بسته بندی وسایل با اتوبار نارمک
نوشته شده توسط : ناوک

حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود. اتوبار نارمک در منطقه شرق از جمله مناطق تحت پوشش فدک بار می باشد که کلیه خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. ​جوانان این دوره تجربه کافی رو ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که   اتوبار نارمک   که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید.

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ از جمله خدمات  اتوبار نارمک بسته بندی حرفه ای وسایل شماست.

 





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: