. خدمات حمل بار و باربری از تهران به شهرستان با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

 

باربری شهرستان؛ وانت بار تهران به شهرستان

اگر قصد رفتن از تهران را دارید و برای این‌کار نیاز به باربری تهران به شهرستان را دارید، ابتدا باید مشخص نمایید بار شما چه مقدار است.

در صورتی‌که بار شما دارای وسایل سنگین نمی‌باشد، می‌توانید با وانت بار تهران به شهرستان برای حمل اثاث منزل خود استفاده نمایید.

اتوبار فدک بار با داشتن وانت های مسقف و غیر مسقف با رانندگان خبره و مسلط به مسیر شما مشتریان عزیز را همراهی می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

کاغذهای کپی مکس از الیاف سلولزی ساخته میشود که پس از برش لیزری در سایزهای مختلف A4 و A3 و A5 و در وزن 80 گرم خالص با طول 29.7 سانتی متر و عرض 21 سانتی متر تولید میشود که سایز استاندارد کاغد A4 میباشد. کاغذهای آچار کپی مکس در بسته بندی 500 عددی و دو رنگ بسته بندی آبی و قرمز، در بازار عرضه می گردد.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان کاغذی نسبتا قدیمی و شناخته شده بازار است که مشتریان خاص و پر طرفداری دارد که حاضر به جایگزینی آن با کاغذ دیگری نیستند. نقطه قوت کاغذ آ4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان، کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن است. کاغذ A4 COPIMAX هشتاد گرمی اصفهان ابعاد استاندارد را رعایت کرده و از سفیدی و تراکم بسیار خوبی برخوردار است. این کاغذ در بسته بندی با کاغذ روغنی به رنگ آبی تولید می شود که زیبا بوده و کاغذ در بسته بندی محکم و استوار می ایستد. نقطه قوت دیگر کاغذ کپی مکس A4 80 گرمی اصفهان، قیمت مناسب آن است. جمیع ویژگیهای کاغذ COPIMAX A4 80 گرمی اصفهان باعث شده که مشتریان پر و پا قرصی برای خود داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال کاغذی با برش لیزری، سفیدی و تراکم بسیار خوب و وزن استادارد برای پرینت، کپی و تحریر هستید و در عین حال نمی خواهید قیمت بالایی پرداخت کنید، کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان گزینه بسیار خوبی است.

 

 

کاربرد کاغذ آچار کپی مکس

کاغذ آچار کپی مکس در به دلیل وزن 80 گرمی خالصی که دارد برای انپرینت و چاپ مناسب است و در تقریبا تمامی اداراه ها  یافت میشود.

از کاغذ های A4 کپی مکس در انواع پرینتر ها مانند جوهر افشان و لیزری میتوان استفاده کرد و به دلیل کیفیت بالایی که دارند کاغذ در پرینتر چروک نمیشود و این ویژگی ها باعث شده که اولین انتخاب برای مراکز کپی و پیرینت کاغذ آچار کپی مکس باشد.

 

کاغذ A4 کپی مکس را از کجا تهیه کنیم؟

کاغذ A4 کپی مکس با تبدیل شدن به پر مصرفت ترین کاغذ کشور راه خود را به تمامی لوازم التحریری ها و حتی کسب و کار های دیگر باز کرده است.

کاغذ دبل a4

کاغذ A4 دبل آ 80 گرم بسته 500 عددی یکی از کاغذهای با درجه کیفی بالا در بازار است که برای استفاده در همه‌ی فضاهای آموزشی، اداری و فرهنگی و …. کاربرد دارد. این کاغذ با وجود بسته 500 برگی تا مدت زیادی شما را از خرید کاغذ بی نیاز خواهد کرد. ابعاد این کاغذ مطابق سازمان جهانی استاندارد(ISO) A4 است. کاغذ A4 دابل a در یک بسته که شامل 500 عدد برگه آ4 است به بازار عرضه شده. برش این کاغذ به صورتی دقیق بوده و همین باعث شده تا پرینتر در زمان چاپ به خوبی لبه‌های کاغذ را تشخیص دهد.

درباره برند Double A از قدیمی ترین و پرفروش ترین کاغذ ها در ایران میباشد. خصوصیات این برگه شامل جذب حداقلی گردو غبار و تغییر شکل ندادن آن میباشد همین ویژگی های مهم باعث محبوبیت این نوع کاغذ شده.

کاغذ های دبل آ خیلی مناسب برای انواع پرینتر ها میباشد. ساخت این کاغذ در کشور تایلند انجام میشود  و هر جعبه از کاغذ دبل A، دارای ۵ بسته با تعداد ۵۰۰ عدد برگه است. اکثر افرادی که از این برند استفاده میکنند بانک های خصوصی میباشند.

کاغذ های برند دابل a از درختان اکالیپتوس ساخته شده که این درختان در تایلند و استرالیا کاشته میشود.

کاغذ A4 دابل آ یکی از کاغذهای با درجه کیفی بالا در بازار است که برای استفاده در همه‌ی فضاهای آموزشی، اداری و فرهنگی و .... کاربرد دارد. این کاغذ با وجود بسته 2500 برگی تا مدت زیادی ما را از خرید کاغذ بی نیاز خواهد کرد. ابعاد این کاغذ مطابق سازمان جهانی استاندارد(ISO) A4 است. کاغذ A4 دابل آ کد 005 در یک بسته بزرگ که شامل 5 بسته 500 عددی است به بازار عرضه شده و مجموعا 2500 عدد کاغذ درون بسته بندی آن وجود دارد. با توجه به حجم بالای این کاغذ، ممکن است مدت طولانی تا اتمام آن زمان ببرد و برای مدارس و موسسات فرهنگی برای چاپ جزوات آموزشی بسیار مناسب است. برش این کاغذ به صورتی دقیق بوده و همین باعث شده تا پرینتر در زمان چاپ به خوبی لبه‌های کاغذ را تشخیص دهد.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

روان نویس یونی بال مدل چشمی جزء محصولات پر فروش و محبوب در عرصه لوازم التحریر بوده که همواره نیاز مخاطبانی که عادت به تند نوشتن دارند را به راحتی برآورده می نماید.

این محصول ساخت کشور ژاپن بوده و بیش از 15 سال در سراسر جهان مورد پسند واقع شده است.

سیستم جریان جوهر یونی نوشتاری مداوم و یکنواخت را تا آخرین قطره جوهر تضمین می کند و دارای رنگ های شاد و متنوع می باشد.

نوک ساچمه ای این روان نویس از استیل ضد زنگ ساخته شده که حتی با وارد شدن فشار کم همچنان روان می نویسد.

یک نکته قابل توجه در این روان نویس طراحی درب می باشد که با توجه به این مسئله که در عرصه لوازم التحریر کودکان یکی از مخاطبین اصلی به شمار می آیند ، طراحان توجه خاصی به خرده شدن ناآگاهانه درب روان نویس توسط کودکان کرده و سوراخی در روی درب این روان نویس تعبیه نموده که هیچ آسیبی به فرزند شما نرسد که در زمان بستن درب، سوراخ به وسیله نوک روان نویس پوشانده شده تا از خشک شدن آن جلو گیری به عمل آید.

روان نویس یونی بال چشمی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت یونی بال می باشد که در بین علاقه مندان به نوشتن با روان نویس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

 

روان نویس یا خودکار

نوشتن در گذشته یکی از کارهای مهم روزمره برخی از افراد محسوب می شده است ولی امروزه کمی متفاوت است زیرا کاغذ و قلم جای خود را به سیستم های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی داده اند اما هنوز افرادی هستند که همچنان به نوشتن علاقه دارند و در مکاتبات روزمره خود از ارسال نامه استفاده می کنند.

مثلاً مدیرانی که زیاد چک می نویسند یا اسناد و مدارک مهمی را امضا می کنند حتماً به یک روان نویس خوب و ضد جعل نیاز دارند که با گذشت زمان رنگ خود را از دست ندهد، بعد از نوشتن به سرعت جوهر آن خشک شود و در مجاورت آب و رطوبت هم پاک نشود.

این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین و تنهاترین تولید کننده خودکار با برند ایرانی است. با عرضه خودکار کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برندهای معروف تبدیل شده است.

تولید کننده خودکار کیان در گفتگو با شبکه ایران گفت: از سال ۱۳۹۲ تولید محصولات ایرانی را شروع کردیم. و در حال حاضر ۱۰ میلیون خودکار و یک ونیم میلیون ماژیک تولید داریم.

وی افزود: برای تولید خودکار کیان از بهترین نمونه های داخل بازار الگوبرداری کرده ایم و تولید محصول با کیفیت را در دستور کار قرار داریم. و با توجه به استقبال کشورهای دیگر از این خودکار به کشورهایی مثل ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، قطر ، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشته ایم.

تولید کننده شرکت قلم خودکار صفا تصریح کرد: با توجه به حضور برندهای خارجی زیادی که در امارات هست. ولی از برند کیان استقبال خوبی شده است و سفارشات زیادی از این کشور دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: تمام تولید کننده ها به دلیل افزایش نرخ ارز و واردات مواد اولیه دچار مشکلات بسیار زیادی هستند که ما از این قائده مستثنی نیستیم.

 

کیفیت خودکار کیان

خودکار کیان با نوشتار نسبتاً نازک ، مقاومت در برابر ضربه خوش دست و روان بودن قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث شده. در اکثر ادارات و مکانهایی که نیاز به استفاده زیاد از خودکار باشد، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خودکارهای کیان به صورت یکی و همچنین بسته بندی (از بسته های ۲ عددی گرفته تا۵۰ عددی) عرضه می شوند. و ما به شما بسته های ۵۰ عددی را که مقرون به صرفه تر هستند را پیشنهاد می کنیم.

چرا خودکار کیان بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال می‌توان سه جواب مطرح کرد:

 

1- کیفیت:

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در خرید خودکار به آن توجه کنید، بی‌خطر بودن آن برای سلامتی است. باید به این مسئله فکر کنید که خودکاری که از یک کشور خارجی وارد می‌شود، آیا جوهر آن از مواد مضر برای سلامتی انسان تأمین شده و حتی ماده‌های سمی در آن وجود دارد یا خیر؟ این مسئله زمانی مهم‌تر می‌شود که براثر دم و بازدم تنفس هر انسان، ممکن است جوهری که با آن در حال نوشتن هستید، وارد دستگاه تنفسی شما شود و در آینده سلامتی‌تان را به خطر بیندازد.

بعلاوه اینکه خود جنس خودکار کیان و بدنه آن هم مسئله مهمی است که آیا مواد به‌کاررفته در آن از جنس مرغوب تولید شده یا بازیافت زباله‌های بیمارستانی و صنعتی است؟ در نظر گرفتن این دو مورد بخصوص برای خانواده‌هایی که به‌دنبال خرید لوازم‌التحریر برای کودکانشان هستند مسئله‌ای مهم و حیاتی است.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

برخلاف محصولات فرعی کپی مکس (COPIMAX) که به آنها اشاره شد ، این محصول به دلیل مرغوبیت بسیار خوبی که دارند در ایران بسیار محبوب و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و جز کاغذهای پرمصرف در ایران محصوب می شوند.

 

به دلیل قیمت پایین این کاغذ A4 کپی مکس و جنس بسیار عالی که دارند در بازار کاغذ ایران از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است و بسیاری از سازمان و نهادهای بزرگ و کوچک چندین سال است که از این نوع برند برای مصارف چاپی و کاغذی خود استفاده می کنند.

 

برخی مزیت های کاغذ کپی مکس (COPIMAX)

 

این نوع کاغذ بیشتر برای پرینترهای لیزری و در حجم بالا طراحی شده است.

کنتراس رنگی تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار بالایی بر روی این کاغذها به چاپ می رسند.

از سفیدی بسیار بالای و فوق العاده ای برخوردار است و برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب می باشد.

سرعت چاپ و کپی بسیار بالا هم در پرینترهای لیزری و هم جوهر افشان و نیز به دلیل ضخامت و کیفیت بسیار بالای آن قابلیت چاپ دو طرف بر روی هر برگ از کاغذ وجود دارد.

خرید کاغذ a4 کپی مکس ۸۰ گرمی کارتن ۵ بسته ای

پس از استقبال بی نظیر از کاغذ های a4 کپی مکس, کارشناسان ماچو پیچو برای راحتی شما خریدارن عزیز این بار کاغذ a4 کپی مکس را در یک باکس ۵ بسته ای به شما عرضه می کنند. خرید کاغذ a4 کپی مکس را با ضمانت اصالت کالا در ماچو پیچو انجام دهیم و کارتن ۵ بسته ای کاغذ a4 را خیلی راحت و بدون پرداخت هزینه ای زیاد درب منزل تحویل بگیرید.

 

چرا خرید کاغذ a4 کپی مکس کارتن ۵ بسته ای به صرفه و اقتصادی است؟

اگر شما در ارگان و سازمان خاصی مشغول به کار هستید و یا مصرف کاغذ a4 شما بالا است, به جای اینکه بخواهید کاغذ a4 کپی مکس را به صورت بسته ای خریداری کنید و هزینه ی بیشتری پرداخت کنید, تنها کافیست کارتن ۵ بسته ای کاغذ a4 کپی مکس ۸۰ گرمی را با هزینه کم تری خریداری کنید.

کاغذ های a4 کپی مکس رنگ سفیدی را دارد و هنگام پرینت گرفتن رنگ واقعی را به شما تحویل می دهد. کاغذ های تقلبی موجود در بازار پس از پرینت گرفتن رنگ سفید خود را از دست می دهند و به سمت رنگ زرد میروند در نتیجه این تغییر رنگ , کیفیت پرینت شما را کاهش می دهد.

