نوشته شده توسط : ناوک

فریت بار هوایی به آلمان توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود و این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار هوایی شما را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به آلمان با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.

انجام تشریفات گمرکی

درترمینال خدمات بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل کالا تجارت اسکان برای فریت بار به آلمان  جهت ارسال بار شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه را به آلمان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدان های لوازم شخصی، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود.

صدور بارنامه و ارسال بار

بار شما توسط یکی از ایرلاین های معتبر جهانی و توسط یک  شرکت حمل و نقل هوایی انجام شده و با یک بارنامه رسمی تا مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید و در اولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام نمایید.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به آلمان

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به آلمان، میتوانید از سالها تجربه ی شرکت کالا تجارت در این زمینه یاری بجویید.

همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی ، توسط معتبرترین ایرلاینهای بین المللی و با بهترین و پایین ترین قیمت فریت بار به آلمان، محموله ی شما را به مقصد شما در آلمان بصورت زمینی و هوایی حمل می نمایند.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلمان کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها توسط فریت بار به آلمان ممنوع بوده و یا دارای محدودیت هایی می باشد. شما می بایست بطور دقیق از محتویات چمدان های خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به آلمان را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

•           کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آلمان

•           مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)

•           پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

•           اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، می توانید از باربری کالا تجارت اسکان کمک بگیریدتا  در امور صادرات بار، شما را راهنمایی کنند. آن ها کمک می کنند تا با مناسب ترین قیمت فریت بار به آلمان، بارتان را ارسال کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

1
کشور امارات، سالانه میزبان بسیاری از مهاجران به ویژه مهاجران ایرانی بوده لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان عزیز ما محسوب می گردد. علاوه بر تمام امتیازات مثبتی که این کشور دارد، چون به کشور ایران نزدیک است، انتخاب بسیاری از ایرانیان می باشد.
تمام این مسائل باعث شده که حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

2

قیمت حمل بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت است. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد.
گمرک دبی هیچ هزینه اضافی بابت اجناس خروجی از کشورش نمی گیرد لذا کالاها با قیمت اصلی خود وارد کشور می شوند.
باید برای مدیریت قیمت‌ حمل بار به امارات محموله‌ی خود را مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.
3
با افزایش سیل مهاجرت به امارات به صورت دائم یا موقت انتظار مردم از خدماتی که سیستم حمل و نقل هوایی ارائه می دهد افزایش می یابد.حمل بار به امارات، با هزینه های ارسال "اضافه بار مسافری" بسیار سنگین و هزینه بر است، لذا مسافران عزیز می بایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به این کشور از طریق فریت بار اقدام کنند.
4.
با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس حمل بار به امارات یا همان فریت کردن بار را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند فریت بار کالا تجارت اسکان انجام دهید
5.
مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای امارات آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
6.

حمل بار به امارات جهت کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند کالا تجارت اسکان انجام می شود که به آن فریت بار گفته می شود.
7.

حمل بار به امارات توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.
8

 

فریت بار مسافری به امارات

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، میوه و سبزیجات و خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

هزینه فریت بار به امارات
هزینه‌های فریت بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید قیمت ارسال بار به امارات را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.

تعرفه‌ی فریت بار به امارات به چه چیزهایی بستگی دارد؟
تعرفه‌ی ارسال بار به امارات به مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:
• هزینه بسته بندی بار فریت
• هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
• هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
• هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
• هزینه بارنامه‌ی هوایی
• هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف امارات

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای مختلف امارات با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای امارات مانند : دبی، ابوظبی و ... با یکدیگر متفاوت است. چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام میشوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.
برای مثال ممکن است قیمت ارسال بار هوایی به دبی با هواپیمایی امارات، با تعرفه‌ی فریت بار به همان شهر با هواپیمایی ماهان یا ایران ایر، متفاوت باشد. تماس با شرکت های حمل و نقل هوایی، به شما در خصوص این موضوع کمک کرده و در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می کند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به امارات

مدارکی که برای فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:
• یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
• اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به امارات را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

• کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به امارات
• مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
• اینوویس
برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

مراحل فریت بار مسافری به امارات
با اینکه شرکت پرشین کارگو، صفر تا صد حمل بار هوایی شما را بعهده میگیرد، اما برای آگاهی شما، تمامی
مراحل مختلف ارسال بار هوایی به شهرهای امارات را برای شما بیان میداریم:

1.تماس با شرکت پرشین کارگو پارسیان و مشاوره رایگان با متخصصین ما

2.بسته بندی تخصصی بار شما ؛ برای دانستن اهمیت این مورد، صفحه بسته بندی بار فریت را مشاهده نمایید.

3. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)

4.تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری

5.گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به امارات

6.انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به امارات

7.صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد امارات

8.الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین

9.تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب

10.پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور امارات


فریت بار به امارات

فریت بار به شهرهای امارات ازجمله: دبی، ابوظبی، شارجه و دیگر شهرهای آن، از جمله خدمات شرکت حمل و نقل کالا تجارت اسکان میباشد. تعهد ما ارسال خرده بار منزل شما، با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان میباشد.
کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و به مقصد مورد نظرتان در امارات ارسال میکنند.

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای آلمان ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای آلمان آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
فریت بار به جای اضافه بار
ارسال بار مسافری و لوازم منزل به فرانکفورت، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به فرانکفورت، تنها بخشی از خدمات شرکت حمل و نقل هوایی شرکت کالا تجارت اسکان می باشد. فریت بار به اندازه 3 برابر هزینه ها را کاهش می دهد. بهترین قیمت فریت بار به آلمان، آن هم در کمترین زمان ممکن از تخصص های این شرکت خوش نام می باشد.
ترخیص بار در گمرک فرودگاه های آلمان
در آلمان شما در داخل اتحادیه اروپا سفر می کنید لذا هیچ محدودتی در مقدار و یا ارزش کالاهایی که برای مصارف شخصی‌تان وارد میکنید وجود ندارد. کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند. اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما می بایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.
در مرحله ی آخر، بسته های شما که با فریت بار به آلمان ارسال شده اند، توسط دستگاه X-Rey بازرسی می شوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند
قیمت فریت بار به آلمان هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه می شود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد، حجم و وزن بار، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی، برای کسانی که قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.
تاثیر شهر مقصد بر روی قیمت فریت بار
فریت بار به آلمان برای هر شهر در مقصد دارای هزینه ایی متفاوت است اما کالا تجارت اسکان به شما کمک می کند تا بهترین ایرلاین، با مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب کنید.
به این ترتیب می توانید با دیدی باز و انتخابی درست، باکیفیت ترین شرکت هوایی را جهت ارسال بار با هواپیمایی مناشبنتخاب نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

این که مسئله هزینه و انتخاب یک باربری خوب، اولین و مهمترین چالش هایی است که افراد هنگام اسباب کشی با آن رو به رو می شوند، کاملا واضح وقابل در کرد است.

برای همه این که یک اسباب کشی، هم راحت باشد و هم هزینه آن مقرون به صرفه، بسیار اهمیت دارد. یک باربری با یک کادر خوب و دوره دیده می تواند تا حد زیادی در زمان و هزینه بسته بندی اسباب کشی منزل کمک حال باشد و کیفیت جا به جایی را تضمین نماید.

یک باربری خوب هزینه ها را کاهش می دهد

کمک گرفتن از یک باربری به صورت غیر مستقیم در هزینه های شما تاثیر می گذارد و باعث کم شدن آن می گردد. باربری با استفاده از تجهیزات مخصوص، بار شما را بسته بندی کرده و در ماشین مناسب بار، طوری میچیند که هنگام حرکت آسیبی نبیند.این کیفیت در کار خودش هزینه های جا به جایی را کاهش می دهد. چون اگر وسایل درست بسته بندی نشده و درست بار زده نشوند، وسایل آسیب دیده و خسارتی بیشتر از هزینه باربری برایتان پیش می آید.

دیگر مشتری نیازی به حمل وسایل سنگین نخواهد داشت

جا به جایی وسایل سنگین منزل، مانند یخچال، مبلمان، فریزر، تخت خواب و …. به تخصص نیاز دارد تا باعث آسیب به ستون فقرات و یا گرفتی عضلانی نگردد. باربری ها با فرستادن نیروهای دوره دیده و کارآزموده این کار را برای مشریان انجام می دهند و از سختی اسباب کشی کم می نمایند.

