فریت بار به امارات
نوشته شده توسط : ناوک

1
کشور امارات، سالانه میزبان بسیاری از مهاجران به ویژه مهاجران ایرانی بوده لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان عزیز ما محسوب می گردد. علاوه بر تمام امتیازات مثبتی که این کشور دارد، چون به کشور ایران نزدیک است، انتخاب بسیاری از ایرانیان می باشد.
تمام این مسائل باعث شده که حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

2

قیمت حمل بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت است. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد.
گمرک دبی هیچ هزینه اضافی بابت اجناس خروجی از کشورش نمی گیرد لذا کالاها با قیمت اصلی خود وارد کشور می شوند.
باید برای مدیریت قیمت‌ حمل بار به امارات محموله‌ی خود را مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.
3
با افزایش سیل مهاجرت به امارات به صورت دائم یا موقت انتظار مردم از خدماتی که سیستم حمل و نقل هوایی ارائه می دهد افزایش می یابد.حمل بار به امارات، با هزینه های ارسال "اضافه بار مسافری" بسیار سنگین و هزینه بر است، لذا مسافران عزیز می بایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به این کشور از طریق فریت بار اقدام کنند.
4.
با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس حمل بار به امارات یا همان فریت کردن بار را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند فریت بار کالا تجارت اسکان انجام دهید
5.
مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای امارات آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
6.

حمل بار به امارات جهت کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، توسط شرکت های حمل و نقل هوایی مانند کالا تجارت اسکان انجام می شود که به آن فریت بار گفته می شود.
7.

حمل بار به امارات توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.
8

 

فریت بار مسافری به امارات

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.
کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند.
ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، میوه و سبزیجات و خشکبار و ... به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

هزینه فریت بار به امارات
هزینه‌های فریت بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید قیمت ارسال بار به امارات را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.

تعرفه‌ی فریت بار به امارات به چه چیزهایی بستگی دارد؟
تعرفه‌ی ارسال بار به امارات به مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:
• هزینه بسته بندی بار فریت
• هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
• هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
• هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
• هزینه بارنامه‌ی هوایی
• هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف امارات

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای مختلف امارات با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای امارات مانند : دبی، ابوظبی و ... با یکدیگر متفاوت است. چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام میشوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.
برای مثال ممکن است قیمت ارسال بار هوایی به دبی با هواپیمایی امارات، با تعرفه‌ی فریت بار به همان شهر با هواپیمایی ماهان یا ایران ایر، متفاوت باشد. تماس با شرکت های حمل و نقل هوایی، به شما در خصوص این موضوع کمک کرده و در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می کند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به امارات

مدارکی که برای فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:
• یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
• اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به امارات را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

• کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به امارات
• مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
• اینوویس
برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

مراحل فریت بار مسافری به امارات
با اینکه شرکت پرشین کارگو، صفر تا صد حمل بار هوایی شما را بعهده میگیرد، اما برای آگاهی شما، تمامی
مراحل مختلف ارسال بار هوایی به شهرهای امارات را برای شما بیان میداریم:

1.تماس با شرکت پرشین کارگو پارسیان و مشاوره رایگان با متخصصین ما

2.بسته بندی تخصصی بار شما ؛ برای دانستن اهمیت این مورد، صفحه بسته بندی بار فریت را مشاهده نمایید.

3. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)

4.تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری

5.گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به امارات

6.انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به امارات

7.صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد امارات

8.الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین

9.تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب

10.پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور امارات


فریت بار به امارات

فریت بار به شهرهای امارات ازجمله: دبی، ابوظبی، شارجه و دیگر شهرهای آن، از جمله خدمات شرکت حمل و نقل کالا تجارت اسکان میباشد. تعهد ما ارسال خرده بار منزل شما، با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان میباشد.
کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت میباشد. پرسنل متبحر و متعهد این شرکت، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و به مقصد مورد نظرتان در امارات ارسال میکنند.

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای آلمان ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای آلمان آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود مجهز می باشد.
فریت بار به جای اضافه بار
ارسال بار مسافری و لوازم منزل به فرانکفورت، حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی دانشجویان ، ارسال مبلمان و تخت خواب و کمد و بوفه ، ارسال پیانو و پوشاک و مواد غذایی و خشکبار به فرانکفورت، تنها بخشی از خدمات شرکت حمل و نقل هوایی شرکت کالا تجارت اسکان می باشد. فریت بار به اندازه 3 برابر هزینه ها را کاهش می دهد. بهترین قیمت فریت بار به آلمان، آن هم در کمترین زمان ممکن از تخصص های این شرکت خوش نام می باشد.
ترخیص بار در گمرک فرودگاه های آلمان
در آلمان شما در داخل اتحادیه اروپا سفر می کنید لذا هیچ محدودتی در مقدار و یا ارزش کالاهایی که برای مصارف شخصی‌تان وارد میکنید وجود ندارد. کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند. اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما می بایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.
در مرحله ی آخر، بسته های شما که با فریت بار به آلمان ارسال شده اند، توسط دستگاه X-Rey بازرسی می شوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر .

عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند
قیمت فریت بار به آلمان هم مانند هزینه های ارسال بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه می شود. عواملی که بر قیمت ارسال بار تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد، حجم و وزن بار، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی، برای کسانی که قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.
تاثیر شهر مقصد بر روی قیمت فریت بار
فریت بار به آلمان برای هر شهر در مقصد دارای هزینه ایی متفاوت است اما کالا تجارت اسکان به شما کمک می کند تا بهترین ایرلاین، با مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب کنید.
به این ترتیب می توانید با دیدی باز و انتخابی درست، باکیفیت ترین شرکت هوایی را جهت ارسال بار با هواپیمایی مناشبنتخاب نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: