نوشته شده توسط : ناوک

بنا بر علتهای زیادی طبق قوانین فریت بار به استرالیا، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار از پیش تعریف شده ای بار همراه در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می باید که در پای کانتر پرواز مبلغ هنگفتی را بابت جریمه پرداخت نماید. با این توصیف اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم کشور استرالیا هستند تبدیل شده است.

توصیه ما بمنظور کاهش هزینه های سفر، فریت بار به استرالیا می باشد. سرویس فریت بار به آمریکا شامل پیک آپ بار شما در شهر، بسته بندی در صورت نیاز، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه گمرکی میباشد که شما مسافر محترم بعنوان فرستنده مجاز به انتخاب نوع سرویس مورد نیاز خود نیز میباشد. کافیست با برقراری یک تماس کارکنان باتجربه ما در محل شما حضور بهم رسانده و محموله شما را برای فریت بار به آمریکا مهیا میکنند.
بسته بندی، حمل زمینی تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به کانادا را از ابتدا تا به انتها به ما بسپارید. بدین صورت شما به بهترین نحو پول خود را ذخیره کرده اید و خیالتان از جهت کالایی که به کانادا ارسال میکنید آسوده خواهد بود. لازم است بدانید که هزینه فریت بار به کانادا حدود ۳۰ درصد جریمه اضافه بار است و بار شما حداکثر ۳ تا ۴ روز دیگر در مقصد ( کشور کانادا ) به شما تحویل داده خواهد شد. در این پروسه لزومی به حضور شما در فرودگاه نخواهد بود و ما از سمت شما کلیه امور مربوط به فریت بار به کانادا را عهده دار خواهیم شد.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: فریت بار به استرالیا،تعرفه های فریت بار، انواع فریت بار ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

البته لازم به ذکر است که در امر فریت بار به امریکا بسته بندی کالا از مهمترین اصول کار میباشد.کالای ارسالی شما جهت فریت بار به امریکا نیازمند بسته بندی حرفه ای و اصولی میباشد. در صورت تمایل بسته بندی بار شما توسط کارکنان مجرب ما با بهترین مواد جهت فریت بار به امریکا انجام خواهد گرفت تا خیالتان از بابت سلامت بارتان نیز آسوده گردد.


اگر که شما مسافر امریکا هستید، پس برای فریت بار به امریکا نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. ولی اگر هدف شما از فزیت بار به امریکا ارسال سوغات و یا هدیه برای آشنایانتان میباشد، دیگر نیازی به ارائه بلیط و پاسپورت جهت فریت بار به امریکا نیست. در کشورهای دیگر مانند فریت بار به استرالیا نیز این موارد وجود دارد.


اما اگر شما تاجر هستید و بار شما حالت تجاری بخود گرفته باشد، به منظور فریت بار به امریکا شما نیاز به کارت بازرگانی خواهید داشت.
در صورتی که کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمیباشد، شرکت قادر است از کارت بازرگانی همکاران جهت فریت بار به امریکا استفاده کند. پس حتما این نکته را با ما در میان بگذارید.


زمانی که بار شما به شهر مقصد در امریکا رسید ۴۸ ساعت در انبار نگهداری میشود و پس از آن شما میبایست هزینه انبارداری پرداخت کنید.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: فریت بار به آمریکا،حمل بار هوایی،خدمات بار هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

میزان دستمزد کارمندان و یا کارگران در باربری صادقیه و دیگر باربری ها نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت باربری می باشد. چرا که مقدار زمانی که کارگران صرف بسته بندی و یا حمل اثاث می کنند. و یا تعداد اسباب ها در قیمت اسباب کشی موثر هستند. البته که باربری صادقیه ملاحظاتی را در این زمینه در نظر گرفته است.


در این بخش به طور میانگین تعداد کارگر مورد نیاز برای هر ماشین بیان شده است.
• وانت بار حداقل ۲ الی ۳ کارگر
• کامیونت (خاور-ایسوزو -بادسان-هیوندا ) ( ۳ الی ۵ کارگر)
• کامیون ۶ چرخ (کامیون ۱۰ تن ) (بنز تک – آکسور – آکتروس …. ) حداقل 5 نفر
• کامیون ۱۰ چرخ ۱۵ تن (جفت) حداقل ۵ نفر
• تریلی ۱۸ چرخ با طول ۱۲ متر (حداقل ۶نفر
• تریلی ۱۸ چرخ با طول ۱۳٫۶۰ (حداقل ۶ نفر)


به ازای هر ساعت که به ساعت استاندارد فرآیند باربری اضافه شود. هزینه باربری سعادت آباد نیز بالا تر می رود.از عواملی که باعث افزایش ساعت باربری می شود می تواند ترافیک باشد که دراین صورت شما باید ساعت هایی از روز را برای باربری انتخاب کنید، که خلوت تر است و یا تعداد بسته های شما مسافت طولانی بین مبدا و مقصد باربری و .. هستند.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: باربری صادقیه،باربری های غرب،تعرفه های باربری ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

تعرفه باربری گیشا به عواملی همچون هزینه کارتن اسباب کشی ، زمان صرف شده برای باربری و بسته بندی، وزن بسته های شما و هزینه کارگران و مدل و نوع خودروی باربری و میزان مسافتی که باید بسته ها حمل بشوند.


برای مثال هزینه باربری بین شهری و یا شهرستان ها با هزینه حمل بار باربری گیشا درخود تهران متفاوت است. از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعرفه ها می توان به جزئیات باربری آسانسور داشتن و یا نداشتن خانه و تعداد طبقات و …اشاره نمود.


کرایه ساعتی ماشین ها نیز در محاسبه هزینه باربری غرب تهران تاثیر دارد و با یک دیگر متفاوت اند.


o کرایه ۳ ساعت اولیه ماشین حمل بار
o کرایه هر ساعت اضافه ماشین باربری
o هزینه ۳ ساعت اولیه هر نفر کارگر اسباب کشی
o هزینه هر ساعت اضافه برای کارگر حمل اثاثیه



وزن وسایل که در باربری وجود دارد، تاثیر به سزایی در هزینه دارد برای مثال گاو صندوق های سنگین که خود نیاز به افراد با تجربه دارد، حمل پیانو، وسایل سنگین دیگر مانند کمد های بزرگ، یخچال ساید بای ساید و تردمیل و میز و اجاق گاز اشاره کرد. که هر یک از این موارد باید با دقت بالایی حمل شوند.


کارتن های باربری بسته به نوع و تعداد و ابعاد آن متفاوت است. مثلا برای بسته بندی اثاثیه بزرگ تر و سنگین تر جنس کارتن ها باید ضخیم تر باشد و ابعاد آن نیز بزرگ تر باشد.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: باربری گیشا،باربری های ارزان، تعرفه های باربری ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

در پروسه اسباب کشی امیدواریم که با بهره مندی از نکات مهم، اثاث کشی خوبی داشته باشید و بتوانید تا حدودی نرخ حمل بار را برای حمل بار های منزل خود حدس بزنید. امید است که بتوانید اسباب کشی خوب و استانداردی داشته باشید.البته باربری پونک شرایط خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد.


در تهران و شهرستان ها هزینه باربری را، خیلی از موارد افزایش می دهند. برای مثال تعرفه های باربری بین شهری با باربری با مسافت های کمتر متفاوت است و یا قیمت باربری با کامیون و یا نیسان وانت و … از عوامل موثر دیگر در مقدارهزینه می باشد. باربری دریایی، هوایی، زمینی باعث تغییر تعرفه خدمات باربری می شود. در مورد حمل بار در باربری پونک باید گفت که اثاثیه منزل سنگین، باعث اضافه شدن به هزینه می شود.


هزینه باربری شهرستان ها به علت مسافت بیشتر و استفاده از ماشین های سنگین بیش تر از سایر حمل ها است. در همه موارد شما می توانید با کمک مشاوران و خدمتگزاران ایزی پک اسباب کشی و راحت و بی دردسری را تجربه کنید.


قیمت باربری ستارخان

به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر چه ما با استفاده از روش هایی حمل بار را آسان تر کرده ایم. اما در کل کار دشواری است که نیازمند وقت و دقت و زمان زیادی است، چرا که همان طور که گفته شد هر نوع محموله شما در دست ما امانت است و باید سالم و صحیح به مقصد گفته شده برسد.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: باربری پونک،ارزان ترین باربری،باربری در غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

باربری سعادت آباد توصیه می کند که جعبه هایی خریداری کنید که علاوه بر اینکه از مقاومت خوبی برخوردار باشند بتوانند تمامی وسایلی که یک دست هستند را در خود جای دهند تا شما وقتی خواستید آن ها را از جعبه ها در بیاورید راحت تر باشید و برای چیدمان آن ها در مکانی که برایشان در نظر گرفته اید مشکلی نداشته باشید.

برای این که خیال شما راحت باشد، ما و همکاران ما در باربری سعادت آباد همیشه در این زمینه از عباراتی همچون حمل بار بی دردسر، تخفیف در نرخ حمل بار، کرایه حمل بار مقطوع، حمل بار آسان سریع و… از این قبیل جملات را برای سایت های خود استفاده می کنیم.


باید بگوییم که واقعا دروغ نمی گوییم. شما می توانید با انتخاب یک تیم مطمئن صفر تا 100 این مار را تضمین کنید و با خیال راحا اقدام به اسباب کشی کنید و بدون هیچ استرسی این کار را به پایان برسانید و در انتها به تمامی دغدغه های خود لبخند بزنید و از صحولت کار تعجب کنید.


یک تیم حمل بار بی دردسر مانند باربری صادقیه علاوه بر اینکه کار خود را به درستی انجام میدهد، به شما احساس آرامش می دهد و باعث می شود تا با خیال راحت وسایل و اسباب منزل را به آن ها بسپارید و فقط نظاره گر اثاث کشی منزل خود باشید. تیم ما به شما این نوید را می دهد که شما حتی نباید نگران نرخ حمل بار و کرایه حمل بار نیز باشید. این کار تماما اختصاصی می باشد و طوری انجام می شود که علاوه بر این که مورد رضایت شما باشد، بسیار اقتصادی و به صرفه نیز باشد.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: باربری سعادت آباد،نرخ باربری،باربری های تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()