نوشته شده توسط : ناوک

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. در این مواقع، به طور معمول اعضای یک خانواده دست به دست هم می دهند و وسایل را برای آغاز سفر آماده می کنند. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متععد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود.

یکی از خدمات شرکتهای معتبر اتوبار تهران، ارسال اسباب و اثاثیه مشتریان به شهرهای دیگر است. شریف بار نیز از این امر مستثنی نیست و با داشتن توانایی و پتانسیل های بالا در کلیه خدمات اسباب کشی و حمل بار توانسته در این راستا نیز با موفقیت گام بردارد. ما حمل و ارسال اثاثیه بسته بندی شده شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم و حجم بار شما هر چقدر هم که زیاد باشد، باز هم براحتی توسط همکاران ما به مقصد ارسال می گردد. اتوبار شرق شریف بار  نیز در این بخش از پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

خدمات  اتوبار شرق تهران و اتوبار تهرانپارس و سایر مناطق بخشی از خدمات اسباب کشی منزل است که در شریف بار انجام می شود.  کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.



:: برچسب‌ها: اتوبار تهرانپارس , اتوبار شرق تهران , اتوبار شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.



:: برچسب‌ها: اتوبار غرب تهران , اتوبار غرب , اتوبار مرکز تهران , اتوبار سعادت آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در این مناطق سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار نیاوران شریف بار تماس بگیرید.

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد.اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار پاسداران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ 

 



:: برچسب‌ها: اتوبار شمال تهران , اتوبار نیاوران , اتوبار پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

درزمانی که تصمیم به جابه جایی به منزل جدید را دارید باید قبل از هر چیزی به بهترین سرویس حمل اثاثیه منزل  که خوب و مطمئن باشد فکر کنید .برای اینکه اسباب کشی آسان تر و بی دردسر تر داشته باشید موسسه حمل بار بهار با ارائه بهترین خدمات  در زمینه باربری مطمئن و همچنین فعالیت در باربری شمیرانات – باربری پاسداران – باربری تهرانپارس – باربری نارمک در خدمت شما عزیزان می باشد. با چند نکته ی بسیار کاربردی و ویژه  با ما همراه باشید .

تمرکز کنید :  اولین کاری که باید انجام دهید اینه که قبل از اینکه بسته بندی وسایل را شروع کنید . اول اسباب و اثاثیه خود را در 4 گروه مختلف دسته بندی کنید .  دسته بندی گروه ها را اینگونه بیان میکنیم که نگه داشتنی ها در یک دسته / دور ریختنی ها در یک دسته / فروختنی ها هم در یک دسته بندی جدا و گروهی که برای قسمت انباری هست م در دسته بندی جدا قرار دهید

فراموش کنید : 

باید خوب به این نکته توجه کنیم که بسیاری از وسایل ما در خانه جدید خیلی به کار ما نمی آیند و شما صرفا آن ها را برای اینکه از آن وسایل خاطه دارید آن ا رار دور نمی اندازید . اما اگر به این مسئله بیشتر فکر کنید که شما وارد یک فصل جدیدی میشوید و با فضای جدید باید اتفاق های زیبای جدید را بسازید . در واقع این یک تصمیم شخصی است وزمانی که خاطرات قدیمی را رها کنید خاطره های جدید و قشنگی را رقم خواهید زد

کمی خرید کنید :

در اسباب کشی  و جابه جایی اشتباه اولی که هر فردی ممکن است مرتکب شود این است که لوازم های ضروری را در همان اول کار تهیه نمیکند و بعد که مشغول و درگیر بسته بندی لوازم است به مشکل میخورد . از جمله لوازمی که باید در ابتدا تهیه کنیم . لوازمی از قبیل :  روزنامه / ماژیک / نایلون حباب دار/ کیسه زباله / چسب پهن 5 یا 7 سانتی / و تعدادی جعبه با اندازه های مختلف البته اندازه ی کارتن ها و جعبه ها بستگی به میزان و حجم لوازم ما دارد. و همچنین درصورتی که اندازه جعبه ها کارتن ها با هم برابر باشند در زمان جابجایی بسیار راحت  خواهد بود .

 باربری نارمک



:: برچسب‌ها: باربری نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

طرز پوشش و لباس افراد جامعه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با فرهنگ آن جامعه دارد و از آنجا که طراحان لباس وظیفه طراحی یک لباس را به عهده دارند می توان گفت طراحان لباس بر فرهنگ یک جامعه تاثیرگذارند و باید طراحانی تربیت کرد که این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهند. پس برای داشتن یک جامعه با فرهنگ و سالم و به دور از ترویج فرهنگ بیگانه، دوره طراحی لباس و آموزش طراحی لباس از اولویت های یک جامعه باید باشند.

یکی از پرطرفدارترین صنعت ها و رشته های هنری ، رشته طراحی لباس می باشد. طراحی لباس در زمینه های گوناگون از جمله لباس کودک، لباس زنانه، لباس مردانه و لباس های مخصوص مراسم سنتی و جشن های خاص کاربرد دارد و مورد توجه می باشد. اولین عامل مهم در به وجود آمدن یک لباس، طراح آن است. از این رو طراح لباس باید مهارت بالایی در طراحی و ایده پردازی داشته باشد و بتواند به خوبی ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و به تمام اصول و فرهنگ جامعه نیز توجه داشته باشد. زمینه ای که طراح در آن به ایده پردازی و اجرا می پردازد نیز از عوامل مهم است. مثلا طراحی لباس عروس، کاملا با طراحی لباس ورزشی متفاوت است. پس یک طراح با درنظر گرفتن زمینه های مختلف و تفاوت هایشان باید اقدام به طراحی کند. کار طراحی لباس تا زمانی که طرح به مرحله دوخت و تولید برسد ادامه دارد و طراح در تمام این مراحل با تولید کننده همراه است.

اگر یک طراح لباس بخواهد لباسی را برای عرضه در بازار طراحی کند باید به نکاتی توجه کند. از جمله نکاتی که توجه به آن بسیار ضروری می باشد، فرهنگ غالب بر جامعه و نوع پوشش می باشد. همچنین تفاوت در زمینه های مختلف و سن افرادی که لباس برای آنها طراحی می شود نیز بسیار مهم است. برای مثال طراحی لباس کودک بسیار متفاوت از طراحی لباس زنانه و مردانه می باشد. طراح با در نظر گرفتن این نکات، ابتدا باید ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و ابعاد صحیح را محاسبه کند و سپس روی پارچه منتقل کرده و روی مانکن اجرا کرده و ایرادهای آن را برطرف کند.

مدرسه مد و لباس مهسا زارع با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس در خدمت هنرجویان و علاقمندان به صنعت مد و لباس بوده و آنها را قدم به قدم تا ورود به بازار کار همراهی می کند. برای اطلاع از دوره های آموزشی به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع رجوع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()