نوشته شده توسط : ناوک

حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود. اتوبار نارمک در منطقه شرق از جمله مناطق تحت پوشش فدک بار می باشد که کلیه خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. ​جوانان این دوره تجربه کافی رو ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که   اتوبار نارمک   که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید.

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ از جمله خدمات  اتوبار نارمک بسته بندی حرفه ای وسایل شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

مهمترین قسمت اسباب کشی بسته بندی لوازم و طرز صحیح چیدمان آن است . در هنگام بسته بندی شما به ندرت بتوانید یک جعبه که مناسب محصول شما هست را پیدا و از آن استفاده کنید. ما به نکته های اشاره میکنیم که شاید بتواند به شما کمک کند . برای محافظت از جعبه در بسته بندی تکنیک هایی وجود دارد که به سالم حمل شدن جعبه کمک میکند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاد باشد که در هنگام بسته بندی لوازم جعبه شما بسیار بزرگ تر از وسایل های شما است بنابراین اگر شی شکستنی در داخل آن ها قرار است حمل شود شما باید حتما فضای خالی آن را با لایه ضخیم نایلون های حباب دار بپوشانید . تا در هنگام حرکت و جابجایی، دچار شکستگی و جابجایی نشود. یا مثلا اگر هنوز کارتن شما جای خالی دارد و کناره های آن خالی است میتوانید از روزنامه یا کاغذ های مچاله شده یا پارچه ، قسمت های خالی آن را پر کنید.

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از وسایل و لوازم مناسب برای بسته بندی است . زیرا انتخاب مواد مناسب واستاندارد میتواند بسته شما با امنیت بیشتر و همچنین آسان تر حمل شود.حتما بعد از بسته بندی اطمینان پیدا کنید تا وزن جعبه با وزن وسایل داخل آن متناسب باشد و جعبه دارای ضخامت مناسبی نیز برای محافظت بیشتر شما باشد. زیرا اگر جعبه بیش از اندازه پر شده باشد ممکن است نتواند وزن وسایل را تحمل کند و دچار پارگی شود . پس برای امنیت بار خود حتما این نکات را به کار ببرید . راستی فراموش نکنید که روی جعبه ها رو با برچسب علامت گذاری کنید.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله باربری تهرانپارس و باربری نارمک – باربری پاسداران و باربری شمیرانات آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت باربری بهار موجود است تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

. هر ساله با فرارسیدن نوروز تب و تاب خانم‌ها برای خرید ظروف جدید خانه بیشتر می‌شود. یکی از چیزهایی که جزو اولویت‌ها در خرید نوروز است خرید سرویس پذیرایی کریستال می‌باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است.استفاده از طراحی جدید و شیک در ظروف کریستالی برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. ظروف‌های پذیرایی کریستالی در انواع مختلفی تولید می شوند که برخی به صورت ساده بوده و کاملاً کریستال هستند. اما در برخی دیگر با رنگ‌های متنوع، طراحی سه بعدی و سرویس پذیرایی کریستال خورشیدی و دودی مواجه هستیم. یکی از زیباترین و مقاوم ترین نمونه های بلور و کریستال، با نام بوهمیا چک مربوط به کشور چک است. 

برای آگاهی از قیمت کریستال چک ، قیمت ظروف کریستال طلاکوب، و دیگر ظروف چک و یا حتی بلوریجات ساخت کشور ایران و دیگر کشور ها می توانید به سایت های فروش و اراثه دهندگان این محصولات مراجعه نمایید و با مقایسه قیمت های موجود، مورد مناسب خود را انتخاب و خرید نمایید. بهتر است قبل از خرید نسبت به بلورهای چک آشنایی داشته باشید تا منجر به کلاه برداری از شما نگردد. بعلاوه از فروشگاه های معتبر در این زمینه که دارای نماد الکترونیکی می باشند، خرید نمایید.راه دیگری نیز برای خرید و آشنایی دیگر اینگونه محصولات وجود دارد،شما می توانید به صورت حضوری در سطح شهر خودت به دنبال نمایندگی های این محصول گران ولی پر فروش باشید،خرید از لحاظ حضوری شاید به آن صورت مقرون به صرفه نباشد ولی حتما با خیال راحت خرید خود را نهایی می کنید و از نزدیک به کیفیت محصول خریداری شده نظارت دارید و بهترین خرید را انجام می دهید.

فروشنده انواع مدل سرویس بلور و  سرویس کریستال خارجی تولید شده در کشور چک، بر این باور است که بلور و سرویس کریستال چک:

  • قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند
  • تحمل حرارت بسیار زیاد را دارند
  • در برابر حرارت بالا تغییر شکل نمی دهند
  • امکان استفاده از آن ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد
  • در برابر مواد شوینده مقاوم تر هستند
  • ابدا لک و خش دار نمی شوند
  • شفافیت بهتر و بالاتری را نسبت به مدل های مشابه دارند


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 

سرویس کریستال جدید با قیمت مناسب را می توان از مراکز پخش عمده ظروف تهیه کرد. لوازم کریستالی را بیشتر برای دکوراسیون و پذیرایی استفاده می کنند.

سرویس پذیرایی کریستال با قیمت مناسب یکی از کالاهای پر فروش این حوزه می باشد.لازم به ذکر است که کریستال نسبت به اجناس مشابه از ظرافت خاصی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر برای مصارف تزئینی به کار می رود. ارقام مختلف این ظروف را می توان در بوفه منزل یا رستوران قرار داد.

مردم تمایل دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.این وسایل را از جنبه های گوناگون می توان طبقه بندی نمود. به عنوان مثال رایج ترین ظرف های مخصوص دکور و پذیرایی از لحاظ جنس در یکی از گروه های زیر قرار می گیرند:

  • چینی
  • بلور
  • کریستال
  • سرامیک
  • ملامین
  • وسایل چوبی
  • لوازم مسی و برنجی

سرویس کامل کریستال ناخمن مجموعه از ظروف کریستالی اصل و درجه یک است. در مراحل طراحی و تولید این سرویس تمام نیاز های کاربران مد نظر قرار داده شده است تا کامل ترین مجموعه جهت رقم پذیرایی های باشکوه در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. بنابراین اگر دوست دارید ظروفی کاملا یکپارچه و هماهنگ داشته باشید و آن ها را در مجالس و مهمانی های گوناگون به کار ببرید، ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. لازم به ذکر است که در فرایند تولید محصولات این برند از دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می شود تا در پایان کریستال های درجه یک در اختیار مشتریان قرار گیرد و رضایت آن ها را جلب نماید. با توجه به تعداد ظروفی که در این سرویس وجود دارد، مطمئنا شست و شوی آن ها کار آسانی نخواهد بود. خوشبختانه در چنین موقعیت هایی شما می توانید از ماشین ظرفشویی کمک بگیرید و ضمن شست و شوی آسان ظروف موجود در این سرویس، به مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی کنید. کریستال های موجود در این سرویس و طرح ظریف اوریون تراشیده شده روی آن ها در صورت استفاده از تنظیمات صحیح می توانند فشار آب داخل ماشین ظرفشویی را تحمل کنند و در طول زمان ظاهر جذاب خود را از دستی ندهند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()