اتوبار شرق
نوشته شده توسط : ناوک

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شرق  هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شرق تهران، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند.

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

اگر شما هم در شرق تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار تهرانپارس  شریف بار تماس بگیرید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: