نوشته شده توسط : ناوک

 

سرویس کریستال جدید با قیمت مناسب را می توان از مراکز پخش عمده ظروف تهیه کرد. لوازم کریستالی را بیشتر برای دکوراسیون و پذیرایی استفاده می کنند.

سرویس پذیرایی کریستال با قیمت مناسب یکی از کالاهای پر فروش این حوزه می باشد.لازم به ذکر است که کریستال نسبت به اجناس مشابه از ظرافت خاصی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر برای مصارف تزئینی به کار می رود. ارقام مختلف این ظروف را می توان در بوفه منزل یا رستوران قرار داد.

مردم تمایل دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.این وسایل را از جنبه های گوناگون می توان طبقه بندی نمود. به عنوان مثال رایج ترین ظرف های مخصوص دکور و پذیرایی از لحاظ جنس در یکی از گروه های زیر قرار می گیرند:

  • چینی
  • بلور
  • کریستال
  • سرامیک
  • ملامین
  • وسایل چوبی
  • لوازم مسی و برنجی

سرویس کامل کریستال ناخمن مجموعه از ظروف کریستالی اصل و درجه یک است. در مراحل طراحی و تولید این سرویس تمام نیاز های کاربران مد نظر قرار داده شده است تا کامل ترین مجموعه جهت رقم پذیرایی های باشکوه در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. بنابراین اگر دوست دارید ظروفی کاملا یکپارچه و هماهنگ داشته باشید و آن ها را در مجالس و مهمانی های گوناگون به کار ببرید، ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. لازم به ذکر است که در فرایند تولید محصولات این برند از دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می شود تا در پایان کریستال های درجه یک در اختیار مشتریان قرار گیرد و رضایت آن ها را جلب نماید. با توجه به تعداد ظروفی که در این سرویس وجود دارد، مطمئنا شست و شوی آن ها کار آسانی نخواهد بود. خوشبختانه در چنین موقعیت هایی شما می توانید از ماشین ظرفشویی کمک بگیرید و ضمن شست و شوی آسان ظروف موجود در این سرویس، به مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی کنید. کریستال های موجود در این سرویس و طرح ظریف اوریون تراشیده شده روی آن ها در صورت استفاده از تنظیمات صحیح می توانند فشار آب داخل ماشین ظرفشویی را تحمل کنند و در طول زمان ظاهر جذاب خود را از دستی ندهند.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم . اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار نیاوران در شمال تهران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند با ما تماس بگیرید. خدمات نقاشی هوم سرویز از سرویس های همراه در اثاث کشی و جا به جایی است. اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

نظافت منزل و تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان یک نکته مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود. قبل از نقل مکان به خانه جدید می بایست کف اتاق ها و آشپزخانه را تمیز کنید. در این صورت نگرانی برای کثیفی وسایل به منزل جدید را نخواهید داشت.

شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شمال تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اتوبار پاسداران و نیز اتوبار نیاوران از خدمات دیگر شریف بار هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شرق  هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شرق تهران، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند.

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

اگر شما هم در شرق تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار تهرانپارس  شریف بار تماس بگیرید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

در نگاه بسیاری از هنرجویان و طراحان مبتدی، طراحی پارچه و لباس و اکسسوری ها  کار بسیار دشواری است؛ در صورتی که این گونه نیست و شما با توجه کردن به نکات اصولی طراحی و آموزش طراحی لباس، می توانید طراحی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. اگرچه برای طراحی حرفه ای باید بارها و بارها تمرین کنید و از موانع و مشکلات بین راه خسته نشوید تا بتوانید روزی همچون طراحان حرفه ای در این زمینه بدرخشید و به هدف نهایی خود برسید. همچنین شما می توانید با گذراندن دوره طراحی لباس سریعتر به نتیجه دلخواه برسید و از دانش و تجربه افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.

تکنولوژی طراحی و دوخت لباس و آموزش الگو و دوخت در مقطع متوسطه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در گرایش های مختلف، هنرجویان خاص خودش را دارد. هنرجویان این رشته و گرایش های آن در این مقطع با طراحی لباس و اندام آشنا می شوند که این آشنایی اولیه به حساب می آید. در حیطه دوخت لباس، هنرجویان کار و دانش دوخت بیشتری نسبت به هنرجویان فنی و حرفه ای انجام می دهند.

وظایف طراح مد و لباس:

 تحلیل و پیش بینی علایق و سلایق آینده مردم در حوزه نوع پارچه ها، رنگ ها و اشکال

 کشیدن طرح های لباس ها، کفش ها و... به صورت دستی یا با کمک نرم افزارهای کامپیوتری

 انتخاب رنگ، پارچه، لوازم تزئینی و سبک مناسب برای هر طرح

 تهیه نمونه های اولیه

 تخمین هزینه مواد و تولید

 یافتن تامین کنندگان مواد اولیه

 نظارت بر تولید طرح ها

 ارائه نمونه ها به افراد و مراکز مرتبط مانند سرمایه گذاران، تولید کنندگان و...

هنرجویان در سال دوم متوسطه، واحدهایی مانند طراحی پایه، مبانی هنرهای تجسمی، دوخت و الگوی اولیه را می گذرانند و آشنایی نسبی با هنر به دست می آورند. آنها با گذراندن موفق این درس ها وارد پایه سوم می شوند و با گذراندن واحدهای درسی مانند طراحی اندام و لباس، الیاف نساجی، دوخت و الگوی ۲ و لباس کودک، تاریخ هنر ایران و جهان، قدم های ابتدایی را برای وارد شدن به دانشگاه و ادامه تحصیل برمی دارند. این رشته در دانشگاه در سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ارشد به نام هایی دیگر جذب دانشجو دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

لوازم‌التحریر از صنایع فعال کشور ماست و چندین شرکت‌ بزرگ تولیدی در ایران وجود دارد. لوازم التحریر از جمله صنایعی‌ست، که گستره‌‌ و تنوع محصولات در آن بسیار بالاست؛ و به جز این، برندهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور وجود دارند، که در عرصه‌ی تولید این محصولات فعالیت جدی دارند. برای فروشندگانی که حیطه‌ی کسب و کارشان لوازم التحریر است، و در صدد تامین نیازهای مشتریانشان هستند، امکان تهیه‌ی لیست کاملی از انواع مختلف محصولات نوشت‌افزاری، آن‌هم از برندهای متفاوت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

جهت تحقق این فرآیند، خرید عمده  لوازم التحریر ، یکی از مهم‌ترین روش‌ها جهت تامین و توزیع لوازم التحریر است. خرید عمده لوازم التحریر در گذشته معمولا با مراجعه به عمده ‌فروشی‌ لوازم التحریر، یا به کمک واسطه‌هایی از تولیدکنندگان صورت می‌گرفت. اما با توجه به تنوع برندها، مراجعه به تک تک تولیدکنندگان کاری بسیار دشوار و مستلزم صرف وقت و هزینه است. از این جهت استفاده از روش‌هایی مناسب‌تر جهت تسهیل فرآیند خرید عمده  لوازم التحریر، به یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه‌ی سورنا تحریرتبدیل شد.

میزان قیمت کالا و هزینه‌های ارسال نیز در خرید عمده لوازم التحریر، نسبت به خریدهای جزئی یا با واسطه تفاوت چشمگیری دارد. این لیست قیمت‌ها در فروش لوازم التحریر عمده معمولا بر اساس کیفیت و برند؛ و هزینه‌های ارسال به نسبت میزان سفارش تعیین می‌شوند. پخش لوازم التحریر تهران نیز، به نسبت میزان خرید، می‌تواند از طریق پیک در کمترین زمان ممکن میسر شود.

خرید عمده  کاغذ نیز  از این طریق، می‌تواند تضمین کننده‌‌ی سلامت محصولات طی فرآیند پخش عمده لوازم تحریر نیز باشد.

آیا به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید متنوع ترین برند های کاغذ A4 موجود در بازار را بدون واسطه و با قیمت مناسب دریافت نمایید؟

سایت اینترنتی سورنا تحریر یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در راستای تامین و پخش لوازم التحریر، کمک به فرآیند فروش عمده لوازم التحریر تعریف کرده است. صاحبان مغازه‌های نوشت افزاری، برای خرید ، به‌ویژه برای خرید عمده لوازم التحریر ، خرید عمده کاغذ و خرید عمده زونکن می‌توانند به سادگی از طریق مراجعه به سایت سورنا تحریر، تمام تنوع محصولات و برندها را پیش رو داشته، و با آگاهی و اطمینان به خرید عمده لوازم تحریر و نوشت افزار عمده بپردازند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

چاپ و خدمات صحافی هنرهایی هستند که مهارت زیادی برای انجام آن ها لازم است. به مجموعه کارهای جمع آوری، تنظیم، اتصال و به هم بستن صفحات و برگه‌های چاپ شده و ‏قرار دادن آنها در میان جلد صحافی می‌گویند که از فرسودگی صفحات چاپ شده جلوگیری کرده و از آن ها محافظت می کند.

