قیمت روان نوریس یونی بال
نوشته شده توسط : ناوک

روان نویس یونی بال مدل چشمی جزء محصولات پر فروش و محبوب در عرصه لوازم التحریر بوده که همواره نیاز مخاطبانی که عادت به تند نوشتن دارند را به راحتی برآورده می نماید.

این محصول ساخت کشور ژاپن بوده و بیش از 15 سال در سراسر جهان مورد پسند واقع شده است.

سیستم جریان جوهر یونی نوشتاری مداوم و یکنواخت را تا آخرین قطره جوهر تضمین می کند و دارای رنگ های شاد و متنوع می باشد.

نوک ساچمه ای این روان نویس از استیل ضد زنگ ساخته شده که حتی با وارد شدن فشار کم همچنان روان می نویسد.

یک نکته قابل توجه در این روان نویس طراحی درب می باشد که با توجه به این مسئله که در عرصه لوازم التحریر کودکان یکی از مخاطبین اصلی به شمار می آیند ، طراحان توجه خاصی به خرده شدن ناآگاهانه درب روان نویس توسط کودکان کرده و سوراخی در روی درب این روان نویس تعبیه نموده که هیچ آسیبی به فرزند شما نرسد که در زمان بستن درب، سوراخ به وسیله نوک روان نویس پوشانده شده تا از خشک شدن آن جلو گیری به عمل آید.

روان نویس یونی بال چشمی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت یونی بال می باشد که در بین علاقه مندان به نوشتن با روان نویس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

 

روان نویس یا خودکار

نوشتن در گذشته یکی از کارهای مهم روزمره برخی از افراد محسوب می شده است ولی امروزه کمی متفاوت است زیرا کاغذ و قلم جای خود را به سیستم های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی داده اند اما هنوز افرادی هستند که همچنان به نوشتن علاقه دارند و در مکاتبات روزمره خود از ارسال نامه استفاده می کنند.

مثلاً مدیرانی که زیاد چک می نویسند یا اسناد و مدارک مهمی را امضا می کنند حتماً به یک روان نویس خوب و ضد جعل نیاز دارند که با گذشت زمان رنگ خود را از دست ندهد، بعد از نوشتن به سرعت جوهر آن خشک شود و در مجاورت آب و رطوبت هم پاک نشود.

این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین و تنهاترین تولید کننده خودکار با برند ایرانی است. با عرضه خودکار کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برندهای معروف تبدیل شده است.

تولید کننده خودکار کیان در گفتگو با شبکه ایران گفت: از سال ۱۳۹۲ تولید محصولات ایرانی را شروع کردیم. و در حال حاضر ۱۰ میلیون خودکار و یک ونیم میلیون ماژیک تولید داریم.

وی افزود: برای تولید خودکار کیان از بهترین نمونه های داخل بازار الگوبرداری کرده ایم و تولید محصول با کیفیت را در دستور کار قرار داریم. و با توجه به استقبال کشورهای دیگر از این خودکار به کشورهایی مثل ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، قطر ، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشته ایم.

تولید کننده شرکت قلم خودکار صفا تصریح کرد: با توجه به حضور برندهای خارجی زیادی که در امارات هست. ولی از برند کیان استقبال خوبی شده است و سفارشات زیادی از این کشور دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: تمام تولید کننده ها به دلیل افزایش نرخ ارز و واردات مواد اولیه دچار مشکلات بسیار زیادی هستند که ما از این قائده مستثنی نیستیم.

 

کیفیت خودکار کیان

خودکار کیان با نوشتار نسبتاً نازک ، مقاومت در برابر ضربه خوش دست و روان بودن قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث شده. در اکثر ادارات و مکانهایی که نیاز به استفاده زیاد از خودکار باشد، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خودکارهای کیان به صورت یکی و همچنین بسته بندی (از بسته های ۲ عددی گرفته تا۵۰ عددی) عرضه می شوند. و ما به شما بسته های ۵۰ عددی را که مقرون به صرفه تر هستند را پیشنهاد می کنیم.

چرا خودکار کیان بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال می‌توان سه جواب مطرح کرد:

 

1- کیفیت:

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در خرید خودکار به آن توجه کنید، بی‌خطر بودن آن برای سلامتی است. باید به این مسئله فکر کنید که خودکاری که از یک کشور خارجی وارد می‌شود، آیا جوهر آن از مواد مضر برای سلامتی انسان تأمین شده و حتی ماده‌های سمی در آن وجود دارد یا خیر؟ این مسئله زمانی مهم‌تر می‌شود که براثر دم و بازدم تنفس هر انسان، ممکن است جوهری که با آن در حال نوشتن هستید، وارد دستگاه تنفسی شما شود و در آینده سلامتی‌تان را به خطر بیندازد.

بعلاوه اینکه خود جنس خودکار کیان و بدنه آن هم مسئله مهمی است که آیا مواد به‌کاررفته در آن از جنس مرغوب تولید شده یا بازیافت زباله‌های بیمارستانی و صنعتی است؟ در نظر گرفتن این دو مورد بخصوص برای خانواده‌هایی که به‌دنبال خرید لوازم‌التحریر برای کودکانشان هستند مسئله‌ای مهم و حیاتی است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: