نوشته شده توسط : ناوک

ما همواره برای بهبود روابط در حال تلاش بوده ایم و همواره با این چالش دست به گریبان بوده و هستیم. حال چه این روابط خانوادگی باشد یا تحکیم دوستی و یا روابط دیگر در جامعه ، در کل هدف بهبود این روابط است. در هر صورت در هر برهه ای از مان که باشیم داشتن اطلاعاتی در مورد راهکارهای بهبود روابط می تواند به داشتن یه زندگی سالم تر و شادتر به ما کمک کند. برای کسب این اطلاعات بهترین مرجع برای همه ما کتاب است. کتاب های روانشناسی به جنبه های مختلف بهبود روابط بین انسان ها و در ابعاد مختلف پرداخته اند و در این زمینه نیز کتاب الکترونیکی روانشناسی زیادی گرد آمده است که برای شاغلین و افراد پرمشغله گزینه مناسبی هستند. همچنین خرید آنلاین کتاب روانشناسی نیز بسیاری از مشکلات افراد برای تهیه کتاب را حل کرده است و دیگر بهانه ای در باب تهیه کتاب وجود ندارد.

توجه به نیازهای عاطفی اعضای خانواده و به خصوص کودکان از مهم ترین رکن های روان شناختی اجتماعی و اولین قدم در روانشناسی ارتباط با کودک است. چگونه با کودک خود صمیمی باشیم؟ چگونه به نیازهایش پاسخ دهیم؟ و هزاران سوال والدین در باب چگونگی رفتار با کودک در علم روانشناسی پاسخ داده شده است که والدین می توانند به راختی با خرید آنلاین کتاب روانشناسی کودک به نیازهای و سوال های خود پاسخ دهند.

امروزه افراد با دسترسی آسان به نسخه های الکترونیکی کتاب ها برای خود فرصت مطالعه بیشتری را فراهم می کنند و حتی وقت و زحمت مراجعه حضوری به کتاب فروشی ها را به فرصت مطالعه تبدیل کرده اند و با خرید آنلاین کتاب های الکترونیکی روانشناسی کار خود را آسان کرده اند.

ویکتور هوگو می گوید :

خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد:

یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.

با مطالعه کتاب های مفید روانشناسی برای داشتن جامعه ای سالم تر و زندگی شادتر تلاش کنیم.



:: برچسب‌ها: خرید آنلاین کتاب روانشناسی , کتاب الکترونیکی روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. در این مواقع، به طور معمول اعضای یک خانواده دست به دست هم می دهند و وسایل را برای آغاز سفر آماده می کنند. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متععد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود.

یکی از خدمات شرکتهای معتبر اتوبار تهران، ارسال اسباب و اثاثیه مشتریان به شهرهای دیگر است. شریف بار نیز از این امر مستثنی نیست و با داشتن توانایی و پتانسیل های بالا در کلیه خدمات اسباب کشی و حمل بار توانسته در این راستا نیز با موفقیت گام بردارد. ما حمل و ارسال اثاثیه بسته بندی شده شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم و حجم بار شما هر چقدر هم که زیاد باشد، باز هم براحتی توسط همکاران ما به مقصد ارسال می گردد. اتوبار شرق شریف بار  نیز در این بخش از پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

خدمات  اتوبار شرق تهران و اتوبار تهرانپارس و سایر مناطق بخشی از خدمات اسباب کشی منزل است که در شریف بار انجام می شود.  کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.



:: برچسب‌ها: اتوبار تهرانپارس , اتوبار شرق تهران , اتوبار شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.



:: برچسب‌ها: اتوبار غرب تهران , اتوبار غرب , اتوبار مرکز تهران , اتوبار سعادت آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در این مناطق سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار نیاوران شریف بار تماس بگیرید.

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد.اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار پاسداران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ 

 



:: برچسب‌ها: اتوبار شمال تهران , اتوبار نیاوران , اتوبار پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

درزمانی که تصمیم به جابه جایی به منزل جدید را دارید باید قبل از هر چیزی به بهترین سرویس حمل اثاثیه منزل  که خوب و مطمئن باشد فکر کنید .برای اینکه اسباب کشی آسان تر و بی دردسر تر داشته باشید موسسه حمل بار بهار با ارائه بهترین خدمات  در زمینه باربری مطمئن و همچنین فعالیت در باربری شمیرانات – باربری پاسداران – باربری تهرانپارس – باربری نارمک در خدمت شما عزیزان می باشد. با چند نکته ی بسیار کاربردی و ویژه  با ما همراه باشید .