داخل هر بسته کاغذ a4 کپی مکس ۵۰۰ تا کاغذ وجود دارد و کارتن ۵ بسته ای هم موجود است.

ویژگی های کاغذ a4 کپی مکس

تمامی کاغذ های a4 کپی مکس ۸۰ گرمی هستند که بسیار کاغذ مناسبی برای پرینت گرفتن به شمار می آید و هیچ گونه آسیبی به پرینتر شما نمی رسانند.

بسته بندی کاغذ کپی مکس ضد آب و ضد گرد و غبار است و اگر بسته ی کاغذ را در محیط بیرون قرار دهید هیچ گونه آسیبی به کاغذ نمی رساند.

کـاغذ تحریر

کاغذ، محصولی است که از الیاف گیاهی شکل می گیرد و مرغوبیت آن به شدت به مواد اولیه و چگونگی عمل آوری آن بستگی دارد.

از نظر کیفیت، بهترین کاغذها، از الیاف کتان و پنبه بدست می آیند ،کاغذ ساخته شده از چوب کاج در جایگاه دوم وکاغذ نیشکر پس از آن قرار می گیرد. کاغذهای مرغوب تر دارای مواد سلولزی بیشتری هستند و سفیدترند.کاغذ های نا مرغوب مواد چربی بیشتری دارند و زردترند.

 

کاغذ کپی مکس (Copimax)

کاغذ کپی مکس ؛در پرینترهای لیزری و جوهرافشان هم عملکرد خوبی دارد جزو معتبرترین برندهای کاغذ تحریر است.

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در ادارات، کارخانجات،موسسات،سازمان ها ،شرکت ها مدارس و حتی منازل است.

داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی، پرینت، فکس و … جزو مواردی است که موردتوجه اکثریت قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذ (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ ۸۰ و در سایزهای A4, A5  به بازار عرضه می‌شود.

 

از کاغذ کپی مکس برای انجام کارهای اداری و نوشتاری میتوان استفاده کرد و البته  در پرینترهای لیزری و جوهرافشان هم عملکرد خوبی داردو مطالب به بهترین شکل ممکن روی آن چاپ خواهند شد.

این کاغذ از الیاف سلولزی ساخته شده که به صورت برگه های سفید کاغذی درآمده است و سپس به وسیله برش لیزری در سایز A4 و وزن ۸۰ گرم واقعی تولید می گردد



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

«کپی مکس» (Copimax) جزو معروفترین برندهای کاغذ تحریر است. کاغذ کپی مکس قبلا از کشور پرتقال وارد کشور ایران میشد ولی در گذر زمان تجار کاغذ کپی مکس فقط رول کاغذ کپی مکس را به ایران آوردند و برش و بسته بندی را در ایران انجام دادند و نا گفته نماند دوباره در گذر زمان امکان واردات رول کاغذ کپی مکس از کشور پرتقال میسر نشد و تجار از رول کاغذهای کشور مختلف مثل هند و اندونزدی وارد کردند در حال حاضر کاغذ کپی مکس در چند شهر ایران تولید میشود ( برش و بسته بندی ) مثل کاغذ کپی مکس تبریز - کپی مکس اصفهان - کپی مکس زنجان - کپی مکس تهران -کپی مکس شیراز - کپی مکس قزوین .

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در اداره‌جات ، مدارس و حتی منازل است . داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی ، پرینت ، فکس و ... جزو مواردی است که مورد توجه اکثریت افراد قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذهای «کپی مکس» (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها در بازار باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ 80 و در سایزهای A4, A5 و A3 به بازار عرضه می‌شود.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی شناخته شده ترین نوع کاغذ در بازار لوازم التحریر ایران می باشد. و سال ها است که یکه تاز، در میان برندهای مختلف و مطرح خودنمایی می کند. البته در زمان خرید کاغذ A4 کپی مکس (Copimax) باید به این موضوع توجه داشته باشید. به دلیل تولید این محصول در کارخانه های مختلف دارای تنوع بالا در نوع بسته بندی می باشند. که به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در حین برش و بسته بندی ممکن است باعث آسیب رسیدن به قطعات مختلف دستگاه کپی یا پرینتر شما شود. این محصول معمولاً به صورت رول های بزرگ از کشورهایی مانند پرتغال، چین، برزیل و اندونزی وارد کشور می شود. و تولید کنندگان کوچک و بزرگ در سراسر ایران بعد از برش با بسته بندی های مختلف محصول نهایی را وارد بازار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()