توانایی کنترل قیمت بسته بندی را دارد

باربری هاي مسئول و با سابقه، تمام تلاششان این است که وسايل را از آسيب احتمالی حفظ كنند و سالم رساندن بار برایشان بر هرمورد دیگری اولویت دارد. برای شناخت چنین باربری هایی باید به خدماتی که به مشتریانشان ارائه می دهند، دقت کنید.

 

در بالا بودن کیفیت لوازم بسته بندی دقت می کنند

باربری های حرفه ايي، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. آن ها وسايل را با دقت در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با يونوليت پر میكنند تا وسايل هنگام حركت ماشين تكان نخورده و آسيب نبيند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم كرده تا از امنيت بار مطمئن شوند.

 

در چیدمان وسایل در وسیله باربری حرفه ایی هستند

اگر با شیوه اصولی چیدمان در در یک وسیله باربری آشنا باشید، میتوانید طوری آن ها را بچینید که کمترین جا را اشغال کنند در نتیجه وسایل بیشتری در وسیله نقلیه جا شود. این از دفعات رفت و برگشت کم می کند. احتمال آسیب دیدن بار را کاهش می دهد و در نهایت اسباب کشی منزل سریع تر به پایان می رسد.

در باربری سرعت عمل را حفظ می کنند

باربری هایی که کارگران دوره دیده دارند، می دانند که سرعت عمل به اندازه کیفیت جا به جایی، برای مشتری اهمیت دارد. در این روزها اینکه اثاثیه در هنگام اسباب کشی، خیلی زودجمع، بسته بندی و بار زده شود، برای همه مهم است چون سرعت عمل باربری باعث میشود صاحب بار سریع تر در محل جدید مستقر شده و زندگی اش به روال قدیم بازگردد.

مشتري از باربري انتظار دارد بسته بندی از صفر تا صد اثاثیه منزل را انجام داده و در سلامت کامل در مقصد به او تحویل دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

امروزه خیلی ها برای سریع رسیدن به یک نتیجه عالی در زمینه پیدا کردن اتوباری خوب در منطقه خود، در جستجوگرهای گوگل از عباراتی مانند اتوبار  یا مثلا اتوبار غرب تهران استفاده می کنند تا بتوانند بهترین را برای خود، پیدا کنند. مخصوصا در بخش اتوبار که فکر میکنم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید، با سرچ کلمه اتوبار، خیلی سریع یک شرکت درجه یک را در محله خودتان پیدا کنید.

بودن شما در این صفحه نشان می دهد که شما هم در مناطق غربی تهران ساکن هستید و به دنبال یک اتوبار معتمد می گردید. چون سلامت کالای ارسالیتان به مقصد از جمله درگیری های فکری شماست.

تاثیر تخصص در باربری محدوده غرب تهران

برای خیلی از شما، جا به جایی و اسباب کشی چه اثاثیه خانگی و چه اسباب تجاری، سخت و اضطراب آور است. در واقع فرد می ترسد در هنگام جا به جایی، به کالایش آسیب برسد و یا صدمه ببیند. کارگران ماهر و توانمند در باربری فدک  بار، در چنین شرایطی امنیت مناسب را برای کالای شما فراهم کرده و کالایتان را سالم و بدون هیچ آسیبی به مقصد می رساند. از آنجا که این کارگران ماهر و با سابقه هستند به  بسته بندی و جا به جایی اثاثیه، تسلط کامل دارند بنابر این این خواسته دور از انتظار نیست.

بسته بندی و لوازم مرغوب برای امنیت بار

باربری هایی که یک تیم حرفه ایی دارند، مانند اتوبار  فدک  بار، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. باربری ها،  لوازم را در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با فوم یا کاغذ مچاله شده پر می كنند. این کار باعث می شود تا وسايل با حركت ماشين تكان نخورده و آسيب نبينند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم کرده، از امنيت بار مطمئن شوند.

حتی اگر شما بخواهید لوازمتان را مطابق نظر و میلتان در منزل جدید چیدمان کرده و وسایل سنگین را در جای مناسب خود قرار دهید. یک اتوبار حرفه ایی آمادگی ارسال اثاثیه منزل و هرگونه بار و کالا را به سراسر ایران و به هر شهرستانی در کشور دارد.

مشاوره با تیم مشاوران اتوبارهای حرفه ایی

تمام باربری های شناخته شده تهران، مشاوره های تلفنی رایگانی دارند که مشتریان را از هزینه بسته بندی اسباب کشی گرفته تا برآورد کلی تمام هزینه ها راهنمایی می نماید.  باربری  فدک بار،این مشاوران به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی مشتریان خود می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

همه از اتوبارها در شرق تهران نیز انتظار دارند جنسشان به سلامت به مقصد برسد. اولین ویژگی یک اتوبار برجسته، معتبر و متعهد بودن در قبال مشتری است. یکی از اتوبارهایی که مجوز اتحادیه باربری را دارد اتوبارحمل و نقل مستقر در شرق تهران می باشد. این مجوز به مرکز، اجازه صدور بارنامه معتبر، با کد رهگیری دولتی را میدهد که این موضوعی بسیار مهم است. به جرات می توان گفت تمام کسانی که در این صفحه هستند به دنبال یک اتوبار مناسب می گردند تا بار خود را به آن بسپارند و مطمئن باشند بارشان در سلامت کامل به مقصد می رسد.

دقت کنید در دسترس باشد   

عمدتا امروزه با سرچ کردن در گوگل می توان اتوبارهای مناسب را خیلی سریع پیدا کرد. به گمانم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید خیلی سریع به یک شرکت شماره یک در محله خودتان دست پیدا کنید. این روش روشی مناسب برای این منظور است و البته پرکاربردترین آنها. با این روش می توانید به خواسته خودتان دست پیدا کنید و بهترین را پیدا نمایید.

با این حال پیشنهاد ما این است که بهتر است از اتوبارها مانند اتوبار شرق  شریف بار بازدید کرده و با خیالی راحت از حرفه ایی بودن شان، کالاهای خود را به آنها بسپارند.

اتوباری انتخاب کنید که مسئولیت پذیر باشد

همه کسانی که به اتوبارها مراجعه می کنند از آن ها انتظار داردند که حمل بارهای ارزشمندشان، به گونه ایی مطمئن صورت بگیرد. بعضی مراجعه کنندگان، بارهای تجاری با ارزش مالی به اندازه ی 1.000.000.000 دارند و همچنین در بخش خانگی افرادی هستند که دارای برخی لوازم ارزشمند مانند عتیقه جات و یا اجناس مورثی با همین ارزش، می باشند. برای همین مشتریان اتوبار شرق تهران  شریف بار انتظار یک باربری بسیار مطمئن دارند.

نزدیک ترین اتوبار به شما باشد

استفاده از اتوبارهای محدوده باربری سرعت حمل و نقل را بیشتر می کند. در سامانه حمل و نقل شریف بار، جا به جایی به تمامی نقاط تهران انجام می شود. اگر ساکن  هر یک از مناطق شرقی هستید، می توانید تنها با یک تماس یا مراجعه اینترنتی از خدمات اتوبار در شرق استفاده نمایید.

درباره باربری و سوابق آن تحقیق کنید

باید تا حدودی با اطلاعات زمینه ایی در مورد گذشته و حال اتوباری که انتخاب می کنیم، آگاه باشیم. به طور مثال باربری شرق تهران شریف بار بخشی از خدمات شرکت اتوبار شرق  است. این منطقه از دهه ها پیش رشد و توسعه یافته و امروزه بسیاری از شرکت های اتوبار در شرق تهران را در این زمینه فراهم کرده اند. تمام نیروهای کار از کارگران حمل و نقل گرفته تا مشاوران تلفنی و آنلاین از متخصصین انتخاب شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان رائه دهند. قطعا یکی از دلایلی که باعث شده اتوبار شرق تهران تا این حد معتبر باشد همین متخصصین مجموعه می باشد.

از تاثیری که وسائل نقلیه بر روی سلامت کالاها در حین جا به جایی می گذارند غافل نشوید

استفاده از ماشین های حمل و نقلی که از نظر فنی مشکلی ندارند و مرتب معاینه می شوند و همچنین دارای رانندگانی، بسیار کارآزموده و به اصلاح عامیانه با دست فرمانی عالی هستند، افراد را در جا به جایی سالم کالاهایشان مطمئن می کند. اطمینان از اینکه آنچه به اتوبار شرق تهران  شریف بار سپرده اند، به سلامت به مقصد خواهد رسید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

یکی‌ از مهم ترین و حساس ترین مراحل، پیش از فریت بار انجام یک بسته بندی اصولی می باشد. خدمات بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام فریت کردن آن بار می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی کالا تجارت اسکان، توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان، آن هم با مقرون به صرفه ترین هزینه فریت بار، فراهم میاورد.

یک شرکت باربری معتبر مانند کالا تجارت اسکان، این امکان را برای مسافران خود فراهم  می کند که به هر نوع کارتونی با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می شود، دسترسی داشته باشند.

 

مراحل حمل بار  هوایی به سایر کشورها

مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس در زمان فریت بار به کانادا

بسته بندی کردن برای فریت بار (در صورت نیاز)

تهیه لیست بسته بندی قبل از فرستادن بار

انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو استرالیا (در صورت نیاز)

بارگیری و ارسال به گمرک یا فرودگاه برای حمل بار از ایران به سایر نقاط جهان

 

تسویه حساب و ارسال بار

وقتی بارنامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد ؛ مشتری باید اقدام به تسویه حساب با شرکت کند . که با مدیریت در ارتباط است . بار بعد از تسویه حساب به مقصد مشتری ارسال می شود . قیمت فریت بار به استرالیا بر اساس میزان وزنی که در بارنامه نوشته شده و هزینه ای که برای هر کیلو گرم بار قبلا از طرف شرکت اعلام شده است، می باشد

گاها بارهای شما متشکل از چند تکه بار جدا از هم هستند در چنین شرایطی از پالت چوبی  برای آن ها استفاده می شود. در این صورت علاوه بر بسته بندی معمولی یا جعبه چوبی میتوانید بارها را به صورت چیده شده و فیکس شده روی پالت نیز ارسال کنید.

 

تحویل بار به هواپیما

صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

پیگیری آنلاین پس از حمل بار هوایی

مشخص شدن قیمت فریت کردن بار به سایر کشورها

 

استفاده از انبار در ایران

ممکن است پس از جمع آوری بار در ایران قصد داشته باشید که مثلا منزل خود را به فروش بگذارید و بارهای را در مکانی امن تا موعد ارسال نگهداری کنید. مجموعه انبار کانتینری ما در شهر تهران به شما این امکان را میدهد که بتوانید در صورت نیاز از خدمات انبارداری پیش از ارسال کالا استفاده کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

جا به جایی اتفاقی است که معمولا برای همه پیش می آید. در این که اسباب کشی منزل، جزو سخت ترین مراحل یک جابجایی است، چه منزل چه دفتر تجاری و اداری، کاملا واضح است. اگر قصد جا به جایی به دارید ولی تنها هستید و نمی توانید روی کمک کسی حساب کنید ما به شما استفاده از شرکت های باربری را پیشنهاد می کنیم.

اتوبار شرق شریف بار، کار اسباب کشی را برای افراد آسان می کند. این شرکت های باربری، بسته بندی تمام لوازم منزل را انجام داده، بار می زنند و تا مقصد شما را همراهی می نمایند و در مقصد بار را به شما تحویل می دهند. حتی اگر بخواهید در چیدمان به شما کمک می نمایند.

 

سه فاکتور اصلی یک باربری

رعایت سرعت، دقت و کیفیت در باربری از جمله موارد مهمی است که یک باربری خوب،مانند اتوبار شرق، بسیار به آن اهمیت داده و از آن ها در زمان اسباب کشی استفاده می کنند

چون سرعت، جایگاهی همانند کیفیت دارد. بنابراین باربری که از سابقه ایی درخشان برخوردار باشد، بخوبی می دانند که مشتری می خواهد، خیلی سریع کار اسباب کشی را تمام کرده و به روال عادی زندگی باز گردند

 

برقراری تماس رایگان با مشتری

تمام باربری های شناخته شده تهران، مشاوره های تلفنی رایگانی دارند که مشتریان را از هزینه بسته بندی اسباب کشیگرفته تا برآورد کلی تمام هزینه ها راهنمایی می نماید.  اتوبار شرق تهران شریف بار،این مشاوران به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی مشتریان خود می باشند.

 

 بسته بندی و لوازم مرغوب برای امنیت بار

باربری هایی که یک تیم حرفه ایی دارند، مانند اتوبار شرق تهران شریف بار، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. باربری ها،  لوازم را در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با فوم یا کاغذ مچاله شده پر می كنند. این کار باعث می شود تا وسايل با حركت ماشين تكان نخورد و آسيب نبيند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم کرده، از امنيت بار مطمئن می شوند

 

توانایی جابه جایی مواد فاسد شدنی بدون آسیب

علاوه بر اسباب و لوازم تجاری و مسکونی، بسیاری از باربری ها، جا به جایی بارهایی که حامل مواد غذایی هستند، را نیز به عهده می گیرند.  یک باربری خوب، مانند اتوبار شرق شریف بار، این قبیل جا به جایی ها را، باید با یک سری ماشین های مخصوص انجام دهد، تا مواد غذایی فاسد نشوند.

 

تفاوت جا به جایی مواد فاسد شدنی با فاسد نشدنی

جا به جایی مواد غذایی به فاسد شدنی یا فاسد نشدنی بودن، آن ها بستگی دارد. اگر فاسد شدنی باشند، باید از ماشین های یخچال دار استفاده کنند تا خراب نشوند. یک فاکتور مهم دیگر، میزان مسافتی است که قرار است مواد غذایی جا به جا شود. باربری ها، برای این موضوع، باید بسته به نوع بار، از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

کارتریج وسیله ای است که رنگ اوراق چاپی را تآمین می کندو از قطعات اصلی و مهم پرینتر است. کارتریج ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

کارتریج جوهرافشان منبع تأمین رنگ در چاپگرهای جوهرافشان است. چاپگرهای جوهرافشان به وسیلهٔ پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحهٔ کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شود.

کارتریج تونر یا کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرف شدنی پرینتر لیزری است که شامل پودر تونر می‌باشد. تونر به وسیلهٔ شارژ الکترواستاتیک درام و گداختن آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان انجام پرینت، روی کاغذ چاپ می‌شود.

تفاوت کارتریج‌های اصل ( اورجینال ) و طرح اصلی ( غیر اصلی ) در چیست؟

اگرچه امروزه هولوگرامهای مشابهی روی جعبه کارتریجهای غیر اصلی قرار گرفته‌اند که با کیفیتی خیلی بالا نیز تولید شده‌اند، ولی همچنان با نمونه اصلی تفاوت‌های فراوانی دارند که بارزترین این تفاوت‌ها را می‌توان در ۳ بعدی بودن هولوگرام و نحوه حرکت لوگو و متن داخل هولوگرام هنگام حرکت دادن جعبه کارتریج دانست. این تفاوت در نمونه‌های مشابه و غیراصلی یافت نمی‌شود.

کاغذ از زمان اختراع آن تا به امروز قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر بوده‌ است و نقش مهمی در جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر که نتیجه‌ای از تجربیات و تفکرات اوست دارد و از این رو با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار این اندیشه بشری با ابزار نوین درآمیخت و به صورت یک پدیدهٔ مهم، امروزه با آن برخورد می‌گردد.

 بررسی‌ها حاکی از آن است که کیفیت بالای کاغذ با طول عمر دستگاه‌هایی که از کاغذ استفاده می‌کنند رابطه مستقیمی دارد، برای مثال می‌توان گفت که دستگاه کپی، دستگاه پرینتر و کارتریج، دستگاه فکس و سایر دستگاه‌هایی که ماده اصلی مصرفی آنها کاغذ است طول عمر مشخصی دارند، که قطعاً با استفاده از کاغذهای مناسب و با کیفیت بالا می‌توان بیشترین استفاده را از طول عمر مفید دستگاه داشت.

 

برای اطلاع از قیمت کاغذ A4  و قیمت کارتریج به وب سایت سورناتحریر مراجعه کنید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت کارتریج , قیمت کاغذ a4 ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 

در تاریخچه اختراع پانچ کاغذ مدرن، سه مخترع (دو آمریکایی و یک آلمانی) نقش بسزایی داشته‌اند که این سهم در سه پتنت جداگانه توصیف شده است. دستگاه پانچ دستی اصلی ترین وسیله صحافی کاغذ میباشد که بدون آن تقریبا زونکن ها به کار نمی آید، یک پانچ مناسب باید اهرم های قوی و تیز داشته باشد که بتواند همزمان کاغذهای دسته ای ، حدودا 50 برگه A4 را همزمان سوراخ نماید.  بنابراین قدرت و مقاومت پانچ ها مهمترین ویژگی این نوع دستگاه های آرشیوی در اداره میباشد. شرکت های تولید کننده لوازم اداری ، سعی می کنند برای حفظ برندهای خود در تولید این نوع ابزار که مصرفی محسوب نمیشوند ، نهایت دقت را به خرج دهند .

 فرانسه اولین کشوری بود که دستگاه منگنه جهان را اختراع نمود. با دستور پادشاه آن زمان لویی پانزدهم در قرن هجدهم میلادی اولین دستگاه منگنه از جنس طلا ساخته شد که با سنگ های قیمتی تزیین شده بود ، و علامت پادشاهی را بر روی کاغذ ثبت می کرد.
اما هزینه بسیار بالای سوزن های مصرفی آن باعث مقرون به صرفه نبودن این محصول می شد.
با رشد مصرف کاغذ در کشور و هزینه بسیار بالای سوزن منگنه ، آن ها به این فکر افتادند که برای چسباندن کاغذ ها از منگنه ارزانتری نسبت به قبل استفاده کنند.
بنابراین در سال 1866 جرج مک گیل اولین منگنه از جنس برنج که انعطاف بسیار بالایی نسبت به نمونه قبلی داشت را در نمایشگاه سالیانه عرضه نمود این انقلاب بزرگی در زمینه دستگاه منگنه بود که این منگنه ها می توانستند کاغذ را سوراخ کرده و آن را به هم بچسبانند. این ماشین 1 کیلو وزن و عمق سوزن های آن 1 سانتی متر بود.
انقلاب بعدی در تولید و ارتقاء این دستگاه منگنه در شرکت سوینگ لاین اتفاق افتاد و در سال 1937 این شرکت محصولی تولید کرد که سرعت رشد این محصول سه برابر دستگاه منگنه های قبلی بود.
در این دستگاه یک ردیف سوزن منگنه به راحتی وارد مخزن دستگاه می شد که بدون به کار گرفتن پیچ گوشتی و چکش کاغذها را سوراخ و سوزن را در داخل کاغذ فرو برده و آن ها را به هم می چسباند.
اما امروزه تولید دستگاه منگنه با پیشرفت زیادی همراه بوده است.

برای اطلاع از قیمت دستگاه منگنه و  قیمت دستگاه پانچ  کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت دستگاه پانچ , قیمت دستگاه منگنه , سورنا تحریر ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام اسباب کشی ما را درگیر خود می کند، نرخ باربری و هزینه اسباب کشی است . همه ما دوست داریم قبل از شروع از تمامی مخارج مطلع باشیم. برای اطلاع و برآورد هزینه می توانید با باربری پاسداران و یا باربری تهرانپارس شرکت بهار تماس گرفته و با به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از هزینه ها مطلع شوید. اما چند نکته وجود دارد که به کمک آنها می توانید هزینه ها را تاحدودی کاهش دهید. 

1 - زمان اسباب کشی ، مثلا می توانید در طول هفته این کار را انجام دهید . چون اکثرا برای اینکه آخر هفته ها زمان آزادتر دارند انتخابشان روزهای آخر هفته است و برای همین معمولا نرخ باربری در این روز افزایش می یابد

2 -  برنامه ریزی درست و بسته بندی اصولی  لوازم منزل : بسته بندی اصولی باعث می شود تا حجم لوازم کمتر و موقع بار زدن و چیدمان در کامیون از فضای کامیون استفاده بهینه شود

بهرحال انتخاب شرکت باربری و اتوبار هم می تواند نقش مهمی بازی کند . تمامی نرخ ها و تعرفه های باربری در اتوبار بهار براساس نرخ مصوبه اتحادیه تعیین شده و محاسبه می گردد. 

باربری بهار، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور ، تمامی نکات لازم برای رسیدن به سطح بهترین ها را در نظر گرفته تا هم از رضایت شما اطمینان حاصل کند و هم نام خود را در صدر بهترین اتوبار های کشور ثبت نماید.

باربری تهرانپارس  -  باربری پاسداران



:: برچسب‌ها: باربری تهرانپارس ، باربری پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()