تمرکز کنید :  اولین کاری که باید انجام دهید اینه که قبل از اینکه بسته بندی وسایل را شروع کنید . اول اسباب و اثاثیه خود را در 4 گروه مختلف دسته بندی کنید .  دسته بندی گروه ها را اینگونه بیان میکنیم که نگه داشتنی ها در یک دسته / دور ریختنی ها در یک دسته / فروختنی ها هم در یک دسته بندی جدا و گروهی که برای قسمت انباری هست م در دسته بندی جدا قرار دهید

فراموش کنید : 

باید خوب به این نکته توجه کنیم که بسیاری از وسایل ما در خانه جدید خیلی به کار ما نمی آیند و شما صرفا آن ها را برای اینکه از آن وسایل خاطه دارید آن ا رار دور نمی اندازید . اما اگر به این مسئله بیشتر فکر کنید که شما وارد یک فصل جدیدی میشوید و با فضای جدید باید اتفاق های زیبای جدید را بسازید . در واقع این یک تصمیم شخصی است وزمانی که خاطرات قدیمی را رها کنید خاطره های جدید و قشنگی را رقم خواهید زد

کمی خرید کنید :

در اسباب کشی  و جابه جایی اشتباه اولی که هر فردی ممکن است مرتکب شود این است که لوازم های ضروری را در همان اول کار تهیه نمیکند و بعد که مشغول و درگیر بسته بندی لوازم است به مشکل میخورد . از جمله لوازمی که باید در ابتدا تهیه کنیم . لوازمی از قبیل :  روزنامه / ماژیک / نایلون حباب دار/ کیسه زباله / چسب پهن 5 یا 7 سانتی / و تعدادی جعبه با اندازه های مختلف البته اندازه ی کارتن ها و جعبه ها بستگی به میزان و حجم لوازم ما دارد. و همچنین درصورتی که اندازه جعبه ها کارتن ها با هم برابر باشند در زمان جابجایی بسیار راحت  خواهد بود .

 باربری نارمک



:: برچسب‌ها: باربری نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

طرز پوشش و لباس افراد جامعه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با فرهنگ آن جامعه دارد و از آنجا که طراحان لباس وظیفه طراحی یک لباس را به عهده دارند می توان گفت طراحان لباس بر فرهنگ یک جامعه تاثیرگذارند و باید طراحانی تربیت کرد که این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهند. پس برای داشتن یک جامعه با فرهنگ و سالم و به دور از ترویج فرهنگ بیگانه، دوره طراحی لباس و آموزش طراحی لباس از اولویت های یک جامعه باید باشند.

یکی از پرطرفدارترین صنعت ها و رشته های هنری ، رشته طراحی لباس می باشد. طراحی لباس در زمینه های گوناگون از جمله لباس کودک، لباس زنانه، لباس مردانه و لباس های مخصوص مراسم سنتی و جشن های خاص کاربرد دارد و مورد توجه می باشد. اولین عامل مهم در به وجود آمدن یک لباس، طراح آن است. از این رو طراح لباس باید مهارت بالایی در طراحی و ایده پردازی داشته باشد و بتواند به خوبی ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و به تمام اصول و فرهنگ جامعه نیز توجه داشته باشد. زمینه ای که طراح در آن به ایده پردازی و اجرا می پردازد نیز از عوامل مهم است. مثلا طراحی لباس عروس، کاملا با طراحی لباس ورزشی متفاوت است. پس یک طراح با درنظر گرفتن زمینه های مختلف و تفاوت هایشان باید اقدام به طراحی کند. کار طراحی لباس تا زمانی که طرح به مرحله دوخت و تولید برسد ادامه دارد و طراح در تمام این مراحل با تولید کننده همراه است.

اگر یک طراح لباس بخواهد لباسی را برای عرضه در بازار طراحی کند باید به نکاتی توجه کند. از جمله نکاتی که توجه به آن بسیار ضروری می باشد، فرهنگ غالب بر جامعه و نوع پوشش می باشد. همچنین تفاوت در زمینه های مختلف و سن افرادی که لباس برای آنها طراحی می شود نیز بسیار مهم است. برای مثال طراحی لباس کودک بسیار متفاوت از طراحی لباس زنانه و مردانه می باشد. طراح با در نظر گرفتن این نکات، ابتدا باید ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و ابعاد صحیح را محاسبه کند و سپس روی پارچه منتقل کرده و روی مانکن اجرا کرده و ایرادهای آن را برطرف کند.

مدرسه مد و لباس مهسا زارع با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس در خدمت هنرجویان و علاقمندان به صنعت مد و لباس بوده و آنها را قدم به قدم تا ورود به بازار کار همراهی می کند. برای اطلاع از دوره های آموزشی به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع رجوع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

ترخیص کالا عبارت است از انجام کلیه مراحل گمرکی برای واردات و یا صادرات کالا  از و یا به گمرکات کشور.

مراحل گمرکی ترخیص کالا عبارتند از:

ثبت اطلاعات در سیستم گمرک کشور / احراز هویت و اظهار کالا / ارزیابی و کنترل کالا / اخذ مجوزهای لازم / بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس / پرداخت هزینه ها به حساب گمرک / صدور پروانه سبز گمرکی / صدور مجوز بارگیری 

اگر دانش و اطلاعات و تجربه کافی در زمینه ترخیص کالا ندارید، بهتر است از متخصصین این کار و شرکت های بازرگانی ترخیص کالا کمک  بگیرید. زیرا کلید موفقیت شما برای خروج کالاهایتان از گمرک، سپردن این مراحل به فردی مطمئن است تا در کمترین زمان ممکن کالا را از گمرک آزاد کند. 

سه ویژگی مهم در انتخاب یک شرکت برای انجام امور ترخیص کالا وجود دارد که می‌توانید با خیالی آسوده انجام امور بازرگانی خود را به آن بسپارید. مدیریت‌‌، ساختار سازمانی یکپارچه‌‌ و آموزش نیروی متخصص عناصری بسیار مهم هستند و در ماندگاری و رشد هر سازمانی تاثیر بی چون و چرا دارند‌‌. شرکت بازرگانی پیشرو ساعی پارسه با ده سال سابقه کار و حق العمل کار رسمی گمرک ایران، مفتخر است در زمینه ترخیص کالا ، واردات و صادرات ،  ثبت سفارش  و ... و کلیه خدمات گمرکی در خدمت تجار، بازرگانان گرامی باشد.

ترخیص کالا در تمامی گمرکات ایران مطابق با دستورالعمل کلی سیستم و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.  امّا گمرک بازرگان به عنوان یکی از نقاط خروجی ایران و ترکیه محسوب می شود و در آن  تجارت  و خرید و فروش های متعددی  بین ترکیه و ایران صورت می گیرد، این گمرک محل تردد و رفت آمد کامیون ها و تاجران زیادی است. گروه پیشرو ساعی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک بازرگان می باشد.

یکی از فعالیت هایی که امروزه در ترخیص کالا از گمرک رواج یافته است، ترخیص شیرآلات صنعتی می باشد. ترخیص شیرآلات صنعتی نیز مانند هر کالای دیگر در قوانین و مقررات خاصی انجام می شود و اگر قصد ترخیص این کالاها را دارید لازم است با قوانین مربوطه کاملا آشنایی داشته باشید. به دلیل پیچیدگی برخی از این قوانین و امکان تغییر برخی قوانین در گذر زمان لازم است اگر تخصص کافی در این امر را ندارید از افراد متخصص کمک بگیرید. همچنین فن و هواکش های صنعتی به دلیل کاربرد و مصرف زیاد در همه صنایع ، در لیست کالاهای وارداتی جایگاه نسبتا خوبی به خود اختصاص داده اند و انگیزه زیادی برای وارد کنندگان و تجار برای  ترخیص فن صنعتی از گمرک  ایجاد شده است.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود. اتوبار نارمک در منطقه شرق از جمله مناطق تحت پوشش فدک بار می باشد که کلیه خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. ​جوانان این دوره تجربه کافی رو ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که   اتوبار نارمک   که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید.

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ از جمله خدمات  اتوبار نارمک بسته بندی حرفه ای وسایل شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

مهمترین قسمت اسباب کشی بسته بندی لوازم و طرز صحیح چیدمان آن است . در هنگام بسته بندی شما به ندرت بتوانید یک جعبه که مناسب محصول شما هست را پیدا و از آن استفاده کنید. ما به نکته های اشاره میکنیم که شاید بتواند به شما کمک کند . برای محافظت از جعبه در بسته بندی تکنیک هایی وجود دارد که به سالم حمل شدن جعبه کمک میکند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاد باشد که در هنگام بسته بندی لوازم جعبه شما بسیار بزرگ تر از وسایل های شما است بنابراین اگر شی شکستنی در داخل آن ها قرار است حمل شود شما باید حتما فضای خالی آن را با لایه ضخیم نایلون های حباب دار بپوشانید . تا در هنگام حرکت و جابجایی، دچار شکستگی و جابجایی نشود. یا مثلا اگر هنوز کارتن شما جای خالی دارد و کناره های آن خالی است میتوانید از روزنامه یا کاغذ های مچاله شده یا پارچه ، قسمت های خالی آن را پر کنید.

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از وسایل و لوازم مناسب برای بسته بندی است . زیرا انتخاب مواد مناسب واستاندارد میتواند بسته شما با امنیت بیشتر و همچنین آسان تر حمل شود.حتما بعد از بسته بندی اطمینان پیدا کنید تا وزن جعبه با وزن وسایل داخل آن متناسب باشد و جعبه دارای ضخامت مناسبی نیز برای محافظت بیشتر شما باشد. زیرا اگر جعبه بیش از اندازه پر شده باشد ممکن است نتواند وزن وسایل را تحمل کند و دچار پارگی شود . پس برای امنیت بار خود حتما این نکات را به کار ببرید . راستی فراموش نکنید که روی جعبه ها رو با برچسب علامت گذاری کنید.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله باربری تهرانپارس و باربری نارمک – باربری پاسداران و باربری شمیرانات آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت باربری بهار موجود است تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

. هر ساله با فرارسیدن نوروز تب و تاب خانم‌ها برای خرید ظروف جدید خانه بیشتر می‌شود. یکی از چیزهایی که جزو اولویت‌ها در خرید نوروز است خرید سرویس پذیرایی کریستال می‌باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است.استفاده از طراحی جدید و شیک در ظروف کریستالی برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. ظروف‌های پذیرایی کریستالی در انواع مختلفی تولید می شوند که برخی به صورت ساده بوده و کاملاً کریستال هستند. اما در برخی دیگر با رنگ‌های متنوع، طراحی سه بعدی و سرویس پذیرایی کریستال خورشیدی و دودی مواجه هستیم. یکی از زیباترین و مقاوم ترین نمونه های بلور و کریستال، با نام بوهمیا چک مربوط به کشور چک است. 

برای آگاهی از قیمت کریستال چک ، قیمت ظروف کریستال طلاکوب، و دیگر ظروف چک و یا حتی بلوریجات ساخت کشور ایران و دیگر کشور ها می توانید به سایت های فروش و اراثه دهندگان این محصولات مراجعه نمایید و با مقایسه قیمت های موجود، مورد مناسب خود را انتخاب و خرید نمایید. بهتر است قبل از خرید نسبت به بلورهای چک آشنایی داشته باشید تا منجر به کلاه برداری از شما نگردد. بعلاوه از فروشگاه های معتبر در این زمینه که دارای نماد الکترونیکی می باشند، خرید نمایید.راه دیگری نیز برای خرید و آشنایی دیگر اینگونه محصولات وجود دارد،شما می توانید به صورت حضوری در سطح شهر خودت به دنبال نمایندگی های این محصول گران ولی پر فروش باشید،خرید از لحاظ حضوری شاید به آن صورت مقرون به صرفه نباشد ولی حتما با خیال راحت خرید خود را نهایی می کنید و از نزدیک به کیفیت محصول خریداری شده نظارت دارید و بهترین خرید را انجام می دهید.

فروشنده انواع مدل سرویس بلور و  سرویس کریستال خارجی تولید شده در کشور چک، بر این باور است که بلور و سرویس کریستال چک:

  • قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند
  • تحمل حرارت بسیار زیاد را دارند
  • در برابر حرارت بالا تغییر شکل نمی دهند
  • امکان استفاده از آن ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد
  • در برابر مواد شوینده مقاوم تر هستند
  • ابدا لک و خش دار نمی شوند
  • شفافیت بهتر و بالاتری را نسبت به مدل های مشابه دارند


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()