 براساس حجم صفحات، نوع و کاربرد کاتالوگ، مجله، پروژه و .... صحافی و اتصال آن به جلد می‌تواند با استفاده از چسب، منگنه و ‏یا به شیوه سیمی کردن انجام شود که هرکدام روش خاص خود را دارد.

 فرآیند صحافی صفحات یک کاتالوگ، مجله، بروشور و ... را منحصر به فرد و به طور فوق العاده ای زیبا می‌کند.

 زمانی که یک پروژه مهم به چاپ می‌رسد اگر صحافی پروژه با دقت صورت نگیرد بدون شک بعد از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی آن پروژه به یک کاغذ باطله تبدیل می‌شود.

چاپ و خدمات صحافی کتاب  و مجله انواع متعددی دارد که انتخاب روش و تکنیک مناسب آن به عوامل مختلفی از جمله هدف و کاربرد نهایی کتاب و بودجه‌ کارفرما بستگی دارد. از انواع صحافی می‌توان به صحافی چسب گرم، صحافی چسب سرد، ته دوخت، تا کردن، ته دوخت مفتولی، صحافی منگنه تخت، صحافی منگنه لوپ، پانچ، فنر پلاستیکی، فنر سیمی، ته بند پلاستیکی، ته بند اوراق چاپگر و غیره اشاره نمود.

جعبه سازی 

جعبه محفظه ای مقوایی شکل می باشد که برای نگهداری محصولات و زیباتر شدن آنها کاربرد دارد. جعبه ها از اجناس و کالاها در برابر عوامل محیطی وضربه و.. محافظت می نمایند، که علاوه بر محافظت، جلوه خاصی نیز به کالا و یا محصول مورد نظر می بخشد . با طراحی خاص و ویژه میتوان ارتباط قوی بین مشتری و کالا ایجاد کرد چرا که منجر به فروش محصول می گردد.درفرایند جعبه سازی ، مقوا به عنوان یکی از شناخته شده ترین مواد اولیه تولید جعبه است و به سبب ارزان بودن و قابلیت های متنوع گرافیکی و چاپ، سلیقه قشر وسیعی از تولیدکنندگان کشور را تامین می کند. مقوا و کارتن که هر دو جزو خانواده سلولوزی ها محسوب می شوند، مواد خام پایه ای کارتن سازی و جعبه سازی می باشند. جعبه مقوایی به لحاظ چاپ پذیری قابلیت خوبی در نمایش انواع رنگها دارد و این وجه تمایز جعبه مقوایی و کارتن کاملا مشهود و قابل توجه است.

مجتمع هنر آراد دارای مجهزترین دستگاه های چاپ و خدمات صحافی و پیشرو در صنعت جعبه سازی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

خدمات بار هوایی چیست ؟

خدمات بار هوایی در واقع خدماتی است که شرکت های هواپیمایی برای جابه جایی لوازم و بار مشتریان خود ، بین دو نقطه ، انجام می دهند .

حمل ونقل تجاری کالا کارگو و حمل ونقل مسافری را فریت بار گویند.

فریت بار چیست ؟

فریت بار بخشی از خدمات بار هوایی است.

فریت بار مسافری به باری گفته می شود که از فرودگاه ها  و خطوط هوایی بدون اینکه همراهی داشته باشد و با هزینه ای نسبتا کم و ناچیز و به عنوان  باراضافه به مقصد ارسال می شود. نکته مهم اینکه که برای این نوع بار باید بارنامه صادر شود. 

مزایای فریت بار چیست ؟

مزایای فریت بار خدمات بارهوایی عبارت است از :

  1. سرعت بالای رسیدن بار به مقصد
  2. هزینه مناسب ارسال محمولات به صورت فریت بار نسبت به حمل آنها به صورت اضافه بار
  3. از آنجایی که خود مسافر در جریان کامل مراحل ارسال قرارمیگیرد؛اطمینان خاطر بیشتری نسبت به محموله خود دارد.

مراحل ارسال فریت بار

  1. مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی 10روز قبل از حرکت و گرفتن

اجازه ورود بار به محوطه فریت از مسئول فریت

  1. بردن بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته سبز گمرکی
  2. مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بارهوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار
  3. مراجعه به دایره فریت جهت چسباندن تگ بار بر روی کالا و اتمام کار

نکات ارسال فریت بار

  1. پذیرش بار از ساعت8صبح تا 1ونیم بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه در فرودگاه امام خمینی انجام میگیرد.
  2. مسافر الزاما نباید از همان شرکت هواپیمایی که خود قصد سفر با آن را دارند برای ارسال فریت بار خود استفاده کنند.
  3. حضور مسافر برای ارسال فریت بار الزامی میباشد؛در صورت عدم حضور مسافر یکی از اقوام درجه اول او با همراه داشتن مدارک شناسایی مسافر،تصویر بلیط و پاسپورت او نسبت به ارسال فریت بار اقدام کند.
  4. برای زدن بارنامه حتما از شرکتهای دارای مجوز که مکان آنها در فرودگاه مشخص شده است استفاده کنید و از دادن پته سبز گمرکی به افرادغیرمسئول جدا خودداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات بار هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

بنا بر علتهای زیادی طبق قوانین فریت بار به استرالیا، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار از پیش تعریف شده ای بار همراه در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می باید که در پای کانتر پرواز مبلغ هنگفتی را بابت جریمه پرداخت نماید. با این توصیف اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم کشور استرالیا هستند تبدیل شده است.

توصیه ما بمنظور کاهش هزینه های سفر، فریت بار به استرالیا می باشد. سرویس فریت بار به آمریکا شامل پیک آپ بار شما در شهر، بسته بندی در صورت نیاز، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه گمرکی میباشد که شما مسافر محترم بعنوان فرستنده مجاز به انتخاب نوع سرویس مورد نیاز خود نیز میباشد. کافیست با برقراری یک تماس کارکنان باتجربه ما در محل شما حضور بهم رسانده و محموله شما را برای فریت بار به آمریکا مهیا میکنند.
بسته بندی، حمل زمینی تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به کانادا را از ابتدا تا به انتها به ما بسپارید. بدین صورت شما به بهترین نحو پول خود را ذخیره کرده اید و خیالتان از جهت کالایی که به کانادا ارسال میکنید آسوده خواهد بود. لازم است بدانید که هزینه فریت بار به کانادا حدود ۳۰ درصد جریمه اضافه بار است و بار شما حداکثر ۳ تا ۴ روز دیگر در مقصد ( کشور کانادا ) به شما تحویل داده خواهد شد. در این پروسه لزومی به حضور شما در فرودگاه نخواهد بود و ما از سمت شما کلیه امور مربوط به فریت بار به کانادا را عهده دار خواهیم شد.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: فریت بار به استرالیا،تعرفه های فریت بار، انواع فریت بار ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناوک

البته لازم به ذکر است که در امر فریت بار به امریکا بسته بندی کالا از مهمترین اصول کار میباشد.کالای ارسالی شما جهت فریت بار به امریکا نیازمند بسته بندی حرفه ای و اصولی میباشد. در صورت تمایل بسته بندی بار شما توسط کارکنان مجرب ما با بهترین مواد جهت فریت بار به امریکا انجام خواهد گرفت تا خیالتان از بابت سلامت بارتان نیز آسوده گردد.


اگر که شما مسافر امریکا هستید، پس برای فریت بار به امریکا نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. ولی اگر هدف شما از فزیت بار به امریکا ارسال سوغات و یا هدیه برای آشنایانتان میباشد، دیگر نیازی به ارائه بلیط و پاسپورت جهت فریت بار به امریکا نیست. در کشورهای دیگر مانند فریت بار به استرالیا نیز این موارد وجود دارد.


اما اگر شما تاجر هستید و بار شما حالت تجاری بخود گرفته باشد، به منظور فریت بار به امریکا شما نیاز به کارت بازرگانی خواهید داشت.
در صورتی که کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمیباشد، شرکت قادر است از کارت بازرگانی همکاران جهت فریت بار به امریکا استفاده کند. پس حتما این نکته را با ما در میان بگذارید.


زمانی که بار شما به شهر مقصد در امریکا رسید ۴۸ ساعت در انبار نگهداری میشود و پس از آن شما میبایست هزینه انبارداری پرداخت کنید.
ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: فریت بار به آمریکا،حمل بار هوایی،خدمات بار هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()