درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
نوشته شده توسط : ناوک

در فرآیند باز شدن درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی به این صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت توسط حس‌ گر درب شیشه‌ ای، لتِ متحرک اول که در مرکز ورودی قرارگرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرارگرفته و سپس هر دو به روی لتِ ثابت حرکت کرده و جمع می ‌شوند و طبق این روند، ورودی برای رفت‌ و آمد افراد باز می‌شود.

 
بزرگ ترین مزیت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان این موضوع قلمداد کرد که به دلیل سبک طراحی بیشترین فضای بازشو درب را در اختیار شما قرار می دهد. البته میزان باز شدن درب ها نیز در این مدل قابل کنترل است و در هنگام نصب درب اتوماتیک توسط تکنسین های رامادر بنا به سلیقه ی شما تنظیم می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ یا همان درب اتوماتیک لولایی به صورت لولایی باز و بسته می شود و با برق به صورت اتوماتیک کار می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای سویینگمانند درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نیز داری حسگر الکترونیکی می باشد.


دارای قفل الکترومانیکال و مرکز کنترل است، به دلیل تک لنگه و دو لنگه بودن دارای الکترومانیکال مناسب برای مکان هایی با عرض کم است. درب های سوئینگ مصرف انرژی کمی داشته و به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارائه می شود.
درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی ظاهری شبیه به درب های لولایی سکوریت دارد، اما این نوع درب نیز مانند تمامی انواع مشابه خود به صورت اتوماتیک و با برق کار می کند.

 ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک , درب شیشه ای , درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک تلسکوپی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: